Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() RG Fiat 125 Kraków | 2007-04-23 00:40:19 witam
zadalem juz to pytanie na innym forum ale chyba to tu zdobede najwiesza ilosc ciekawych odpowiedzi. Tytuł strony specyfikacja pompy gazu ![]() pewna teoretyczna dewiacje. jezeli wtryskiwacze gazowe pracują na sygnale NIE emulowanym i zastosowane sa przewody elastyczne łączące zbiornik z listwa wtrysku. to czemu nie można podłączyć gazu pod wtryskiwacze benzynowe???? i nie wwiercać sie w kolektor. wystarczy przed i za listwa paliwowa zastosować trójniki z elektrozaworami do przełączania gaz-benzyna. ciśnienie benzyny w listwie to ok 3.0 bar w zbiorniku lpg panuje ciśnienie ok 4-5 bar i w miarę opróżniana zbiornika spada. pompa pracuje w zakresie 0 - 5.5 bara czyli służy tylko do stabilizacji ciśnienia./ na pełnym nie pracuje na prawie pustym daje 5,5 bara/ jeżeli wtrysk gazy jest na sygnale nie emulowanym i pracuje na 5,5 bara to znaczy ze komputer jakoś sobie radzi z zwiększona dawka paliwa. myślę ze listwa benzynowa powinna wytrzymać 5,5 bara. gdyby moje teorie były choć trochę realne to montaż takiego oto wtrysku ciekłego gazu mógłby być oparty na fabrycznych wtryskiwaczach , bez ingerenci w kolektor. czy myślał już ktoś nad czymś takim. chętnie bym to przetestował ale nie mam akurat pod ręka żadnego trupa z wtryskiem do testów. może któryś z was mógłby taki test wykonać przy użyciu zwykłego /pełnego/ zbiornika bez pompki. /tylko na listwie trzeba zablokować przelew/. |
![]() Perzan ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-04-23 11:32:56 A poza tym, resztki gazu wracające do baku (to jeszcze jakoś odparuje) i resztki benzyny wracające do butli... Hmm...
Pozdro. |
![]() Musasi Była Omega B Poznań | 2007-04-23 21:37:53 mikstura gazu w zbiorniku paliwa wygląda chyba nieco niebezpiecznie ![]() Z kolei gdyby wstawić elektrozawór na powrocie do baku i na chwilę blokować powrót oparów, to w końcu wtryskiwacz wyrzuci je do kolektora i silnik odpali. hmm .... |
![]() RG Fiat 125 Kraków | 2007-04-23 23:00:50 można zastosować przełącznik G-0-B i gasząc silnik wypalać gaz z listwy w pozycji '0'.i analogicznie postępować przy przejściu z paliwa na paliwo.
tylko pytanie do CROMA1 czy podczas pracy takiej konstrukcji silnik pracował jak należy? czy komp dobrze dawkował gaz.? |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-04-24 07:36:03 Witam.
Po ostygnięciu silnik odpalał lecz po nagrzaniu go do wysokiej temperatury zaczynał nierówno pracować do całkowitego zatrzymania. Próba odpalenia na benzynie po jej ponownym podłączeniu była niemożliwa. Zasilanie benzynowe było w tym eksperymencie całkowicie odłączone. Z tym,że w tym samochodzie wtrysk paliwa jest bezpośredni do cylindrów. Ale mam kilka innych pomysłów rozwiązania tego problemu z odparowaniem tylko muszę zrobić próby bezpieczeństwa. A na to trzeba trochę czasu i stworzyć stanowisko do tych prób włacznie z możliwościa straty samochodu a to kosztuje. |
![]() Musasi Była Omega B Poznań | 2007-04-24 20:25:23 Z chęcią zapoznamy się z wynikami testów, o ile oczywiście nie będzie to tajemnicą handlową ![]() Temat ciekawy i obiecujący. |
saabi1 Jastrzębie-Zdrój | 2007-04-25 15:30:27 Bezpośredni wtrysk paliwa niema 3-bar ale 60-65bar |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-04-25 18:21:27 Witam.
tak dokładnie 65 bar. jeśli jest to ciecz tak jak gaz ciekły to nie ma problemu lecz problem jest jak odparuje. Oryginalne wtryskiwacze sa wymontowane i ich miejsce jest zaslepione oraz zdemontowana jest pompa ciśnieniowa. natomiast do kolektora w tradycyjny sposób sa zamontowane wtryskiwacze gazowe do których wpięta jest elektronika samochodowa. takie rozwiazanie pozwala na odpowiednie zestrojenie kompa samochodowego pod gaz. Włącznie z funkcjami zaplonu ,ssania, map paliwowych. czyli dodatkowo chiptuning.
|