Przyśpieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio byłem u mechaniora (w ASO) i stwierdził że mój zapłon jest ustawiony na 0 a powinien na 10 więc mi go przestawił, zaznaczam ,że choć auto paliło więcej to jechało = przyśpieszało dobrze .Po przestawieniu zapłonu jak ruszam, kiedy dodaję gazu auto dziwnie gra ,słychać jakby garki (maciek GT opisywał te objawy jako przedobrzenie z zapłonem ale ja mam na 10 ?? to chyba nie za dużo ? Piszę o tym bo dodatkowo widzę inną możliwość wybaczcie że skopiuję z innego postu
Dramar powiedział:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------

- uszkodzenie czujnika temperatury silnika ( silnik pracuje caly czas na ssaniu i wperdala niesamowite ilosci paliwa a na wolnych obrotach nie jedzie bo sie zalewa )



--------------------------------------------------------------------------------


A jak się to objawia= to zalewanie na wolnych obrotach???
czy są jakieś dodatkowe objawy uszkodzenia czujnika (bo spalania nie jestem pewien (zawsze jest duże) a na wolnych obrotych jest jakby przymulony?)
  
 
Wiesz co Armani - widzę tylko jedną przyczynę:
to co opisałeś wygląda na spalanie stukowe spowodowane zbyt dużym wyprzedzeniem zapłonu.....
dobrze gadam Panowie????
  
 
a i jeszcze jedno.....
z tym wyprzedzeniem zapłonu tzn. z jego sprawdzeniem to nie jest taka prosta sprawa - trzeba kompa ustawić w tryb awaryjny i dopiero wtedy sprawdzać lampą - niewiele mechaniorów o tym wie - ja wam nie objaśnie o co chodzi, bo to mi się starał objaśnić mój mechanior i dużo z tego nie załapałem - w każdym bądź razie najbardziej łopatologiczną metodą jest przyśpieszanie aż do uzyskania spalania stukowego, które występuje już u Ciebie , więc gość coś spierniczył przy pomiarze i zapłon jest za bardzo przyśpieszony - opóźnij go sam na oko bo wywalisz w krótkim czasie denka tłoków......


[ wiadomość edytowana przez: -JACO- dnia 2003-06-11 08:41:39 ]
  
 
O kurw... u tego mechaniora nie byłem tak ostatnio jak mówiłem (ok. 3 miechy temu)
I mówisz że mogę denka tłoków wywalić - I co się wtedy stanie czym to się objawia ?????? Proszę o odp.
  
 
Przedewszstkim opóźnij zapłon - odkręć śruby trzymające aparat zapłonowy i ustaw go mniej-więcej w połowie zakresu regulacji - podjedź później do jakiegoś mechaniora który się na tym zna i po kłopocie...... a co do spalania stukowego to poprostu niszczy ono powoli mechanicznie silnik - głównie chyba tłoki.....