[126p] |Skrzynia od zastavy 850.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
wiem, ze w temacie o skrzyni od Skody cos bylo na temat. Chcialbym jednak drazyc temat glebiej, wiec postanowilem zalozyc osobny. Interesuje mnie czy to bedzie gralo z 899ccm, wiem ze z 903 gra, ale nie wiem czy to jest ten sam blok. Poza tym nie wiem jak wyglada wtedy sprawa rozrusznika. Nie wiem jak z mechanizmem zmiany biegow, przerobkami karoserii (o ile sa potrzebne). Jesli ktos ma cos takiego u siebie, albo u znajomego, jakies zdjecia, opisy, linki, to prosze je tutaj wrzucac. Dzieki.

[ wiadomość edytowana przez: ziemczon dnia 2007-04-24 20:19:03 ]
  
 
mocowania do skrzyni w blokach sa takie same, nie wiem czy jest sens zakladac taka skrzynie- seryjna 900-ta nie masakruje tak bardzo serii.
  
 
Pan, czytać, strona nr 7 w temacie skrzyni od Skody.
Książki napraw cienkich, na głupie zdjęcia na alledrogo wystarczy popatrzeć.

Ale lepiej rzeźbić flansze niż w nadwoziu. O ile pamiętam i już to było w temacie o skrzyni Skody chyba pisane, to rozrusznik w Zastawie 750, Fiacie 600 jest jakoś centralnie.

Jak nie zapomne to we weekend zrobie skany z książki skrzyń od Zasataw i 850tych.
  
 
Tak, wiem ze jest w tym temacie, przeciez napisalem Ale potrzebuje dokladniejszego info. A to taka sama skrzynia jak w cc? Bede wdzieczny za te skany. Rozrusznik centralnie to wiem, ale w 899 chyba i tak jest od strony silnika, jesli sie myle poprawcie, powinien pasowac bez zadnych przerobek. A miedzy mocowania wahaczy sie miesci? Jak z tym mechanizmem do zmiany biegow? Wiem ze pod 899 to troche ambitnie, ale mam rajdowke i nie usmiecha mi sie co chwila zmieniac skrzyni, a tamta podobno jest wytrzymalsza. Jak jest z przelozeniami tej skrzyni? Nie zamuli tej 900ty?
  
 
Tylko o to właśnie chodzi, że rozrusznik to jest mocowany do skrzyni nie do silnika, więc jak połączysz skrzynie z Zastawy/600 z 903/899 to i tak rozrusznik musisz dać tak jak w Zastawie/600, czyli centralnie. No chyba że zrobisz jakąś rzeźbe, żeby pasowało tak jak w 903/899.
  
 
To jak go tam wsadzic? Dorabiac flansze?

[ wiadomość edytowana przez: ziemczon dnia 2007-04-25 09:39:31 ]
  
 
człowieku czy ty jesteś jakiś ciemny!!
czytaj uważnie co się do ciebie pisze! a nie zadajesz setki pytań na które już dawno padła odpowiedz!


EDIT:
masz jakbyś nadal nie kama o co chodzi


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2007-04-25 12:18:47 ]
  
 
Przestan sie miotac jak gowno w przereblu! Ja cie nie obrazam, wiec tego samego oczekuje od ciebie. Zauwaz ze twoja wypowiedz nic nie wnosi do tematu. Polega tylko na krytykowaniu, darciu mordy i niczym wiecej. Zadnych konkretow ani argumentow. Na ktore z moich pytan padla odpowiedz? Szukam konkretnego info, odpowiedzi na moje pytania, ktore nie padly, ani tutaj ani w temacie ze skrzynia od skody. Dlatego zalozylem nowy temat. Jesli uwazasz ze odpowiedz padla juz wczesniej, wklej tutaj cytaty i pozamiatane. Widzisz gdzies tutaj odpowiedz na pytanie o przelozenia, o mechanizm zmiany biegow, o mocowanie?
  
