Problem ze Lewarkiem skrzyni biegów prosze o porade....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam mam taki problem mianowicie dzisiaj wyjezdzajac z uliczki osiedlowej..wbilem jedynke wyjechalem na ulice i wlaczylem dwojke pusciłęm lewarek...patrze a tu..!! lewarek nie znajdowal sie w polozeniu biegu 2 lecz tak jak by byl na luzie.....wogule late we wszystkie strony i zadne biegi nie wchodza (nadal jest bieg 2 wbity........)Zerkenłem pod Auto i widze ze Lata tam jakis Łacznik miedzy szkrzynia...a lewarka (metalowy prent)
CO mogło sie stac....i czy jestem w stanie naprawic to sam pod Blokiem....:/ Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi....
PS Jak by miał ktos pomysł jak to naprawic albo jakies fotki było by fajnie ponieważ chcialbym to jak najszybciej naprawic....
  
 
prawdopodobnie rozleciał sie krzyzak laczacy ze zoba prety!
Miałem tak samo wymieniłem cała kasete (tz cały mechanizm z lewarkiem i tymi pretami )kupiony na uto złomie za 60 zł! Ja mam silnik 1.8 wiec nie wiem jak u ciebie!JA miałem mniej typowal kaseto bo z podnoszonym wstecznym i troche sie oszukałem ty pewnie bedziesz miał ta zwykłą!
  
 
Prawdopodobnie pękł krzyżak z tworzywa. Możliwe, że można dokupić sam krzyżak. Byłoby najtaniej. Przy odrobinie chęci można też dorobić z wytrzymałego tworzywa lub kolorowego metalu. W moim aucie pojawił się luz na drążku, a przyczyną okazały się rozkalibrowane otwory w krzyżaku. Wybiłem sworznie po obcięcie jednego końca, rozwierciłem /bodajże na fi 8,5/, wcisnąłem kawałki /części chwytowe/ wierteł o śr. 8,5, przycięte do odp. długości. Przyłapałem w końcach mig-mag'em do obejm. Teraz na drążku zmiany biegów nie mam luzów.
  
 
panowie dajcie jakaś fotke jak wyglada ten krzyżak bo ja też mam luzy (( jak wymienie krzyżak to bedzie spokój ??? pozdrawiam