(S) Kolektor Lanos VGIS

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolektor uzywany ale sprawny. 2 nowe uszczelki: 1 między kolektorem a przepustnicą i 1 do montażu między głowicę a dolot. TPS i krokowiec w komplecie.
Cena 130 zł.
  
 
cena 120
  
 
Jak szaleć to szaleć - 100 PLN
Idealny do tuningu Espero 1.5.
Poprawia elastyczność (zmienna długośc kanałów dolotowych), montaz nie wymaga zadnych przeróbek przy silniku.

[ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2010-02-25 07:32:43 ]
  
 
Jeśli ktoś chce go kupić taniej to niech pisze
  
 
1 PLN ?
  
 
Cytat:
2010-02-25 07:29:11, archive15 pisze:
Jak szaleć to szaleć - 100 PLN Idealny do tuningu Espero 1.5. Poprawia elastyczność (zmienna długośc kanałów dolotowych), montaz nie wymaga zadnych przeróbek przy silniku. [ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2010-02-25 07:32:43 ]



a to dlaczego kolega nie montuje tylko sprzedaje - był już wątek o tego typu tjuningu ale jakoś umarł śmiercia naturalną chyba
  
 
a chyba już wiem bo kolega zdradził łespero dla jakiejś liganzy chyba tak?
  
 
a tam zaraz zdradził....
Kupiłem niespodziewanie więc kolektor nie jest mi potrzebny.

1 PLN - owszem ale abonament mies. 25 PLN i umowa na 12 m-cy
  
 
Cytat:
2010-02-25 07:29:11, archive15 pisze:
Jak szaleć to szaleć - 100 PLN Idealny do tuningu Espero 1.5. Poprawia elastyczność (zmienna długośc kanałów dolotowych), montaz nie wymaga zadnych przeróbek przy silniku. [ wiadomość edytowana przez: archive15 dnia 2010-02-25 07:32:43 ]



ehh naczytali sie ludzie i myślą ze to tak łatwo ;p niestety ale nie ma to 100% pokrycia z prawda po zmianie racja mamy fajny dół i ciągnie ładnie od niskich ale za to traci się gorę ale na to juz jest inny patent ;D
  
 
rozsądne propozycje cenowe mile widziane
  
 
Cytat:
2010-03-01 21:30:40, Jabuszko pisze:
ehh naczytali sie ludzie i myślą ze to tak łatwo ;p niestety ale nie ma to 100% pokrycia z prawda po zmianie racja mamy fajny dół i ciągnie ładnie od niskich ale za to traci się gorę ale na to juz jest inny patent ;D


niezgodne z fizyka by było to co piszesz
jest kompletnie odwrotnie
  
 
Nowa cena : 80 PLN
  
 
za 6 dych jest do wyrwania
  
 
Cytat:
2010-03-03 10:30:34, pawel12356 pisze:
niezgodne z fizyka by było to co piszesz jest kompletnie odwrotnie



a niby dlaczego?? w czym widzisz problem?? jak dla mnie ejst to logiczne. słucham twojego wyjasnienia.
  
 
Cytat:
2010-03-08 14:36:21, Jabuszko pisze:
a niby dlaczego?? w czym widzisz problem?? jak dla mnie ejst to logiczne. słucham twojego wyjasnienia.



wielokrotnie juz pisałem
w streszczeniu-

długie kanały dolotowe-wiecej mocy/momentu na niskich
krutkie-wiecej mocy na wysokich obrotach

kanały seryjnego esperowego kolektora maja podobna długosc co długie przeloty lanosowego-wiec nie maja prawa wpływac znaczaco na charakterystyke

za to krutkie jak najbardziej-zmiana jest o kilkaset % wiec wpływaja dosc mocno-


  
 
A może do Legi założe......
  
 
Cytat:
2010-03-08 14:50:18, pawel12356 pisze:
wielokrotnie juz pisałem w streszczeniu- długie kanały dolotowe-wiecej mocy/momentu na niskich krutkie-wiecej mocy na wysokich obrotach kanały seryjnego esperowego kolektora maja podobna długosc co długie przeloty lanosowego-wiec nie maja prawa wpływac znaczaco na charakterystyke za to krutkie jak najbardziej-zmiana jest o kilkaset % wiec wpływaja dosc mocno-



tak ALE. po zamontowaniu vgisa bez zbiorniczka do podcisnienia i zamontowaniu układu elektronicznego ktory przy 3500-4000 obrotow powoduje skrócenie dolotu to nie ebdzie dzialać po normalnym przelozeniu krotki dolot owtiera sie za kazdym razem gdy ejst duze podcisnienie a to nie na tym polega ;p
  
 
Podłączałem "na sucho" i działało tak jak powinno
  
 
Cytat:
2010-03-08 16:24:21, archive15 pisze:
Podłączałem "na sucho" i działało tak jak powinno



hmmm ciekawe to dlaczego w lanosach i nubach jest to podlaczone pod komputer i zbiorniczek podcisnienia?? :>
  
 
w starszych było sterowane podciśnieniem jedynie