| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2007-04-24 16:40:09 po lewej stronie kolektora ssącego zdjęcie z allegro dla łatwiejszej lokalizacji http://moto.allegro.pl/item185318647_escort_krokowy_1600_16v_1800_16v.html |
m-chmielo BMW 318 :))) Gdańsk | 2007-04-24 16:53:00 Ale kolega ma chyba??? mk7 jak tak to jest inny i jest pod kolektorem ssącym niewiem jak to opisac druga wtyczka od góry |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2007-04-24 17:04:11 tu masz leprze zdjęcie powinno to mniej więcej tak wyglądać http://moto.allegro.pl/item186717110_ford_escort_95r_1_6_16v_efi_silniczek_krokowy.html |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2007-04-24 17:14:44 |
LENZ84 Ford Escort Kombi mk ... Katowice | 2007-04-24 17:17:34 ok wielkie dzięki za porady jestem o silniczek krokowy mądrzejszy |
AXEN77 BYTOM | 2007-07-07 10:09:19 PRÓBOWAŁEM SIE DOSTA C OD GÓRY ALE CHYBA NIE JEST TO MOŻLIWE |
tomekczarny Ford Escort Mk7 Pruszków | 2007-07-07 12:03:56 JA właśnie wróciłem z garazu i już go wyciągnąłem.
Ty masz silnik ZETEC, tak? Jeśli tak to zrobisz to od góry. Z kanału to chyba nawet nie możliwe
Tutaj masz link jak to wygląda: http://moto.allegro.pl/item213572129_silnik_krokowy_ford_escort_fiesta.html Jak staniesz przodem to masz to po lewej stronie od kolektora. Ja zeby miec swobodny dostęp i sie nie denerwować zciągnąłem z kolektora doprowadzenie powietrza i czujnik położenia przepustnicy (ten czarny czujnik co jest nad krokowym). Do odkręcenia masz trzy śrubki i to wszystko. Wrzuciłem to teraz do ropy i czekam niech się troche pomoczy. Nie wiem tylko czy dobrze zrobiłem, ale wykręciłem te dwie śrubki z krokowego i rozłożełem go na dwie części???
Ale chyba nic się nie stanie prawda??? [ wiadomość edytowana przez: tomekczarny dnia 2007-07-07 12:04:24 ] |
tomekczarny Ford Escort Mk7 Pruszków | 2007-07-07 12:31:16 Jeszcze mam jedno pytanie. Bo wyciągnąłem krokowca z myślą, że to przez niego mam kłopot z obrotami, ale może się myle.
U mnie sytuacja wygląda tak: Jak samochód stoi to wszystko jest ok (na ciepłym silniku, bo na zimnym troche szarpie). Jak np dojezdzam do skrzyżowania i zwalniam na jałowym to obroty się zatrzymują na ok 1500-2000, ale jak już dojade i się całkowicie zatrzymam to spadają do normalnej wartości (dziwne to ale na 100% tak jest). Czy to są właśnie objawy dot krokowca? |
AXEN77 BYTOM | 2007-07-09 14:57:34 Dziekuje za porady.
Silnik krokowy wyczysciłem i pomogło Obroty spadaja tak jak potrzeba. Kanał w moim przypadku ułatwił sprawę. |