Naturalna hamownia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nie mam zamiaru testować swojego auta na hamowni (np.250 zł).
W związku z tym rodzi się pytanie jak orientacyjnie zorientować się
co ono daje z siebie ? Przyszedł mi do głowy tylko taki pomysł :
kawał pustej i równej drogi i rozpędzanie się do 100 km/h;
porównać czas z katalogiem. Jaką taktykę zastosować (do ilu
na I,II biegu) ?
Macie inne propozycje ?
  
 
Kręć do 6 tys. obr

Na 2 ponad 80 km//h
  
 
Ja juz wiele razy szukalem i zapytam raz jeszcze do jakich predkosci mozna auto z silnikiem 1,5 GLX rozpedzic na poszczegolnych biegach?
Bo wg mnie to mniej wiecej tak:
Jedynka - ?
Dwojka - 90
Trojka - ?
Czworka - ?
Piatka - <160;175>
  
 
Rjsunset nie przesadziłeś z tą 2


Na 3 przy 5200 obr mam 123-125 km/h. Na innych biegach nie znam dokładnych danych

Na 2 powinien pójść około 80 km/h, przy 4 tys. obr mam równe 60 km/h
  
 
to zalezy od skrzyni ..jak widac po hamowni są rózne przelożenia

i tak ja na 3 biegu dociągne do 125.....ale przy 7 tys obr.....
a na czwórce przy 7 tys...ma już 209km/h.....

i bądź tu mądry ..kto jest kto


Musisz wyczuć na jakich obrotach autko najlepiej jeździ - moja metoda - jedynka na granicy odcięcia (u mnie 7 tys) dwójka 6800
trójka....do konca ... i tak mija 400m

dalej wg uznania
  
 
Zoltar - nie Rjsunset nie przesadzil...
Zreszta zobaczcie sami...

Kazde zdjecie po ok 55 kb
1 bieg 4800 obr 40 km/h
2 bieg 5000 obr 72 km/h
2 bieg 6750 obr 93 km/h
3 bieg 4500 obr 95 km/h
V max

Sorki za kiepska jakosc fot, ale wszystko jest czytelne mam nadzieje...
Juz niedlugo ciag dalszy sprawdzania osiagow na poszczegolnych biegach...


[ wiadomość edytowana przez: Krawat dnia 2003-06-13 01:55:16 ]
  
 
no tak ja sie pod tym podpisuje tylko nigdy az tak dwojki nie krecilem chyba
  
 
Paweł tyle że 1.5 fabrycznie kręcą sie do 7 tys obr.
1.8 i 2.0 do 6500.....ale moje do 7 tys
  
 
tak, tyle ze cholernie trudno zlapac ten moment, jak Ci wskazowka na odcince skacze...
A Twoj esperak to normalnie siakis..... inny jest
  
 
Cytat:
2003-06-13 01:58:15, Tomek-Mydlowski pisze:
Paweł tyle że 1.5 fabrycznie kręcą sie do 7 tys obr.
1.8 i 2.0 do 6500.....ale moje do 7 tys




A obrotomierze mają takie same, tzn. czerwone pole występuje od 6 tys? Można bez obaw "zamknąć" obrotomierz?
  
 
Cytat:
A obrotomierze mają takie same, tzn. czerwone pole występuje od 6 tys?



Cytat:
Można bez obaw "zamknąć" obrotomierz?


To zalezy od psychiki osoby ktora siedzi za kolkiem
A tak na serio - czerwone pole nie jest narysowane od tak sobie...
  
 
Krawat - z zarzynania silnika wystawiam Ci celujący
Przepiękne zamknięcie obrotomierza na dwójce.
  
 
I to jeszcze bez paliwa
  
 
Krawat jedna uwaga przy V-max masz już niezłą temperature silnika... mie raczje trzymie caly czas 95*
  
 
A przy Vmaxie elegancko dogrzany
  
 
ja na dwujce max mam 95 w espero 1.8

Pozdrawiam
Wiktor
  
 
Gwałciciele silników
  
 
Ładnie go kreciles. Ja swojego tak niebede za bardzo mi go szkoda
  
 
Czy ja wiem.... Jak to powiedzial kiedys ktos madry (???) "silnik obrotow sie nie boi" Poza tym nie jezdze tak na codzien - bo to bez sensu. Na codzien jezdze do 5 tys obr i jest git... Jestem zdania ze zadbany silnik, z czesto wymienianym olejem, nie ma nic przeciwko jak sie go czasami pokreci... 16 zaworowki to lubia
Zoltar - nie ma to jak troche przemocy wobec auta....
  
 
jak byś niezauwarzył bo wiesz może jesteś daltonista to od 6 000 obr jest czerwona podziałka na obrotonmierzu.!!! co oznacza że to są niebezpieczne obroty dla silnika,! ale to tylko taki nieistotny szczególik... czekamy na nowe foty kiedy obrotomierz staje pionowo na dole.... czyli jakieś 8 000 osiaga.!
Wierzymy w ciebie dasz rade i twoje Espero też.!!!!!!!!