Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-28 19:41:51 w schemacie do MKVII to widze ze zmienilo sie to iz dodano diode na swaitla pozycyjne ( a czy mozna dac 1A ???, tak jak pozostale) i zasilanie jest teraz z tego po popzrekreceniu stacyjki a nie ze stałego ???? |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-04-28 20:08:23 |
0rzeL Honda Accord Coupe GŁOGÓW PL / LORSCH DE | 2007-04-28 21:49:11 Zakupiłem przekaźniki z mkVII czy będą działały w mkV? Oczywiście po zrobieniu zworki |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-04-28 23:19:23 To jeszcze takie lamerskie pytanie
Opis na skrzynce mk V - jest 87 i 87a - ktore 87 na rysunku przekaznika mk v to 87 zolty przewod to z "a" czy bez |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-04-28 23:23:24
Jeżeli zielony ma oznaczenie 93BG 13A025 A1B, musisz podłączyć go poprzez dodatkowe kabelki zamieniając pin nr1(86) z pinem nr3(30).
Żaden, to są dwa różne przekaźniki. |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-04-28 23:47:10 Dla porównania.
Gdzie w MK7: pin 1 = 86 pin 2 = 85 pin 3 = 30 pin 4 = 87a pin 5 = 87 |
borys KOMBIca Konin | 2007-04-29 01:14:06
...ale ja nic nie zrobilem Niedlugo postaram sie wstawic opis jak wstwiac uklad automatu z funkcja doswietlania (drogi np. do drzwi domu) |
0rzeL Honda Accord Coupe GŁOGÓW PL / LORSCH DE | 2007-04-29 08:05:31 a niebieski z mk7 93BG 19W572 jest gitara? w sumie moją skrzynka mk5 ma przekaźnik nr 18 (zielony),
[ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-04-29 08:06:21 ] [ wiadomość edytowana przez: 0rzeL dnia 2007-04-29 08:25:35 ] |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-04-29 08:15:57 Niebieskie się raczej nie zmieniły, ale 100% pewności nie mam.
Zielony R18 jest od elektrycznych szybek. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-29 09:45:28 I znów Miro kwintesencję przedstawił Dzięki Prezesie.
P.S. Niebieskie są identiko. |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2007-04-29 10:12:48 z mojej niklej wiedzy wynika ze niebieskie w mk7 nie musza miec takich samych numerow ...
wynika to z doswiadczenia w mojej instalacji.. a takze z konsultacji z fordescort.pl z ich wykonawca...
a wiec tylko zielony z allegro.. ale to Wilku moze potwierdz :> |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-29 10:57:09 Zielony...
Układ styków obydwu przekaźników jest identyczny. Różnią się tylko prądem obciążenia. Pasuje każdy z rysunku Mira (Mk5/6) i obciążalności 20A i powyżej. Posiadacze Mk7 są w lepszej sytuacji ponieważ Przekaźnik za 3,50 mogą sobie kupić na pozycyjne. Niebieskie nie są często spotykane (przez ten styk rozwierny), ale zawsze można sobie zworkę założyć, lub wykorzystać np. RM83P. |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-29 16:13:52 podłączalem dzis wedlug schematu Wilka (MKVII) i zauwazylem ze nie mam kabla zielono-niebieskiego tylko jest czarno-fioletowy, ale to mniej wazne, wazniejsze jest to ze po odpaleniu swiatla sie zalaczaja ale jak sie wlaczy dodatkowo swiatla z zespolonego przy kierownicy to mozna kluczyk wyjac ze stacyjnki a silnik dalej parcuje !!!!!!!!! chyba tak nie powinno byc ???? a moz eto wina tego ze zastosowalem na kablu od swiatel pozycyjnych diode 1A a nei 3A ????
|
polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-04-29 16:49:48 predzej zalozyles diode nie w ta strone co trzeba, bo dioda jest 'kierunkowym' ustrojstwem, prąd nie jest tu problemem jakbys dal za slaba to by sie spalila |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-04-29 16:53:04 Prąd diody raczej nie ma tu znaczenia gdyby był za mały uległa by uszkodzeniu, więc raczej błąd w podłączeniu albo stało się tak j/w. Uszkodziła się dioda i nie działa zaporowo tylko puszcza w obie strony. Jeśli w schemacie podano diodę 3A jako parametr krytyczny to taka powinna być, przekroczenie prądu znamionowego na 100% uszkodzi diodę. |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2007-04-29 17:09:49 diody mam w dobra strone pozakladane !!!!
zobcze z 3A moze pomoze |
siekier82 Vectra B Bydgoszcz | 2007-04-29 22:34:52 nie kombinuj z diodami. Poprostu spróbuj zasilanie podpiąć z innego czerwonego przewodu, nie koniecznie z tego po kluczyku.
Nawet jak takie rozwiązanie zadziała to nadal nie mam pojęcia dlaczego światła kłucą się z zapłonem. Może rozwiązaniem będzie również wsadzenie diody na czerwonym kablu idącym do przekaźnika? |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-04-29 23:53:59 Dioda może i w dobrą stronę ale jak za mała to może robić już za statystę w tym całym układzie |