Jak kupić Fiata 125p??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Za tydzień będę miał już papier kategorii A+B.. No i mam zamiar zakupić sobie jakiegoś fajnego Kanta 125. W tym tylko problem, że nie znam się na tych furkach za bardzo. Więc może ktoś wie na co uważać przy kupowaniu Fiaciora, o co pytać sprzedającego? A przy okazji, jak by ktoś miał Fiacika w git stanie, do ok. 1500PLN, z Olsztyna to proszę o kontakt.
Pozdro!
  
 
No wiec napewno zwroc uwage na progi i podluznice (no i ewentualnie silnik, chociaz silnik to mozna sobie samemu zrobic a z nadwoziem to juz nie zabardzo chyba ze masz migomat i sprezarke), moj kumpel ostanio sie niezle nabral kupil fiaciora gdzies za 1500zł na pierwszy rzut oka zajebista fura extra lakier skrzynia V, a tu z czasem sie okazalo ze progi byly od srodka nadgnite a z zewnatrz lakier elegancki tylko ze prog uginal sie pod kciukiem .Ja kupilem kredens 125p za 200zł lakier i chrom na zderzakach elegancki tylko ze trzeba wymienic progi.
No ale fajnie ze masz juz prawko ja w sumie jeszcze egzamu na B nie mialem a to dlatego ze nie mam kasy na poprawke A, tyle juz sie jezdzilem motorem (mam Jawe CZ350 for sale)a glupiej 8 porzadnie nie moge MZtka wykonac no i chyba nigdy nie bede mial kat A.Ale raz jeszcze sprobuje.
Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach fiaciora.