Prędkościom. elektr. a centralny zamek (MKVII 2Kr.)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Dzisiaj w podróży umarł mi prędkościomierz (z elektronicznym wyświetlaczem kilometrów).

Co ciekawe razem z licznikiem padło mi zdalne sterowanie centralnym zamkiem (fabryczne).

Czy jest jakiś związek pomiędzy licznikiem a modułem zdalnego sterowania centralnym?

Wskazówka nie wstaje z zera, nie zmienia sie stan kilometrów w liczniku dziennym i całkowitym.



Co robić? Jaka jest budowa tego układu - czy jest jedna linka? Czy moze jest coś więcej?

Czy jest sens robić to samemu czy jechać do mechaniola?

Dzięki za wszelkie wskazówki

Pozdrawiam wszystkich


[ wiadomość edytowana przez: Marcin2M dnia 2007-05-21 21:25:09 ]
  
 
Jako że za bardzo się nie znam, to powiem tylko o tym, co wiem - żadnej linki tam nie ma, jest tylko kostka wpinana do płyty zegarów.
  
 
Jak masz elektroniczny wyświetlacz i okrągłe zegary, to masz w pełni elektroniczny licznik, bez linki. Zacznij sprawdzanie od obecności impulsów do licznika.
  
 
Prędkościomierz jest sterowany impulsami z czujnika prędkości pojazdu (VSS) umieszczonego w skrzyni w miejscu gdzie w zwykłych modelach wchodzi linka.
  
 
Dzięki chłopaki, 50% już wiem, teraz tylko poszukiwania.
  
 
Cytat:
2007-05-21 00:32:13, Blazey pisze:
Jak masz elektroniczny wyświetlacz i okrągłe zegary, to masz w pełni elektroniczny licznik, bez linki. Zacznij sprawdzanie od obecności impulsów do licznika.


Jak to zrobić?
Cytat:
Prędkościomierz jest sterowany impulsami z czujnika prędkości pojazdu (VSS) umieszczonego w skrzyni w miejscu gdzie w zwykłych modelach wchodzi linka.


Czy wtyczka umieszczona jest z przodu skrzyni podchodząc od strony klapy?
  
 
Uaktualniłem temat, może ma ktośjakiś pomysł?