MotoNews.pl
3 Problem z centr. zamkiem - nie mogę otworzyć drzwi: (18403/0)
  

Problem z centr. zamkiem - nie mogę otworzyć drzwi:

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hi !
Siłownik nie odblokowuje drzwi kierowcy do końca, tzn. ciągnąc za klamkę nie mogę otworzyć drzwi - widac jak ten dżinks w drzwiach się chowa z powrotem.
Musze otwierać tylne drzwi i otwierać przednei od środka (
Rozebrałem tapicerkę drzwi, wyczysciłem, przesmarowałem, -pomogło na 2 dni.
Czy można to jakoś wyregulować ? Nie zauważyłem żadnej możliwosci regulacji, albo choćby podniesienia trochę siłownika, żeby bardziej popychał cięgno.
Mieliście jakieś doświadczenia z takim zachowaniem zamka ?
Przetrzepałem posty ale nikt nie pisał o takim problemie.
Help !
  
 
jeżeli nie ma regulacji (powinien być łącznik cięgna z możliwością skrócenia/wydłużenia cięgna) prawdopodobnie musisz wymienić siłownik, w Combo miałem taki przypadek. Coprawda była regulacja, ale po trzykrotnym regulowaniu (w okresie 6 m-cy) siłownik do wymiany. Siłownik wybija do góry ale nie ma "siły" zatrzymać cięgna w pozycji podniesionej - tak mi tłumaczył spec od alarmów.

Powodzenia

Robert


[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2003-06-12 10:51:04 ]
  
 
mialem kiedys cos podobnego w swoim Kadecie. Okazalo sie ze wylamalo sie kilka zabkow na kole zebatym w silowniku, co objawialo sie "skroceniem" jego zasiegu pracy. Calkiem mozliwe ze Ciebie tez to spotkalo.

Pozdro
Grzegorz
  
 
Witam

Ja bohatersko kilka tygodni temu założyłem centrala z VECTRY i jakie było moje ździwienie gdy okazało się że master w drzwiach kierowcy pozbawiony jest silnika i wprawdzie steruje centralnym z kluczyka w pozostałych drzwiach ale sam nie działa z pilota alarmu . Nomen omen musiałem kupić Polskiego "mastera" za 25 zl i teraz wszystko działa "na lalę" natomiast co do regulacji cięgna to przynajmniej u mnie nie było mowy( chyba żeby dogiąć sobie dłuższe cięgno ) sam tak robiłem ponieważ nie miałem jednego ( doskonale nadaje się do tego rowerowa szprycha) wogóle to Polskie siłowniki działają "jakoś tak pewniej" OPLOWSKIE chodzą zdecydowanie wolniej

Pozdrawiam
Edmund Dantes
  
 
Hej !
Rozebrałem tapicerę drzwi raz jeszcze i co się okazuje :
Nie ma na machanizmie zamka ŻADNYCH cięgieł regulowanych. Musiałem wymontować cały zespół zamka, zeby dobrać się do siłownika. Zciąga się plastikową osłonę z tyłu drzwi i pod nią sa 3 sruby - uwaga ! torksy !!!
Cały zamek po odpięciu 2 cięgieł (bardzo łatwo się to robi) wyciąga się z drzwi przez jeden z otworów w drzwiach. Regulowane jest tylko połozenie siłownika (góra-dół) - podniosłem go ciut w góre - Pomogło !!!
Nie da się niestety podejsc srubokrętem do siłownika bez wymontowania całosci - jest przykręcony "od wewnątrz".
Pozdro.
  
 
Witam grono, Stary tem wątek ale nic nie znalazłem żeby rozwiązać mój problem. Po 2 tyg. wycia alarmu aku padło na zamkniętych zamkach , klapa tylna nieoryginalna więc klucz nie pasuje a zamek kierowcy (ryglowanie ) nie da się otworzyć ręcznie . Macie jakiś sposób albo szykować młoteczek, Pozdrawiam.
  
 
Po pierwsze to dziwne, że nie można puścic kluczykiem zamka, Akumulator misiał zupełnie paść, że rygla nie puszcza. A skoro rygiel nie puści to nie otworzysz zamka ręcznie. Pechowa sutuacja. Nawet po uchyleniu roga drzwi (klinem) zamka nie odryglujesz. Ja bym chyba zamiast młotka próbował wypić setę i zerwać zamek w tylnej klapie, skoro i tak nie działa na kluczyk. Bo maski nie otworzy raczej.

--------------------------------
OGIEŃ NA TŁOKI I...........!!!
  
 
ja bym sprobowal dostac sie do akumlatora...
troche cierpliwosci i pewnie da sie odryglowac maske...w renowce sie udawalo... naladowac baterie i wszystko ok...


savvy
  
 
Cytat:
zamek kierowcy (ryglowanie ) nie da się otworzyć ręcznie



Jak to sie nie da ????

Wkladasz kluczyc i krecisz.
Drzwi kierowcy mozna otworzyc mechanicznie kluczykiem. Tak nie dziala ?
  
 
Wlasnie,dwa zastanawiajace watki,u mnie przy braku zasilania,moge normalnie kazdy zamek otworzyc kluczykiem bez problemu. Druga rzecz,ze jak zabieram akumulator do domu na ladowanie i odpinam klemy,przy pelnym zamknietym zamku centralnym na wszystkich drzwiach,to w momencie zdjecia klem,zamki sie otwieraja,wiec jakby accu u mnie padl,to auto by sie otworzylo. Dobre w razie jakiejs kolizji lub zwarcia instalacji,nie dobre,bo zlodziejstwo sie szerzy.
  
 
Cytat:
2006-01-02 14:34:47, Vino pisze:
Jak to sie nie da ???? Wkladasz kluczyc i krecisz. Drzwi kierowcy mozna otworzyc mechanicznie kluczykiem. Tak nie dziala ?



Jak się 7 lat tego nie używa to nie działa!!! Sprawa się rypła, coś pierd....ło i poszło. Nie działa już w/w zamek. Dzięki za
pomoc i dobre chęci. Pozdrawiam i dobrego w Nowym Roku.
  
 
Ale jak były zaciągnięty rygiel w zamkach, to faktycznie może bez zasilania nie otworzyć drzwi!

--------------------------------
OGIEŃ NA TŁOKI I...........!!!