 
gdybyś uważnie czytał to co sie pisze już dawno byś znalazł odpowiedzi na pytania które cię interesują!
więc nie mów mi że się mądrze i nic nie wnoszę do wątku!
bo ja jakoś znalazłem odpowiedz na twoje pytanie dotyczące przełożenia dwie minuty czy to tak długo
ale jak nie umiesz czytać to ci przytoczę

czterobiegowa, z biegiem wstecznym,



zblokowana z przekładnią główną
— liczba biegów zsynchronizowanych bieg drugi, trzeci, czwarty
- przełożenia na 1 biegu 1:3,384
- na 2 biegu 1:2,055
- na 3 biegu 1:1,333
- na 4 biegu 1:0.896
- na biegu wstecznym 1:4,275
Zawieszenie jak byś się przypatrzył na zdjęcie które jest wcześniej przeze mnie pokazane to byś już wiedział że jest bardzo podobne do maluchowskiego!
  
 
Gdzie znalazles te przelozenia? A czy ktos ma moze cos takiego u siebie i podzielilby sie jakimis spostrzezeniami?
  
 
Tak ma takie cos moj kolega jak juz rowniez pisalem w temacie ze skrzynia od skody i rowniez pisalem ze wszystko pasuje itp, tylko on sobie kielich sprzegla przerobil na rozrusznik od CC 900 i tak to wyglada




edit. skrzynai jest z zastawy 750/fiata 600 tak ku scislosci

[ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2007-04-25 20:49:45 ]
  
 
Cytat:
2007-04-25 20:31:49, cichy_b0b pisze:
Tak ma takie cos moj kolega jak juz rowniez pisalem w temacie ze skrzynia od skody i rowniez pisalem ze wszystko pasuje itp, tylko on sobie kielich sprzegla przerobil na rozrusznik od CC 900 i tak to wyglada edit. skrzynai jest z zastawy 750/fiata 600 tak ku scislosci [ wiadomość edytowana przez: cichy_b0b dnia 2007-04-25 20:49:45 ]



no i ciekawie to wyglada.....

a jak sprawa z półosiami?, i czy ta skrzynia wytrzymalsza jest niz maluchowska?
  
 
przeczytajcie to wszystko co było wcześniej napisane a naprawdę przynajmniej na 90% znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania.
  
 
Jak jest zrobiona ta dodatkowa czesc? To taka mini flansza i tylko na sam rozrusznik? Podobno jest wytrzymalsza, czytalem ze montowali je z 903ccm, wiec powinno wydac, z polosiami sam nie wiem. Co do modelu zastavy rzeczywiscie 750, nie 850, bo 850 kreci sie w zla strone. Dobrze by bylo, zeby ktos zmienil temat watku.

[ wiadomość edytowana przez: ziemczon dnia 2007-04-26 00:22:24 ]
  
 
To jest odlana kostka aluminium pozniej na toakrce wytoczony otor a rozrusznik powiercone otwory i pozniej przyspawane do starego kielicha skrzyni tak zeby wszystko bylo ok. Jak chcesz mozemy to zrobic ale o szczeguly i cene to na gg
  
 
e tam napewno spawy nie wytrzymaj.....
  
 
a tak powaznie to dobry pomysl z ta rozrusznikiem od cqn-a ,a skrzynia kreci sie w ta strone co powinna i jest mocniejsza od 126p,pólosie proponuje o700-tki
  
 
hohoh ktoz nas zaszczycil
  
 
... (nic tu nie pisalem)


[ wiadomość edytowana przez: pterock dnia 2007-04-27 22:56:51 ]
  
 
Cytat:
2007-04-27 22:56:39, pterock pisze:
... (nic tu nie pisalem) [ wiadomość edytowana przez: pterock dnia 2007-04-27 22:56:51 ]


hahaha...
już ja wiem co ty tu mogłeś napisać