Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2007-05-13 23:44:57 bedzie gorzej wygladalo jak bedziesz szorowal tym raz na tydzien:] bo takie srodki uzywa sie max raz do roku!! ja dzisiaj z tempo lekkosciernym dzialalem pol ranka na masce:] i powiem ze jestem bardzo zadowolony:] bo maska w koncu odzyskala swoj kolor i polysk ![]() ![]() ![]() |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2007-05-13 23:45:10 Ja to stosuję średnio 3-4 razy na rok i jestem zadowolony. Nie można zbyt często, bo zdziera górną warstwę lakieru.
stosje się tak jak każdą inną- nakładasz jedną szmatką, czekasz aż wyschnie i polerujesz do połysku drugą. |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2007-05-14 00:01:35
A w zyciu, tempo to pasta polerska, wiec nakladasz i od razu polerujesz, tam nie ma nic schnac. |
dzejdzej88 FSO Polonez Łódź | 2007-05-14 00:19:36 no co ty to ma wyschnac nalezy odczekac z jakies 2 minuty i dopiero ja tak robie i efekt super ![]() |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2007-05-14 00:21:53 Nigdy nie czekalem na wyschniecie, to jest pasta scierna, a nie wosk. |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2007-05-14 00:35:23 mam bardzo dobre doświadczenia z pastą tempo. stosuję zawsze wiosną by reanimować lakierek po zimie i jesienią by zmyć z auta smołę po lecie.
W przeciwieństwie do pytlara ja poleruje całe auto ręcznie ![]() |
![]() Roberto126 Mondeo Chełm/Lublin | 2007-05-14 01:05:47 Pasty tempo osobiscie nie używałem ale używałem coś podobnego w formie politury produkcji niemieckiej. Ponieważ mój Escort stał pewien dłuższy czas nieużywany "pod chmurką" każda strona miała inny odcień po zastosowaniu specyfiku powrócił oryginalny kolor ![]() Nie stosować w wilgotny dzień(i wieczorem jak opada mgła). |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-05-14 16:00:40 Tempo jest OK. Nie ma problemów ze stosowaniem. Pastowałem całe auto ręcznie i łapa boli, ale da się ![]() |
![]() 0rzeL Honda Accord Coupe GŁOGÓW PL / LORSCH DE | 2007-05-14 18:22:29 A ja wam polece pastę Maxx z Boll'a jest o wiele lepsza, choć tempo i tak jest dobre i tanie |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2007-05-14 20:50:05 ja na całe auto zużywam okoła półtora tubki pasty.
dulin7 pozdro dla fefkowca z okolic ![]() |
![]() m-chmielo BMW 318 :))) Gdańsk | 2007-05-14 21:17:11 jak i chyba ze nieuzywac na rozgrzanym lakierze (czyt mocne słońce) |
![]() Horhe Sympatyk FEFK Citroen Xsara Picasso front wschodni | 2007-05-15 06:35:02 Nie polerować na słońcu! Zniszczysz sobie lakier. W cieniu sobie postaw autko.
Umyj Escorta, wysusz i wytrzyj szmatką. Nakładaj Tempo jedną szmatką i od razu wcieraj robiąc kuliste ruchy. Drugą szmatką zetrzyj zmatowienie pasty jeżeli pozostaje, a zostaje na pewno wiec poprawka obowiązkowa. Tempo nakładamy elementami tzn np. błotnik, dolna część drzwi i picujemy do efektu. Jak wypolerujemy, to można sie zabierać za następny element karoserii. Tempo stosujemy raz w roku. Podczas nakładania unikać zetknięcia pasty z elementami plastikowymi oraz gumowymi- ciężko domyć to później. Można po wypolerowaniu od razu jeździć autem. Pozdro ![]() PS. zarezerwuj sobie na to pół dnia, jak nie więcej ![]() [ wiadomość edytowana przez: Horhe dnia 2007-05-15 06:37:44 ] |
![]() misiolino Opel Signum prawie f ... Miasto Soli Wieliczka | 2007-05-15 08:06:03 Dokładnie jak pisze Horhe ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kacper85 Ford Escort 1.6 16V Zabrze | 2007-05-15 08:11:13
No właśnie te stare czeskie pasty wracają na rynek. Co do polerowania raz w roku....hm, jak miałem białe auto, to polerowalem co miesiac-dwa bo tak się brud w lakier wgryzał hehe.... lakier akrylowy, miałem auto dwa lata i nie starłem lakieru jak co niektórzy tutaj piszą, także spoko ![]() Ps. tak jak wszyscy tutaj pisza - NIE na słońcu, NIE na rozgrzanej karoserii, NIE na mokrym autku. |
![]() RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2007-05-15 08:14:59 moim zdaniem pasta daje tylko chwilowy efekt, lepiej zainwestować i oddac autko do lakiernika w celu przeprowadzenia fachowej polerki |