| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Wojtek_k88 Escort Cabrio MK5 Kraków | 2007-05-14 23:26:30 To samo mi się dzieje i zawias mam też twardy i niski... więc chyba to ma do tego |
Wojtek_k88 Escort Cabrio MK5 Kraków | 2007-05-14 23:42:08 Zdjęcie jest mega stare Zrobione w pierwszy dzien jak zrobilem autko. Zawias fabryczny ale jeszcze nizszy niz na zdjeciu |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2007-05-14 23:45:18 no ja mam tak...
![]() |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2007-05-14 23:51:53 z innej beczki: jezeli mamy nizszy zawias to kola bardziej stoja o tak: / czy zmiana zawiasu nie wplywa na zuzycie opon (zdzieranie od wewnatrz) ?? ew. czy mozna wtedy ustawic tak zbierznosc zeby nie darlo opon ? z tego co wiem to ess ma regulacje tylko na koncowkach drazkow - a wahacze zostaja bez zmian.
btw. GrzEE cos ci atrapy brakuje
imo, niski zawias moze byc przyczyna wybijania, przeciez wtedy drgania sa bardziej przenoszone na "bude" i pewne elementy moga to kiepsko znosic. |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2007-05-14 23:58:22 Jesli chodzi o koła... Prawidłowo do każdej zmiany zawiasu powinno się zmieniac zbieżność.
Twardy zawias wpływa na zużycie opony, ale nie na jej brzegi a na tzw. ząbkowanie. Tak escort ma regulacje tylko na drążkach, ale nie myl tego z tym że wahacz jest w obniżonym samochodzie w pozycji bardzo nienaturalnej i każda tuleja wahacza jest bardzo naprężona. P.S Atrapy brakuje, a i owszem Jest to pamiątka po wyprawie na ogolnopolski spot ![]() |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-05-15 05:42:48
Są. |
Darekmk3 escort mk6 Żory | 2007-05-15 14:47:37
no jak co to ja mam taka atrapkę na sprzedaż... jak coś zgłos sie na PW(promocja) ![]() |