Rst z efi ktos sie bawil w to???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktos wkladal juz uklad wtryskowy z efi do rst. jak tak to czy duzo kombinowania z tym??? glownie o elektronike mi chodzi i sterowanie komputera..
  
 
ja sie nie bawilem ale jak chcesz to mam wszystkie schematy lacznie ze zdjeciami
  
 
Bakster nie wkladal?
  
 
Cytat:
2007-04-24 20:10:52, zniesmaczony pisze:
Bakster nie wkladal?



... no pewnie, ze Baniu ma na EFI ...
  
 
rex pewno ze chce
jednak znowu wierze w RST
  
 
faktycznie Bakster czytalem o tym nawet i szukalem kontaktu do niego a nie zczailem ze on jest w klubie ale dupa ze mnie dzieki wielkie
  
 
Wiec wyglada to tak:
Przedstawiony sposob jest na podstawie wiazki z fiesty rs turbo i jest na przykladzie S1 rst ale nie powinno to robic roznic gdyz pod uwage wzieta jest wiazka silnika i jej podlaczenie do reszty. tak wiec zaczynamy:
Lista czesci:
1.Wiazka z fiesty rs turbo z ecu i map sensorem (najlepiej OFAC)
2.Kompletny dolot z EFI (moze byc fiesta turbo lub essi xr3i efi) + adapter aby to polaczyc z blokiem
3.Kolo zamachowe z fiesty rst,xr2i lub escorta xr3i efi
4.Pedal gazu i linke z escorta xr3i efi
5.EDIS i uklad zaplonowy z fiesty rst lub escorta efi.
6.Sonde z efi
7.Czujnik predkosci z efi
Aby zamontowac EFI do silnika bez EFI nazely najpierw upewnic sie ze blok ma dziure na CPS (Crank Position Sensor) czyli czujnik polozenia walu. Jezeli nie ma (zazwyczaj nie ma) to trzeba takowa dziure zrobic. Jak zamontujemy CPS (trzeba i tak wyjac silnik zeby dzire wywiercic) montujemy kolo zamachowe jak wyzej.

Kolo zamachowe - po lewje standard po prawej EFI


CPS - montujemy tylem do kola zamachowego


Dalej trzeba dopasowac dolot z EFI do bloku na KE...roznia sie kanaly w tym celu trzeba dorobic adapter. Najlepiej wziac uszczelke od KE i uszczelke od EFI i isz z nimi do pana zeby wycial z jednej tak a z drugiej tak :



Dolot:


Nastepna sprawa jest wiazka. Najpierw odwijamy z tasmy cala wiazke silnika az do skrzynki bezpiecznikow. Wszystkie kableki od oswietlenia i chlodzenia najlepiej jakos zaznaczyc. Cala wiazke od ukladu wtryskowego wywalamy. jak to sie uda powinno zostac okolo 6 przewodow wychodzacych ze skrzynki bezpiecznikow.


Zdjecie wiazki OFAC z fiesty rst:


Schemat:
1: ECU
2: MAP sensor
3: Łacze diagnostyczne i łacze do ustawiania CO
4: Masa
5: Wtyczka EDIS-4
6: Wtyczka CPS
7: Wtyczka do wiazki silnika (wtrysk itd)
8: CZujnik predkosci
9: Zaplon DIS
10: Czujnik cisnienia oleju
11: Elektrozwor od turbiny
12: Masa
13: Krokowiec
14: CO regulacja
15: Wtyczka laczaca z reszta samochodu

Jest to tlumaczenie tego co znalazlem w necie i z tego co wiem najprostzy sposob do wykonania EFI w rst Pozdrawiam
[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2007-04-25 11:34:18 ]

[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2007-04-25 11:35:21 ]
  
 
wielkie dzieki rex teraz tylko musze dopasc brakujace czesci i jazda z tym koksem!!!