MotoNews.pl

Yaris - przegląd techniczny po 75 tys km - ASO czy garaż?

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mojej yarisce stuknęło 75 tys. km, czas na coroczny przegląd ( ten 6 co lat lub 90 tyś km) - tak zwany przez ASO "duży przegląd".
Jak dotąd zawsze serwisowaliśmy samochód w ASO, zastanawiam się czy dalej jest sens płacić za firmę. W nieautoryzowanym warsztacie powiedzieli mi, że cena przeglądu będzie o połowę niższa niż cena w ASO. Wąż w kieszeni siedzi, fajnie byłoby te 4 stówki oszczędzić, z drugiej strony nie jestem pewna na ile taki przypadkowy facet zajmie się dobrze moim samochodem. Nie chodzi przecież o to, żeby oszczędzać za wszelką cenę.

Czy ktoś może mi z Katowic lub okolic polecić nieautoryzowany warsztat, który zajmuje się toyotami i zrobiłby mi ten przegląd lepiej niż przypadkowy warsztat, w którym toyota pojawia się być może raz na kilka tygodni.

Witam!!! juz tobie odpowiadam!!! Jestem mechanikiem i pracuje w serwisie Toyoty!!! Z tym przebiegiem smialo mozesz zaczac robic przeglady w normalnych warsztatach ale tez nie u jakiegos "Zenka" z mlotkiem i przecinakiem!!! niepotrzebnie wydasz kaske za pieczatke i tylko pieczatke w ksiazce serwisowej!!! Popros standardowo o wymiane oleju , filtrow, przejrzenie stanu zawieszenia i bedzie dobrze!!! Pozdro!!!

Cytat:
2007-05-06 00:43:57, eryk79 pisze:

Jestem mechanikiem i pracuje w serwisie Toyoty!!!

kont gratulejszyn

Popieram garaz jako zrodklo najbardziej fachowych napraw jak sobie sam nie zrobisz nikt ci tak nie zrobi

Ile zarabia sie w irlandii w ASO ?

Co polecaja u was do corollek carinek dekady lat 90-tych tez mobil-a ?

Cytat:
2007-05-06 00:43:57, eryk79 pisze: