Moje pierwsze aluski !!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakieś 2 dni temu zostałem posiadaczem alusków do mojego złomiaczka.

oponki na nich to

przód CONTINENTAL "SPORT CONTACTS" 195/50/R15
tył YOGOHAMA 195/50/R15



Tak wiem brakuje mi obramówki tylniej lampy bedzie wymieniona



Antene od radia zastąpiła antenka od CB, Jak to kumpel powiedział moge robić teraz za TAXI



Uwaga szyby są po polerowaniu dlatego sa takie zdeka brzydkie ale lepsze niz byly wcześniej ekipa SZCZECIŃSKA wie dla czego.
Chyba nawet były tu fotki moich pochlapanych szyb.



I jak ??? Mysle ze nie jest tak zle
  
 
Bardzo ladne gratuluje
  
 
Felgi jak felgi - kwestia gustu. Mnie zastanawia co innego - dlaczego znakomita większość malujących bębny/zaciski robi to w kolorze czerwonym?
Na moje wykształcenie, to powinny być albo w kolorze nadwozia, albo "niewidoczne" (np. srebrne czy ciemne przy alusach).
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2007-05-04 11:58:34, pyrekcb pisze:
dlaczego znakomita większość malujących bębny/zaciski robi to w kolorze czerwonym?


a czemu nie na zielono? Wszysko to kwestia gustu

Alufelgi szprychowo inaczej robią się obecnie modne.
  
 
Cytat:
2007-05-04 11:58:34, pyrekcb pisze:
...Mnie zastanawia co innego - dlaczego znakomita większość malujących bębny/zaciski robi to w kolorze czerwonym?


To jest element tjóningu ,Tak ja pokrywa zaworów na czerwono i lampy na czarno.Od razu 10KM więcej
  
 
Cytat:
2007-05-04 12:12:38, JaRabbit pisze:
To jest element tjóningu ,Tak ja pokrywa zaworów na czerwono i lampy na czarno.Od razu 10KM więcej



Nie chciałem tego napisać, co by nie urazic nikogo, ale to pierwsze przyszło mi do głowy...
  
 
Cytat:
2007-05-04 12:11:23, DENWER pisze:
a czemu nie na zielono? Wszysko to kwestia gustu



No tak, ale mój gust podpowiada mi, że pasują do siebie te same/podobne kolory, albo kontrastujące.
Ciemny lakier, srebrne fele - O.K. Prezentuje się ładnie.
A co robi jeszcze czerwień w tym układzie...?
  
 
Może to być zapożyczone z Ferrari Team.
  
 
Cytat:
2007-05-04 11:58:34, pyrekcb pisze:
Na moje wykształcenie, to powinny być albo w kolorze nadwozia, albo "niewidoczne" (np. srebrne czy ciemne przy alusach). Pozdr. P.



Wg tej teorii to wydech powinien być niewidoczny.
  
 
Cytat:
2007-05-04 13:12:48, piotr_ek pisze:
Wg tej teorii to wydech powinien być niewidoczny.



Albo powinien byc taki jaki ja mialem... widoczny z daleka i wygladajacy jak raczki od taczki i wtedy wedlug teorii bedzie kontrastowal
  
 
ja tam nie rozumie dlaczego takie niskie opony wsadziłes???

bez zadnego problemu wchodza 195/60/15
  
 
bardzo ładne auto.
pozbyłeś się marmurka z szyb?

powiedz ile dałeś za felgi, jaki to rozmiar opon
oraz gdzie i za ile przyciemniałeś szyby
  
 
Tak patrze i brakuje mi jeszcze czegoś do kompletu wizerunku esperaka. Może by tak jeszcze obniżyc zawieszenie?


[ wiadomość edytowana przez: DENWER dnia 2007-05-04 14:50:11 ]
  
 
Cytat:
2007-05-04 13:12:48, piotr_ek pisze:
Wg tej teorii to wydech powinien być niewidoczny.



Jak dla mnie - tak.
  
 
Wiec tak.

Robert_S

Marmurek juz zniknol bo auto bylo malowane i polerowane szyby
oczywiscie lakiernik pajac pomalowal nie w tym odcieni

Cena alu+opony 800 dzika pewno troche duzo ale czesc sponsorowana a i do domku przywiezli

Rozmiar opon to tak jak pisalem 195/50


hard-drive

Takie oponki sprzedawali razem z alusami


DENWER

Spoko bedzie obnizony tylko trzeba czasu i kasy
ale wszystko w swoim czasie


A co do koloru czerwonego no coz jakos tak sie utarlo ze czerwony moze dlatego ze rzuca cie w oczka

Z wygladu jestem zadowolony ale odczucia z jazdy na minus
  
 
A ja tylko powiem ze co do rozmiaru opon to przy rozmiarze 195/50 licznik przeklamuje o 3,1 % a przy 195/55 tylko o 0,1% Takze warto by sie bylo nad tym zastanowic
  
 
Cytat:
2007-05-04 18:32:22, Torp12 pisze:
A ja tylko powiem ze co do rozmiaru opon to przy rozmiarze 195/50 licznik przeklamuje o 3,1 % a przy 195/55 tylko o 0,1% Takze warto by sie bylo nad tym zastanowic



Warto też wziąć pod uwagę cenę takich opon
Średnio za 195/50 zapłacimy 140-150/sztuka
Natomiast za 195/55 już 230-240

I gdzie tu logika
  
 
Cytat:
2007-05-04 19:58:31, krzychu_ch pisze:
Warto też wziąć pod uwagę cenę takich opon Średnio za 195/50 zapłacimy 140-150/sztuka Natomiast za 195/55 już 230-240 I gdzie tu logika



Dokładnie a za 195/60/16 tez cos ok 140-160

Cytat:
2007-05-04 13:32:58, hard-drive pisze:
ja tam nie rozumie dlaczego takie niskie opony wsadziłes??? bez zadnego problemu wchodza 195/60/15



mimo wszysko jezdze na tych od Ciebie lecz to juz nie sa opony do szybszych zakretów , ale ile razy uratowały mi felfe to nawet niepamietam
  
 
Cytat:
Natomiast za 195/55 już 230-240


Szukalem bo tez mialem zamiar kupic fele ale nie wydolilem i na allegro sportowe Nexeny znalazlem za 200. A za 150 zyla 195/55/r15 to chyba tylko debice albo inny szit kupisz :]
  
 
Cytat:
Z wygladu jestem zadowolony ale odczucia z jazdy na minus



To znaczy co sie zmienilo bo tez chce kupic jakies alumy - za niski profil i kiera telepie czy za szerokie laczki i koleiny czuc ????