Centralny Zamek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprawa się tyczy CZ. Mianowicie coś się zrypało podejrzewam że ten pulpit od strony kierowcy, gdyż jak zamknę drzwi ( klepnę ) zamek sam sie zamyka wiec gdzies coś zwiera. Mial kotś z was tak??
  
 
Nie pulpit, a najprawdopodobniej mechanizm zamka - ten znajdujący się z boku drzwi.
  
 
I co sugerujesz ze jako master zamyka wszystkie drzwi ze ktoras z zapadek jest juz na tyle luzna a moze silownik??
  
 
Cytat:
2007-05-14 07:53:30, misiekwwa pisze:
I co sugerujesz ze jako master zamyka wszystkie drzwi ze ktoras z zapadek jest juz na tyle luzna a moze silownik??



Póki co, to nie pozostaje Ci nic innego, jak zdjąć boczek i sprawdzić organoleptycznie stan zamka/siłownika.
  
 
a tak przy okazji nie ma nikt na zbyciu tej blaszki od boczka co kolek rozporowy wchodzi. NIe mam jednej kolek juz dalem na distal ale urywa sie niestety.
  
 
Wyprodukowałem taką blaszkę samodzielnie z metalowej puszki (nie po piwie), przewierciłem otwór na kołek i przykleiłem na kleju dwuskładnikowym. Trzyma lepiej niż oryginalne.
  
 
Piotrek ma rację co do zamka. Wystarczy, że po klapnięciu drzwiami cyngiel sam opadnie a siłownik pozamyka resztę drzwi
U sąsiada jest tak samo. Zawsze nosi drugi kluczyk w kieszeni
  
 
Cytat:
2007-05-14 08:25:57, krzychu_ch pisze:
U sąsiada jest tak samo. Zawsze nosi drugi kluczyk w kieszeni



Ma sąsiad zdrowie. Ja w ciągu 2 czy 3 dni kupiłem używany zamek bo nie miałem nerwów czekać/szukać nowego.
  
 
Czyli co kupowac zamek i sie nie bawic??
  
 
Cytat:
2007-05-14 08:27:40, piotr_ek pisze:
Ma sąsiad zdrowie. Ja w ciągu 2 czy 3 dni kupiłem używany zamek bo nie miałem nerwów czekać/szukać nowego.



Drugi to znaczy dorobiony
Jak zapomni wyjąć ze stacyjki
  
 
Cytat:
2007-05-14 08:28:47, misiekwwa pisze:
Czyli co kupowac zamek i sie nie bawic??


Przede wszystkim to ściągnij boczek i zobacz stan siłownika i zamka.
  
 
mam pytanie za 100 pkt. u nas zamkiem steruje + czy - ?
  
 
O ile pamiętam t osterowanie jest masą (minusem) "-"
Tak samo jak otwieranie klapy bagażnika
  
 
Cytat:
2007-05-14 08:56:44, krzychu_ch pisze:
O ile pamiętam t osterowanie jest masą (minusem) "-" Tak samo jak otwieranie klapy bagażnika



Nie byłbym taki pewien, bo do klapy bagażnika dodatkowy przekaźnik potrzebowałem.
  
 
Cytat:
2007-05-14 08:59:50, piotr_ek pisze:
Nie byłbym taki pewien, bo do klapy bagażnika dodatkowy przekaźnik potrzebowałem.



A u mnie obyło się bez przekaźnika
Najwidoczniej wszystko zależy od alarmu, czy spodaje minus czy plus na dodatkowy kanał

Zerknąłem w schemat Fortecy i ona pokazuje minus na dodatkowym kanale
  
 
Cytat:
2007-05-14 09:05:22, krzychu_ch pisze:
Zerknąłem w schemat Fortecy i ona pokazuje minus na dodatkowym kanale



AMT również.
  
 
z tego co ja wiem to na bagarznik jest dlatego potrzebny przekaznik a zeby odciazyc centralke alarmu aha jesli minusem to dobvrze to ten aslarm za 99 zl co dalek link ebdzie pasowal
  
 
Cytat:
2007-05-14 09:16:34, Jabuszko pisze:
z tego co ja wiem to na bagarznik jest dlatego potrzebny przekaznik a zeby odciazyc centralke alarmu



Nie propagu błędnych informacji! Przekaźnik jest potrzebny po to, żeby otworzyć klapę, bowiem siłownik klapy bagażnika sterowany jest "+", a centralka ma wyjście "-" I chodzi o to, aby te plusy nie przesłoniły nam minusów.
  
 
Cytat:
2007-05-14 09:42:18, piotr_ek pisze:
Nie propagu błędnych informacji! Przekaźnik jest potrzebny po to, żeby otworzyć klapę, bowiem siłownik klapy bagażnika sterowany jest "+", a centralka ma wyjście "-" I chodzi o to, aby te plusy nie przesłoniły nam minusów.



to fakt, ale gdyby nawet centralka podawała +12V to po podłączeniu bezpośrednim zjarałaby się - w moim sterowniku obciążalność 200mA, ponadto cewka siłownika indukuje zabójczy prąd przy rozłączaniu, więc przekaźnik konieczny, chyba że centralka ma już wbudowany.
  
 
Cytat:
2007-05-14 09:15:30, piotr_ek pisze:
AMT również.



Forteca jest firmy AMT