MotoNews.pl
  

Termostat do Fiata 125p z silnikiem od 132 Abarth 2.0 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem nowym użytkownikiem Forum klubowego ponieważ poskładałem "nowego" Fiacika i już jeżdżę nim na co dzień i cieszy mnie to że inne samochody zostają za mną dziwiąc się przy tym jak to może być ... ale ja nie o tym... Zespół mi sie termostat, i szukam zamiennika ponieważ znalezienie oryginalnej części jest piekielnie trudne i zajęłoby bardzo dużo czasu. Moje pytanie brzmi wobec tego: Czy ktokolwiek orjętuje się czy w ogóle jest jakiś zamiennik do termostatu do tego silnika? Widziałem, że jeden użytkownik forum zrobił coś takiego... gratuluje, ja jestem w trakcie prac. Pozdrawiam.
  
 
jestes pewny, ze masz silnik wlasnie Abartha?
  
 
no tak silnik i skrzynie silnik ma moc 147 KM i spala przy podwójnej przepustnicy około 20 litrów przy nodze w podłodze ale średnio to tak 9-11/100
  
 
Cytat:
no tak silnik i skrzynie silnik ma moc 147 KM i spala przy podwójnej przepustnicy około 20 litrów przy nodze w podłodze ale średnio to tak 9-11/100


z kąd pomysł ze ma własnie 147 koni a nie 144,5??po czym wnosisz że to abarth?? mój na pojedyńczym gaźniku palił 20l/100 na poziomych soexach i wałkach rajdowych 30/100 i nie ma 147 koni , nie jest to też abarth



co do termostatu - zapytaj w sklepie z częściami do fiatów / lanci , ja kupiłem bez problemu

[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2007-05-06 12:19:35 ]
  
 
o co Ty mówisz ??? to ja jeżdze po złomach, szukam zamienników, itp... a tu dostane nową częśc do silniczka dzięki bardzo. ( Fajnego fiacika masz )
  
 
tez jestem ciekawe tych 147KM masz jakis wykres z hamowni ????
  
 
Hmm ja mam np termostat w głowicy i bezproblemu podchodzi ten z Fiata 125. A sam też jestem ciekaw tych 147
  
 
W zasadzie macie całkowitą rację ani nie mam wykresu z hamowni a silnik kupiłem od kolesia co tak sądził, silnik był w bardzo dobrym stanie i nie miałem zastrzeżeń skrzynie również od niego kupiłem, ma krótkie przełożenia i czuc że jest to całkowicie sportowa skrzynia. Co do tych koni to w tej chwili jest więcej niż pewne że ma ich mniej gdyż układ wydechowy trzeba kompletnie zmienic oraz dopracowac inne rzeczy aby można wogóle rozmawiac ile to to ma. Dlatego mój błąd przepraszam. Opisze całośc w moim profilu. Pozdrawiam serdecznie.
  
 
Indy-zaprezentuj nam swoje auto w odpowiednim dziale(nasze samochody) i tam opisz jego historie i zmiany.Wtedy zupełnie inaczej to wygląda niż czytanie profili
  
 
Jasne. Zrobie zdjęcia opisze.
  
 
kolesie co sprzedaja 2.0 zawsze dowodzą ich rajdowo-tunigowego rodowodu... Nie zebym Ci zle zyczyl, ale wg. mnie najprawdopodohniej jest to zwykle 2.0 DOHC. Choć bardzo pozytywnie bym sie zdziwil gdybym sie jednak mylil.

W kazdym razie opisz samochod i wrzuc jakies foty oczywiscie w dziale "nasze samochody"

pozdrawiam
  
 
Termostat od ritmo/ regata 1,6 - ten sam numer katalogowy co do 2,0 dohc
  
 
Dzięki bardzo.
  
 
termostat od bmw e21/e30 z czterocylindrowką (M10)
  
 
łada,,,
i nie mowcie ze z lady sa do dupy bo 3 lata jezdze i jest ok.
  
 
Cytat:
2007-05-06 23:27:58, PG pisze:
łada,,, i nie mowcie ze z lady sa do dupy bo 3 lata jezdze i jest ok.



Bo _Z_ łady są raczej do dupy, natomiast _DO_ łady, polskie, robione na normalne temperatury, nie na syberie są okej.
Radzieckie nawet w łądach sie nie sprawdzają podobno - nie trzymają parametrrów, które normalnie sa i tak syberyjskie.
Jedyny problem który widzę to obudowa - Fiatowskie miałe alu chyba, te do łady mają cienką blachę stalową, to oddaje znacznie więcej ciepła.
  
 
mam taką sprawę:

mam polski termostat firmy Mera do łady (na denku jest 83 st) , ale dzis jak odpaliłem silnik po remoncie wskazówka temp wody byla juz w pionie , a termostat ciagle zamkniety.
wyjąłem , zalałem wrzącą wodą- otworzył się, no ale nie wiem jaką temperatury dostał..

Czy możliwe jest wiec, aby sie nagle rozregulował? Wspomne że wcześniej jeździłem na nimz z 1,8 dohc i działał znakomicie.. ;/
Może juz przewrażliwiony jestem, ale przecież powinien sie otworzyć przy pionowej wskazówce?
A może lepiej kupi oryginał do dohca na 85 stopni ?

Proszę o opinię.
  
 
ale jak odpaliles silnik i wskazowka byla od razu w pionie to nie wina termostatu tylko czujnik lub wskaznik sie zawiesil.
  
 
nie nie. - ona sobie prawidłowo rosła. - w pionie była po około 10- 15 minutach pracy na wolnych . i jak zobaczyłem wskazówke w pionie, i zimną rurę od termostatu to szybko wyłączyłem.. a może on ma otwierać jeszcze poźniej?
  
 
Cytat:
2007-08-09 22:24:18, jacmund pisze:
nie nie. - ona sobie prawidłowo rosła. - w pionie była po około 10- 15 minutach pracy na wolnych . i jak zobaczyłem wskazówke w pionie, i zimną rurę od termostatu to szybko wyłączyłem.. a może on ma otwierać jeszcze poźniej?


a dobrze założyłeś termostat?