| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-04-20 23:39:11 Ja miałem odwrotnie na gazie nie jeździł a na PB tak, nawet odpalić nie chciał. U mnie to był problem następujący :
- gdy odłączyło się PB (chyba wtryski bo dokładnie nie wiem ) to samochód na samym gazie chodził ale jak było włączone PB to był taki śmieszny myk że jakiś stycznik do gazu trzeba było dołorzyć bo nie wiadomo czemu gdy chodził na gazie dostawał jednocześnie PB i się dusił przez to, sugeruje że może też Ci się stało cuś podobnego że miesza oba paliwa i to go gasi i nie daje odpalić, ale nie jestem aż tak w tym obryty ps w moim przypadku jakie kolwiek przełączenie na LPG gasiło auto
ps2 A moze poprostu wtyczka bo teraz mnie olśniło wyłączenie wtyczki wtrysków dawało możliwość jechania na gazie u mnie więc sprawdź czy się nie rozłączyła wtyczka wtrysków może się okaże że to głupota i bez kosztów objedziesz
[ wiadomość edytowana przez: kylos dnia 2007-04-20 23:44:43 ] |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2007-04-21 00:36:38 To raczej nie wina immobilaisera.
Imobilaiser odcina zapłon,wtryski i pompę paliwa,więc na lpg też by nie zapalił. ps: U mnie patrząc od przodu auta po lewej stronie za mocowaniem telesk. jest przekaźnik od gazu który odłącza wtryski przy przejściu na lpg. Jak masz coś podobnego to sprawdz czy się coś nie odłączyło. [ wiadomość edytowana przez: tomtu dnia 2007-04-21 00:39:01 ] [ wiadomość edytowana przez: tomtu dnia 2007-04-21 00:45:58 ] |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-04-21 08:01:18
Mi taki zamontowali właśnie wtedy gdy miałem problemy poniżej opisane, ale gdyby to miał rozłączone to auto wogole by nie szło, tylko tak jak mówie jest jeszcze kabel zasilający wtryski, taka wtyczka z dwoma bolcami która wchodzi w wtyczkę z dwoma okrągłymi otworami to jest zasilanie wtrysków jak mi to odłączył żeby sprawdzić czy PB nie miesza z LPG to chodził sam gaz a PB mogłeś sobie poskakać, nie chodził bo wtryski nie miały prądu więc mówie sprawdź czy wtyczka dobrze działa czy się nie rozłączyła, jak coś mogę zrobić fotkę jak to wygląda i gdzie jest, a przekaźnik o którym mówi tomtu może być nie rozłączony a strzelony (koszt z wymianą ok 25-35zł) [ wiadomość edytowana przez: kylos dnia 2007-04-21 08:01:52 ] |
tomtu PRIMERA GT łódź | 2007-04-21 08:12:34
Tak jest w książce morawskiego. "Układ immobilizera unieruchamia: -pompę paliwa -cewkę zapłonową -wtryskiwacze paliwa" A sprawdzałeś czy pompa podaje paliwo. Może coś się przypchało? |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-04-21 08:16:59 wtryskiwacze są na bezpieczniku F12 - warto go sprawdzić |
JaChomik Klubowy Weteran Honda Civic 1.8 Szczecin/Glasgow | 2007-04-21 12:42:38
Ta to wytłumacz mi prosze czemu jak mi padł imobilajzer to dałem pompe na krótko i dojechałem sobie do domciu ????? |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-21 15:22:03 panowie..znamy sie nie od dzis trywialne rzeczy jak bezpiecznik wtryskiwaczy czy pompa paliwa sa zbyt oczywiste ide szukac dalej |
maskekk Pzn | 2007-04-21 15:54:34 Wyjmij bezpiecznik od immo i sprobuj odpalic na lpg, jesli odcina cewke to nie odpalisz, w ten sposob wykluczysz immo, jak odpalisz tzn. ze immo nie odcina cewki i dalej moze byc przyczyna. Wymigales kody bledow ? jak sie immo skopsa to tester pokazuje blad wiec pewnie i wymigac sie da. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-21 16:49:58 dobra juz wiem mniej wiecej..zaczalem od sprawdzenia czy w czasie roruchu jest napiecie na pompie..jest..potem odpialem wtryskiwacz zeby zobaczyc czy wtryskiwacze sa zasilane...sa...no to jedyne co mi pozostalo to sprawdzic czy jest paliwo na listwie...nie ma wyglada jakby filtr paliwa zapchal sie na amen..nie to zeby jakos mniej paliwa przepuszczal..po prostu null...wlaczylem na lpg i czekalem kilkanascie sekund zeby chociaz kropelka splynela...nic
jednoczesnie wiem ze z pompy paliwo wychodzi..a miedzy pompa a listwa jest tylko filtr.. mozliwe zeby zapchal sie dokumentnie tak nagle? tak czy owak..poznam wreszcie naszego pana Slawka bo tylko nie mam zamiaru w ASO wymieniac calych przewodow paliwowych bo oni nie bawia sie w wycinanie starego filtra tylko daja od razu nowe przewody |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-04-21 17:10:47
Suma sumarum jeśli to filtr to jednak nie taki diabeł jak go malują życze żeby po wymianie wszystko ruszyło ![]() |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-21 18:48:08
tylko ze trza wycinac filtr bo wykrecic sie go juz nie da |
maskekk Pzn | 2007-04-21 23:23:20 Mozliwe. Widzialem taki przypadek, filtr sie rozlecial i zapchal przewod. Voltomeirzem nie sprawdza sie wtryskow, mozna komputer popalic. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-22 00:18:17
|
Cwikus DU Espero 1.5GLX 16V Piekary Śląskie | 2007-04-22 10:30:55 mierzylem kuuuupe roznych ukladow i jakos nigdy zadnego nie udalo mi sie spalic voltomierzem bo niby czemu. jesli tak sie stanie - to voltomierz juz nie spelnia swojej funkcji
mi tez zapchal sie filtr od nagle... dzialalo i przestalo ![]() |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-22 14:01:50
|
maskekk Pzn | 2007-04-22 23:22:41 nie jestem elektronikiem, ale pracuje w fimie ktora sie zajmuje elektronika samochodowa, widzialem dwa popalone kompy przez voltomierz i przez zarowke. wtryski sprawdza sie oscyloskopem. |
qbaj pro cee'd 1.6 CVVT warszawa | 2007-04-23 19:59:19 hmm czas na wyjasnienia
otorz zostal dzis zmieniony filtr paliwa..o dziwo magik w serwisie na biezunskiej (koledzy z targowka powinni kojarzyc warsztat) wymienil majacy 8 lat filtr bez urywania przewodow i bez wstawiania dodatkowych rurek..ot wykrecil i wsadzil nowy..efekt? zaden samochod jak nie palil tak nie palil
no to sie zbulwersowalem i wymontowalem pompe..podpialem..buczy az milo..wyglada jak nowka sztuka..podpialem wezyk z butelka zanurzylem pompe w baku..i zdziwko...null
zabralem ustrojstwo do domu..wymontowalem silnik z mocowania i lookam lookam..pompa nierozbieralna..teoretycznie dolna czesc ta z filterkiem zasysajacym paliwo jest do zdjecia..tyle ze trzeba rozgiac cala obudowe ta walcowa..i co sie okazalo? silniczek pracuje ale wirniczek nie widnik do osi silnika jest mocowany przy uzyciu jakiegos klina..jak sie domyslam bo klina tam nie bylo tylko oskia splaszczona w jednym miejscu..podejrzewam ze klin wyskoczyl i razem z paliwkiem powedrowal do filtra wzialem kawalek druciku wsadzilem zamiast klina i szafa gra nie wiem czy to trwale rozwiazanie choc wydaje sie ok..czas pokaze ale i tak nie mialem nic do stracenia...skadinnad pompa boscha..a taka kicha..nie znalazlem paragonu bo bym reklamowal |