Zawieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zawieszenie Proszę o Pomoc i sugestie .
Miałem i mam problem z prowadzeniem samochodu (omega B sedan 97r silnik 2,0),ściąga mnie na prawą stronę . Do dnia dzisiejszego wykonałem następujące naprawy i kontrole

Wymiana: łożysk na mcphersonach
wspornika drążka kierowniczego (tuleja)
drążków stabilizatora
tulei na wahaczach
opon
Kontrola : amortyzatorów tył, przód wszystko Ok.!
sprężyny całe
brak jakichkolwiek luzów nic nie stuka –puka itp.
Po wymianie i skontrolowaniu tych części pojechałem do warsztatu i zrobiłem pełną geometrie Kąty nachylenia, zbieżność itd.
Efekt –wyjechałem na równiutką drogę no i nic to nie pomogło dalej ciągnie na prawo, ktoś powie dobrze ,że nie na lewo , ale mi już nie jest do śmiechu ,
Zaznaczę ,ze podczas jazdy po równej nawierzchni i gwałtownym hamowaniu autko zachowuje się poprawnie trzyma się kierunku jazdy i nie ściąga mnie na żadną stronę.
Brak mi już koncepcji autko od kąt go kupiłem zachowywało się bez zarzutów .

Może ktoś z Was podsunie mi jakieś propozycję co mogę jeszcze sprawdzić –wymienić?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
  
 
Cytat:
2007-05-23 01:17:08, Klaus10 pisze:
Może ktoś z Was podsunie mi jakieś propozycję co mogę jeszcze sprawdzić –wymienić? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!



Wymień samochód Prawdopodobnie miał zdrowego dzwona
  
 
Niekoniecznie bity. Nie wiem, czy zmieniałeś opony na nowe, felgi te same?
Spróbój zamienić opony tył, na przód. Ja też to mam, po wymianie na letnie opony. Ściąga mi w prawą stronę (nie był bity). Wyważyłem - minimalnie pomogło. Opony na przód z konieczności kupiłem używane i nie było nic po nich widać, że są lekko zjechane po krawędziach. Być może wina leży po stronie opon tylnych.
Jest jeszcze opcja z zapieczonymi (niechowającymi się) tłokami hamulców lub szczęki h. ręcznego ocierają o okładzinę - źle wyregulowany lub strzeliła sprężynka i tarcza ociera.
Jakbyś miał podejrzenia, że bity, należy zbadać punkty podwozia - nastawienie podłużnic, ew. rozciąganie/ściskanie tyłu to koszt ~300-800 zł.
  
 
niestety warsztat warsztatowi nie równy
popatrz jakie katy nachylenia i wyprzedzenie ma miec oma i jedz jeszcze raz do innego warsztatu na zbieżność i patrz im na rece

a z oponami tez roznie bywa kolega ma racje , nie tylko starsze opny ale i niektore nowe sa juz felerne i dzieja sie z nimi cuda
a asymetryczne to rzecz nagminna ze sciagaja
w kazdym badz razie , jest wiele watkow ze sciaganiem poszperaj dobrze moze cos bedzie sie ciebie tyczyc

pozdrawiam i zycze powodzenia
  
 
Dzięki za pomoc, okazało się ,że to tylko opony, przełożyłem z tyłu na przód i jest Ok!


Cytat:
Wymień samochód Prawdopodobnie miał zdrowego dzwona



Nelson muszę Cię zmartwić, raczej go nie zmienie, chyba ,że bedzie ściągał na lewo