[126] ...ot tak po prostu...taka mała historyjka...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Skoro jestem z wami drodzy bracia już taki malutki, tyci tyćki, okres czasu, to pomyślałem że sie przypomne...
to tak...

Na imię mam Kornel i sie urodziłem w 1987 roku, aaa dalej... dalej to już sobie zobaczcie sami


ZACZEłO SIę TAK...


BIS, SERIA, ROK 88', CENA 800 ZłOTYCH

MI SIE OD RAZU SPODOBAł



KOLEDZE Z RESZTą TEż



POTEM PRZYSZEDł CZAS NA ZMIANY...

KIEROWNICZKA MOMO I OBROTEK DLA ZABAWY


TROCHE POSZEDł W Dół, CIETE SPRINGI, AMORKI OD łADY, RESOR NA 12CM



AUDIO I TAKIE TAM (ALE TO TYLKO CHWILOWE NA "SEZON" LETNI BYłO


OGOLNIE JUż MI SIE PODOBAł


W MIEDZY CZASIE COS TAM BYł DłUBNIETY


I SIE NIEJAKO ZDEKLAROWAłEM


PRZED ZAWODAMI ZAZWYCZAJ WYGLODAL TAK



A W TRAKCIE TAK

A PO NAWET I TAK


JEST POżYTECZNY SZYBKI I łADNY


TRUDNO MI SIE Z NIM ROZSTAWAć, MA JUZ KUBEłEK, ALE I TAK IDZIE NA DRUGI PLAN, SZKODA BO PRZYWIAZAłEM SIE DO NIEGO I MOJE PSY TEż

ALE I TAK DAM CZASAMI KUMPLOM SIE PRZEJECHAC BO JEźDZIMY RAZEM NA IMPREZKI



TO BY BYłO NA TYLE NA RAZIE

CO JEST POROBIONE MNIEJ WIECEJ AKTUALNE JEST W PROFILU.

pozdrawiam

KaKiGT

a może poprostu Kornel
  
 
komentarze mile widziane
  
 
Maluch, jak maluch, ale styl prezentacji mi się bardzo podobuje.
  
 
Właśnie to samo miałem napisć, Fajnie zaprezentowany zwykly bobek
  
 
No temacik specjalnie tak zmotałem Ale z drugiej strony to nie jest taki zwykły bobek


pzdr
  
 
fajna prezentacja
A możesz napisać coś o jego osiągach bo niezbyt często można spotkać nadłubane bisy
  
 
no bis całkiem w pytke ale już trochę ucierpiał na nauce prowadzenia kageta
a o osiagach to tyle co ma w profilu czyli:
Ogólny tuning zespołu napędowego odbył sie w zakładzie u Pana Heinrisha (czy jakośtak) no jest TS wałek, glowica porobniona od CC zawieszenie tylne opiera sie na amorkiach gazowych od łady ver. SPORT i cietych o 3/4 jednego zwoja springi przód to seria amorki na sklepanym resorku wnetrze wybebeszono, jakieś biedne audio, kubełe, kiera obrotek itp
  
 
Cytat:
2007-04-27 17:23:29, KaKiGT pisze:
No temacik specjalnie tak zmotałem Ale z drugiej strony to nie jest taki zwykły bobek pzdr



bo to 126 bis ...ciągle mam sentyment to tego woziku
  
 
No CEHU ucierpiał ale już jedzie prosto No i silnik składany na nowych fabryka częściach osiągi to ja wiem, na 2 pokreci sie żwawo ponad 60, na 3 przekoczy 100 a 4 to ja jechałem kiedyśdaffno max 145

Maćku też jestem bardzo przywiązany i teraz serce mnie boli jak jestem zmuszony przezucić sie na el'a, jakieś to takie małe w środku i ta sszyba z tyłu taka mała, ale jednak 4 gary...
  
 
kupiłeś sobie swapa czy go robisz?? coś więcej na ten temat?
  
 

Kupiłem za marne grosze 900tke w elegancie 95rok. Jest przy niej do roboty ale suma jaką za nią dałem jest praktycznei niczym przy kosztach swapa. Jest do zrobienia pare pierdółek ale z tym wszystkim powinienem poradzić sobie sam w garażu
  
 
UP. Ukręciłem półoś w 900tce niewiedzialem że maluchem sie da
  
 
hehe dzisiaj jak przez trzebnice przejeżdżałem to widziałem że stoi przy kiosku.
  
 
To wiesz już gdzie mieszkam

To czemu nie wpadłeś
  
 
po pierwsze kurewskiego kaca mieliśmy po drugie spieszyliśmy się i po 3 jak się szczaiłem to już byliśmy daleko
  
 
hehe spoko zabaweczka, to kiedy sie ciachamy ?:>
pozdro
  
 
swapik z poznania od Ketchupa ?
  
 
Karcio86 hehe prosze mi sie tu w detektywa nie bawić Ale dobrze kombinujesz.

Z dniem dzisiejszym nadszedł czas kończenia 700tki (czyt. katowanie, śrubowanie, deptanie, nie odpuszczanie) ale i czas zabierania sie za 900tke której fotki już nie długo. Jutro wyjme silnik, bo duuuużo roboty przy niej mnie czeka, blachy to lepsze bisik ma

prośba do moda - mógby zmienić temat na "[126 bis & 126 900cc] ...ot tak po prostu...taka mała historyjka..."

dzieki
  
 
no to czekamy na foty, a temat sam mozesz zmienic, odeytujac swoj pierwszy post w tym temacie
  
 
Kiedyś miałem taką opcje jak edytuj, ale nie wiem czemu od jakiegoś czasu jej nie mam