Mazda 626 2001r. 2,0 l. 115 KM Instalka STAG 300 KŁOPOTY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Założyli mi Stag 300 i autko przy równomiernej jeżdzie szarpie mi To objawia się tak jakbym ciągnął beczkowóz z płynem { w połowie napełniony i rozhuśtany } Czy ktoś podpowie gdzie może być problem?
  
 
jakie założyli wtryskiwacze?
jaki to typ wtrysku benzyny ( sekwencja czy nie)?
  
 
Ja mam w Fordzie Escorcie 1.6 16V Zetec wtrysk sekwencyjny na komputerze Vector, który ponoć jest taki sam jak STAG300 (czy ktoś kto się na tym zna może to potwierdzić ???) i mam podobne objawy.

Twoje porównanie do beczkowozu doskonale oddaje problem. Co ciekawe, problem raz jest, a raz go nie ma i rzecz ma miejsce w różnych zakresach obrotów.

Instalacja była założona przed miesiącem. Konfiguracja :
- listwa Valtec - czerwona
- reduktor Tomasetto
- wielozawór Tomasetto Tor 220/225/30
- elektrozawór BRC GPL ET98
Aktualne spalanie wynosi 8,5 w trasie. Świece nowe.

Dlaczego niekiedy jeździ jakby ciągnął beczkowóz ???

  
 
Jeśli to stak z listwą valtek to trzeba dysze rozwierćić na wiekrze i po kłopocie.Normalnie są chyba na 1,6 ja bum dał o 4 więcej
  
 
Saabi ale tez wtrytskiwacze w Valtekach lubia się zawieszać.


Cytat:
2007-05-12 15:26:45, saabi1 pisze:
Jeśli to stak z listwą valtek to trzeba dysze rozwierćić na wiekrze i po kłopocie.Normalnie są chyba na 1,6 ja bum dał o 4 więcej

  
 
Uważacie, że dysze 2,0 dla 115KM wystarcza?? Mam takie i nie wiem czy to dobrze.