Do ilu mozna krecic R6 ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Do ilu mozna krecic R6 ??
  
 
do czasu aż nie wybuchnie
  
 
i ma rację. Do odcięcia, a poniżej, ile się da, jedynym ograniczeniem jest opadająca wskazówka ilości paliwa.
  
 
ee chlopaki pytam sie do ilu gdzie jest odciecie to ja wiem....
  
 
stare r6 24v kręciłem sporadycznie do 6tys
jak tylko często wchodziłem w zakres 5-6tys pojawiały się wycieki
obecne r6 często dokręca się do 7tys, puka, stuka, cieknie, pali jak smok ale naprawdę fajnie się wkręca i jakoś śmiga
u Ciebie Szefer sytuacja chyba nie da się porównać do zwykłej r6...
  
 
Gdzieś w dojczach czytałem, że seria znosi około 7,2 tys realnych obrotów potem moze być problem bo motor ma zbyt duze toleracje w wyważeneim no i hydruliczne popychacze nie wydalają. Nie wiem tylko jak długo, znosi dokręcanie się do 7,2. Powyżej na dłużej trzeba zrobić kapitalny a raczej kapitalna wymianę wszystkiego co w środku oraz założyć mechaniczne regulatory zaworów. W dtm kręcono do 9 tys obrotów ale tam był tylko blok seryjny.

W twym przypdku to chyba bez znaczenia bo motor nowy wstawisz.
Hm a moze potrzebujesz miec 2 bieg wbity i obrotów nie starcza by utrzymać omę w drifcie?

7gsi pamietaj, że xei został rozłożony wyważony inaczej skręcony dlatego puka stuka ale jedzie i może sie kręcic do 6700.



[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-05-03 10:38:39 ]
  
 
Obrotow nigdy za malo, czasem sa takie wstretne tory na zawodach ze ani tu 2 bo zawolno ani 3 bo za szybko wiec myslalem o wyzszych obortach
Pozdro
  
 
Cytat:
że seria znosi około 7,2 tys realnych obrotów potem moze być problem bo motor ma zbyt duze toleracje w wyważeneim no i hydruliczne popychacze nie wydalają



W róznych publikacjach prawie zawsze jest mowa o spręzynach na zaworach , a nie o samoregulatorach olejowych.
To one sa słabym punktem wszystkich silników.
W F1 zawory domykane są bańkami wypełnionymi azotem. ( 20tyś/min)!
  
 
Cytat:
2007-05-09 11:06:40, Scooby pisze:
W róznych publikacjach prawie zawsze jest mowa o spręzynach na zaworach , a nie o samoregulatorach olejowych. To one sa słabym punktem wszystkich silników. W F1 zawory domykane są bańkami wypełnionymi azotem. ( 20tyś/min)!

`

Czyli uważasz, że somoregulatory zniosą wszystko?
Czyli wystraczy wymienić sprężyny?
Kręciłeś R6 wyżej niź 7,2? Bo ja nie ale wiem że przy 7,2 tys hydraulika nie daje rady a co jest przy 7,5 albo 9 tys to nie ma sensu już pisać.

[ wiadomość edytowana przez: PiotrS dnia 2007-05-09 16:21:40 ]
  
 
Ja już pokręciłem powyżej 7,2 tys. Efektem było zawinięcie panewek na korbowodzie i zgięte 2 zawory wydechowe z ostatniego gara, ktore sie zgięły bo nie zdążyły sie domknąć i tłok w nie przyłożył.
  
 
Piotrze, R6 nie kreciłem i krecic nie będę bo... nie mam
Przytaczam opinie z róznych źródeł i nawet nie próbuje z Tobą kokurować bo moja wiedza w kwesti R6 jest nikła.
Prawdą jest że zawory moga nie zdażyć się zamknąć i to moim zdaniem jest wykładnik maksymalnych obrotów.
Sprężyny maja tę wade , że lubią "rezonować" i dlatego w F1 zrobili bańki z azotem.

Co do samoregulatorów.
Jeśli jest to konstrukcja typowa ( szklanka ) to cóż takiego ma jej zaszkodzić? Wyciśnie się olej? Zatrze się?

P.S. Nie traktuj mnie jak wroga, tylko przyjmij wypowiedzi moje jak zwykłą dyskusję i wymianę informacji.
  
 
Cytat:
2007-05-03 10:38:02, PiotrS pisze:
7gsi pamietaj, że xei został rozłożony wyważony inaczej skręcony dlatego puka stuka ale jedzie i może sie kręcic do 6700.


a się zapytam
dlaczego xei puka i stuka?
silnik jest naprawdę ok,
mechanicznie nie stwierdzam w nim żadnych usterek,
testy drogowe też wypadają dobrze. (ok, wiem, z aftomatem nie jedzie )
Ale na wolnych obrotach stuka - i z mojego wywiadu wynika, że każdy xei ma tak samo
  
 
zimny stuka bardziej niż rozgrzany?
  
 
Scooby nie walczę a Tobą, przytaczam opinie ludzi którzy kręcą. kręcili, rozwalili, i wiedzą. Ja jeszcze do tego nie doszedłem. Zresztą nei będę miał takiej potrzeby.
Reasumując
Producent ustawił odcięcie na jakims poziomie po to aby zapewnić trwałość silnika. Obliczone jest to na użyte elementy, chcemy wyżej kręcić musimy wstawić mechaniczne regulatory oraz lepsze spręzyny itd itp.
Dlatego uważam że najlepszym tunnigiem jest kupic mocnijeszy motor.

Piotr puka bo ma kute tłoki które sobie co nieco cylindry wybiły, tak jak mówisz norma po tylu km.
  
 
Cytat:
Dlatego uważam że najlepszym tunnigiem jest kupic mocnijeszy motor.

A co jeżeil producent nie przewidział mocniejszego do danego auta?
 
 
Cytat:
2007-05-10 13:26:56, Immo pisze:
A co jeżeil producent nie przewidział mocniejszego do danego auta?



Zmiana na mocniejsze auto , to zawsze wychodzi taniej.
albo swap innego motoru np V8 do omegi B z holdena .