| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-05-27 12:34:24 Najskuteczniej pozbyć sie rdzy sprzedając złomero(R)* i kupując samochód który nie rdzewieje ![]()
*- zastrzeżona nazwa Piotr'ka |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-05-27 16:10:40 to prawda - ale jesli masz tylko drzwi - ew nadkola gdzie latwo dojsc od dwóch stron to mozna to wyplenic - tylko ze to bardziej czasochlonne aniżeli drogie.... |
massa32 DAEWOO mielec | 2007-05-27 18:50:35 mm tylko na dole na drzwiach , jak sie do tego zabrać wyczyścić? czym malować?niewiem |
wacek99 Klubowy Weteran A8 4,2l Kraków | 2007-05-28 09:21:51
Też mi się wydawało że nie ma nic prostszego jak oddać samochód do fachowca i właśnie jestem po rozmowie z kilkoma blacharzami a chodziło o naprawę progów. Jeden już na wstępie zrezygnował marudząc przy tym strasznie, drugi zwodził mnie przez tydzień w końcu również odmówił. Ale nie ma co się dziwić, generalnie fachowcy od karoserii samochodowych nigdy nie narzekali na brak roboty. |
lothaar Sympatyk Klubu Espero Peugeot 407 SW Wawa | 2007-05-28 14:31:06 A ja ponieważ nie narzekam na nadmiar gotówki postanowiłem nic z tą rudą nie robić... jest to jest i trudno... jeżeli kiedykolwiek podejme jakąkolwiek walkę z rdzą to będzie to taka walka jak pisze Adam 4302... na inne ekstrawagancje mnie nie stać... |
patrykowski Daewoo Espero 1,8 Cd chorzów | 2007-05-28 16:26:28 wiem ze 1 z naszych klubowiczy(moze ich byc wiecej) kupował sobie Poprostu nowe drzwi wydaje mi sie ze gdyby je dobrze za wczasu zakonserwowac a potem pomalowac to by tak szybko rdza ich niewziela choc i to tak kwestia czasu |
kylos Klubowy Weteran Audi A4/Opel Corsa C ... Katowice/Piekary Śląskie | 2007-05-28 22:56:52
I za to mu dziekuje a swoja droga obilo mi sie o uszy ze inni ida w jego slady tyle ze to pieniadzochlonne, a ja juz kiedys w temacie taniej konserwacji dorzucilem swoje dwa grosze, a konkretnie, usun ruda jak kolwiek, wyszlifuj do golej blachy o ile nie przezarlo na wylot i zamaluj czyms hamerajtopodobnym, lub wlanij prosto na rdze tez pomaga, a jak chcesz dobrze to do golej blachy pozniej jakas konserwacja, np juz kiedys przezemnie przytaczany Fluidol lub cos innego za 20 zl (500ml) w spraju, ewentualnie hardkorowo w starym stylu Bitex a co do postow typu sprzedaj powiem tyle co zawsze pokazcie mi nie rdzewiejace auto po za Trabantem a dam kazde pieniadze za ten wynalazek, wiec jak kogos nie stac na nowe co chwile to musi sie ratowac niestety. |
Andik Klubowy Weteran VW B51.9TDI,MK32.0TDCi Szczecin | 2007-05-29 00:30:54 Witam
Ja ponad roku temu wymienilem wsie 4 sztuki drzwi na nowki sztuki i do dzis nie ma na nich ani grama rdzy operacja trwala dlugo (wtajemniczeni wiedza o co chodzi) ,ale byla oplacalna
Pozdr |
patrykowski Daewoo Espero 1,8 Cd chorzów | 2007-05-29 05:22:24
wiesz ewentualnie mozna szpachla do zajeb... i miec to w .... tak jak ja mam praiwe cale auto ze szpachli i pianki montazowej do okien(trza sie radzic jak sie niema kasy)jak mi niewierzysz to zapytaj tych co mieli stycznosc z tym wyrobem samochodowo podobnym(zeby go gorzej nienazwac ) |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2007-05-29 15:05:09
Każde rdzewieje... ale po 10 latach tylko złomero, poldek i sraluch tak intensywnie. Reszta zwykle ma jakieś drobne kropeczki na podwoziu i ewentualnie gdzieś na nadkolu. |
Nerwica Klubowy Weteran Ford Mondeo ST220 Warszawa | 2007-11-06 15:15:21 Jak sobie poradzic z rudą na czarnych obramówkach (że tak powiem) drzwi w esperaku?
![]() |
Esperynek Klubowy Weteran ![]() Skoda Octavia 1,4 TSI Częstochowa | 2007-11-06 15:39:11
Nijak, bo to są tylko taśmy, które Ci się zaczynają po prostu marszczyć i odklejać. |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2007-11-06 16:29:31 ojej a to ci dopiero - na tasmach drzwi to pierwsze slysze
a co do innych stwierdzen mialem sralucha 20 letniego i rdzy nie bylo praktycznie nigdzie - dobre wypelnienie dosc plynnym smarem elegancko konserwuje wewnetrzne profile ![]() |
rudi Espero Wloclawek | 2007-11-06 17:12:35
to chyba była wersja maluch special export plus lub karoseria przypadkowo w fabryce powstała z blachy świeżutko dostarczonej z huty, była natychmiast zakonserwowana a po zakupie dodatkowo dokonserwowana i do tego złożona w odpowiedni dzień tyg. Poza tym dawniej poczciwe maluchy rozchodziły się na pniu a teraz nowe auta miesiącami czekają na placach przyfabrycznych i póżniej u dilerów na sprzedaż lub płyną tygodniami przez morza i oceany ale oczywiście mają na piśmie całkowite zapewnienie odporności na rdzę tylko że ona o tym jakoś nic nie wie |
Adam4302 Klubowy Weteran ![]() Dacia Logan Katowice Wsch. Wąsk. | 2007-11-06 17:48:15
Ja ostatnio zerwałem te czarne naklejki, oczyściłem, zabezpieczyłem, pomalowałem i nakleiłem nowe. Rdzewiało mi na dolnej krawędzi pod poziomą listwą. |
Nerwica Klubowy Weteran Ford Mondeo ST220 Warszawa | 2007-11-06 19:11:54 To nie wygląda na naklejki bo naklejki nie rdzewieją a na tym pojawiła się wredna rdza |
leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2007-11-06 20:14:32
Najpierw trzeba zeszlifować do gołej stali,póżniej jakiś odrdzewiacz do stali-może być brunox,ale ja stosowałem jakiś polski za 10 pln i też był dobry,jak przeschnie dajemy cynk w sprayu-coś ok.25-30pln na allegro-musi schnąć 24h.Póżniej szpachla,podkład na gładko i lakier-u mnie taki experyment wytrzymał prawie 2 lata-aż do sprzedaży esperaka ;-(( |