Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-18 18:54:04 na wstępie powiem że w f.a.q. szukałem ale nie znalazłem nic na ten temat a wiem że już to było przerabiane.
Silnik 1.6 EFI 8V 1991r. Otóż problem mam taki na wolnych obrotach wzkazuje mi cały czas w granicach 2 tys a na każdym biegu dochodze bez problemów do "8tys" (wyskalowany do 7). Przyśpiesza bez problemów ale kiedy rozpędzam sie tak do 120km/h to już jest max a pali w granicach 10-12l w cylku mieszanym. Co dziwnego czasami (żadko) zdarza się tak że obrotomierz spada do 1tys i później cała reszta jest ok moc obroty i śmiga bez problemu 160-170 jeszcze z zapasem. Nie mam pojęcia co może być przyczyną i od czego zacząć. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to prosze o pomoc ! |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-18 19:00:03 jedyne co ja podejrzewam to zawory, bo słychać lekki stukot (popychacze to nie są bo wymieniałem tydzień temu) wie ktoś o co chodzi bo ja jestem już zielony ? |
![]() kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2007-05-18 19:33:20 a sprzęgło Ci się przypadkiem nie ślizga...bo obroty silnika mówią że się chyba ślizga |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-18 19:34:41 o czymś takim bym wiedział ![]() [ wiadomość edytowana przez: Kukien_13 dnia 2007-05-18 19:35:39 ] |
![]() erni_84 Escort 1,6 EFI 105 KM Siedlce | 2007-05-19 11:26:11 Pocieszę cie ten silnik ma nieraz takie napady ![]() |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-05-19 11:31:14 Zmien przewody WN - ja mialem jeden uwalony i obrotek tez swirowal,a i auto slabe sie zrobilo. Na pierwszy,rzut oka nie pomyslalem w ogole ze to przewody moga dawac taki efekt.
[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2007-05-19 11:37:08 ] |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-19 11:35:59 erni ja sie tak już zastanawiałem czy to nie bedzie krokowiec, ale czy on nie jest odpowiedzialny tylko za wolne obroty,bo tak coś czytałem. ale i tak dzisiaj to sprawdze i może coś sie dowiem.
ogólnie to chyba mało osób sie spodkało z taki przypadkiem a jak podjechałem do FORD'a zapytać co i jak to na starcie chcieli karte zakładać i pół silnika wymienić hehe jak ktoś by miał jeszcze jakiś pomysł to piszcie, bo za 2 tyg wyjeżdżam do włoch a on pali średnio 11l |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-19 11:38:12 żeby przez przewody robiły coś takiego ... hmmm no zobacze a jak by sie okazało że to WN to ładnie bym sie zdziwił
[ wiadomość edytowana przez: Kukien_13 dnia 2007-05-19 11:40:05 ] |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-05-19 11:39:44 Nie rozumiem o czym piszecie - czemu krokowy?? Przeciez ten silnik nie osiaga obr 8tys a skoro na wolnych pokazuje 2tys tzn ze cos z pradem jest nie tak. Jak masz jakiegos znajomka podjedz i zamien z nim na chwile przewody WN |
![]() Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-05-19 11:41:02
No ja sie zdziwilem Ale jak masz tego max 120 km/h to silniczek rowniotko pracuje czy slychac,ze cos przerywa itd?? |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-19 11:42:45 czy WN moga też tak świrować że czasami odpala na "dotyk" a czasami nawet nie może obróć ( jakby aku był wyczerpany) a po chwili znowu odpala. |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-19 11:44:00 własnie dlatego zbytnio krokowca nie biore pod uwage bo nie ma żadnego dzwięku (nawet nie wiem jaki emituje) a pracuje równo |
profil-usunięty | 2007-05-19 12:13:43 Może cos z aparatem zapłonowym, przebicie jakieś albo coś, odpal w nocy i zobacz czy nie ma "burzy" pod maską. |
![]() Kukien_13 Ford Escort Żory | 2007-05-19 17:59:13 up |
![]() Lachu8v Ford ESCORT XR3i Kraków | 2007-05-20 21:42:38 cewka i wszystkie elementy z nią związane. |