| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-05-02 22:50:27 Do ilu mozna krecic R6 ??
|
MEGA_3 LOB WETERAN caravany dziwne Kalisz | 2007-05-02 22:59:33 do czasu aż nie wybuchnie |
sginol A+B Wałbrzych | 2007-05-02 23:12:55 i ma rację. Do odcięcia, a poniżej, ile się da, jedynym ograniczeniem jest opadająca wskazówka ilości paliwa. |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-05-02 23:36:28 ee chlopaki pytam sie do ilu gdzie jest odciecie to ja wiem.... |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2007-05-03 10:38:02 Gdzieś w dojczach czytałem, że seria znosi około 7,2 tys realnych obrotów potem moze być problem bo motor ma zbyt duze toleracje w wyważeneim no i hydruliczne popychacze nie wydalają. Nie wiem tylko jak długo, znosi dokręcanie się do 7,2. Powyżej na dłużej trzeba zrobić kapitalny a raczej kapitalna wymianę wszystkiego co w środku oraz założyć mechaniczne regulatory zaworów. W dtm kręcono do 9 tys obrotów ale tam był tylko blok seryjny.
W twym przypdku to chyba bez znaczenia bo motor nowy wstawisz. Hm a moze potrzebujesz miec 2 bieg wbity i obrotów nie starcza by utrzymać omę w drifcie? 7gsi pamietaj, że xei został rozłożony wyważony inaczej skręcony dlatego puka stuka ale jedzie i może sie kręcic do 6700. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-05-03 10:38:39 ] |
szefer DEADSOUL opel Omega Bi-Turbo Poznań | 2007-05-03 12:41:47 Obrotow nigdy za malo, czasem sa takie wstretne tory na zawodach ze ani tu 2 bo zawolno ani 3 bo za szybko wiec myslalem o wyzszych obortach
Pozdro |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2007-05-09 16:05:31
Czyli uważasz, że somoregulatory zniosą wszystko? Czyli wystraczy wymienić sprężyny? Kręciłeś R6 wyżej niź 7,2? Bo ja nie ale wiem że przy 7,2 tys hydraulika nie daje rady a co jest przy 7,5 albo 9 tys to nie ma sensu już pisać. [ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-05-09 16:21:40 ] |
Aircat LOB SYMPATYK Senator B Bydgoszcz | 2007-05-10 09:10:44 Ja już pokręciłem powyżej 7,2 tys. Efektem było zawinięcie panewek na korbowodzie i zgięte 2 zawory wydechowe z ostatniego gara, ktore sie zgięły bo nie zdążyły sie domknąć i tłok w nie przyłożył. |
Scooby Omega caravan 2.5V6 Warszawa | 2007-05-10 10:42:20 Piotrze, R6 nie kreciłem i krecic nie będę bo... nie mam
Przytaczam opinie z róznych źródeł i nawet nie próbuje z Tobą kokurować bo moja wiedza w kwesti R6 jest nikła. Prawdą jest że zawory moga nie zdażyć się zamknąć i to moim zdaniem jest wykładnik maksymalnych obrotów. Sprężyny maja tę wade , że lubią "rezonować" i dlatego w F1 zrobili bańki z azotem. Co do samoregulatorów. Jeśli jest to konstrukcja typowa ( szklanka ) to cóż takiego ma jej zaszkodzić? Wyciśnie się olej? Zatrze się? P.S. Nie traktuj mnie jak wroga, tylko przyjmij wypowiedzi moje jak zwykłą dyskusję i wymianę informacji. ![]() |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2007-05-10 12:09:49
a się zapytam
dlaczego xei puka i stuka? silnik jest naprawdę ok, mechanicznie nie stwierdzam w nim żadnych usterek, testy drogowe też wypadają dobrze. (ok, wiem, z aftomatem nie jedzie )
Ale na wolnych obrotach stuka - i z mojego wywiadu wynika, że każdy xei ma tak samo |
zork LOB SYMPATYK Saabolot Wrocław/Kalisz | 2007-05-10 13:10:04 zimny stuka bardziej niż rozgrzany? |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2007-05-10 13:16:30 Scooby nie walczę a Tobą, przytaczam opinie ludzi którzy kręcą. kręcili, rozwalili, i wiedzą. Ja jeszcze do tego nie doszedłem. Zresztą nei będę miał takiej potrzeby.
Reasumując Producent ustawił odcięcie na jakims poziomie po to aby zapewnić trwałość silnika. Obliczone jest to na użyte elementy, chcemy wyżej kręcić musimy wstawić mechaniczne regulatory oraz lepsze spręzyny itd itp. Dlatego uważam że najlepszym tunnigiem jest kupic mocnijeszy motor. Piotr puka bo ma kute tłoki które sobie co nieco cylindry wybiły, tak jak mówisz norma po tylu km. |
profil-usunięty | 2007-05-10 13:26:56
|
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2007-05-10 13:32:31
Zmiana na mocniejsze auto , to zawsze wychodzi taniej.
albo swap innego motoru np V8 do omegi B z holdena . |