Ostatnio byłem u mechaniora (w ASO) i stwierdził że mój zapłon jest ustawiony na 0 a powinien na 10

więc mi go przestawił, zaznaczam ,że choć auto paliło więcej to jechało = przyśpieszało dobrze .Po przestawieniu zapłonu jak ruszam, kiedy dodaję gazu auto dziwnie gra ,słychać jakby garki (maciek GT opisywał te objawy jako przedobrzenie z zapłonem ale ja mam na 10 ?? to chyba nie za dużo ? Piszę o tym bo dodatkowo widzę inną możliwość wybaczcie że skopiuję z innego postu
Dramar powiedział:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------
- uszkodzenie czujnika temperatury silnika ( silnik pracuje caly czas na ssaniu i wperdala niesamowite ilosci paliwa a na wolnych obrotach nie jedzie bo sie zalewa )
--------------------------------------------------------------------------------
A jak się to objawia= to zalewanie na wolnych obrotach???
czy są jakieś dodatkowe objawy uszkodzenia czujnika (bo spalania nie jestem pewien (zawsze jest duże) a na wolnych obrotych jest jakby przymulony?)