Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-10 11:13:02 100tke to chyba musza zrobic
Ja mam u siebie fabryczne auto ma przebieg hmm 150 ? tego nikt w sumie nie wie i ogon ma jeszcze jako tako w gorze |
![]() OLI_F50 Miłośnik FSO F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-06-10 11:17:01 to zależeć będzie od tego jak bardzo bedziesz obciązal lub przeciążał poloneza... Jak nie bedziesz to wytrzymaja sporo.... |
![]() Bartek_w Caro, Truck Kraków | 2003-06-10 11:20:03 Moim zdaniem wszystko zależy od rzemieślnika i jego umiejętności. Kumpel zmienil na takie cus w kancie i polskie drogi oraz kiepska jakość resorów sprawiły ze nastepna wymiana nastapila po 2,5 roku. Jednym słowem- wyjdzie w praniu Powodzenia |
![]() MaciekW Miłośnik FSO Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-10 11:23:25 Z ciekawosci ile takie resory rzemioslo kosztuja ?
bo orginaly z tego co pamietam do Cargo cos kolo 240zl od szt chyba ? |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-10 12:45:02 Jak czytam te ceny to aż sięwłos na głowie jeży. Ostatnio pytałem się o cenęresorów w jednym ze sklepów w siedlcach i zaśpiewali 98zł/szt fabryczne. To ja chyba polecę i kupięz jedną parę zanim przyjedziecie i wszystkie kupicie.
PS. Mówię oczywiście o resorach dwupiórowych do Caro. |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-10 12:51:42
Jakto 3piórowe tańsze od 2piórowych ![]() ![]() ![]() |
polonezcaro . | 2003-06-10 12:57:49 no a jakich szcaegułów?? Mnie też to się wydaje dziwne.... ale co ja się będe zastanawiłe juz zamówiłek komplecik ![]() |
![]() AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 13:10:10
Komplecik 2 czy 3 piórowych ? |
![]() AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 13:21:17
Cóż zamierajacy zawód, muszą sie jakoś utrzymać :> Tak myślalem że 3piorowych, ale co szkodzi wyjaśnić. Teraz poldek będzie stał wyżej? Czy tylko będzie bardziej twardy? |
![]() AdS Miłośnik FSO nissan almera Warszawa | 2003-06-10 14:15:31 Moim marzeniem jest włożenie mocniejszych piór i wyższych sprężyn np. od trucka diesla aby mieć większy prześwit, więc dla mnie nie niestety ale stety ![]() ![]() |
polonezcaro . | 2003-06-10 22:56:58 co Ci wygląda gorzej niż źle??
Jak do wysokiego tyłu zapodasz całe nie ucinane spręzyny od frucka to się wyrowna, ... taki do jazdy po miejskiej dżungli ![]() Bo po co się zastanawiać czy nie zachaczy miską, albo otre krawęznik zdeżakiem.... |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-06-16 11:57:37 Dowiedziałem się nieco rewelacji.
Będąc w sklepie zapytałem się o cenę resorów. Fabryczne 2 pióra kto koło 100zł/szt. Jeśli chodzi o 3 piórowe to są tańsze bo po 80zł/szt ale ........ to rzemiosło !!. Najlepsze jest to że podobno nie ma fabrycznych 3piórowych resorów ![]() ![]() I teraz nie wiem czy kupiwać 2 pióra czy 3 pióra?? ![]() PS. Wymieniłem drążki reakcyjne z tyłu i o niebo lepiej. W końcu tył auta tak nie pływa. Za jedną "kość" płaciłem po 27zł a same wkłady końcówek po 5zł/szt (a potrzeba dwie na jedną kość) i bez prasy nie podchodź ![]() |