[126p] pierścień oporowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mógł bym prosić kogoś o zdjęcie z książki gdzie ten pierścionek występuje. Pomiędzy panewką od rozrządu a mały kołem zębatym. Interesuje mnie rysunek w rozłożeniu
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-05-29 17:05:42 ]
  
 
  
 
czyli tą płaską powierzchnią w strone koła zębatego, a ta podkładka najbliżej panewki , jak powinna być zamontowana ? na rysunku nie widać tego
  
 


[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-05-29 19:08:16 ]
  
 
ZDJECIE Z KSIĄŻKI



dostałem to foto od sr99 - wielkie dzięki
widać wyraźnie jak zamontowany jest pieścień oporowy, a co z odległościowym ? czy tak jak trzyma w ręce
?

[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-05-29 19:36:27 ]
  
 
Tak. Zresztą to dokładnie widać na rysunku:
  
 
podtoczenie owszem widać co zauważyłem po napisaniu posta. JEdnak fazowanie to trzeba się ostro przyjrzeć. Możesz jeszcze wytłumaczyć zasadę działania ów pierścionków?

pozdrawiam
  
 
uszczelniają obieg oleju z pompy do filtra odśrodkowego.
  
 
dzięki za odpowiedź
to ja jeszcze podrzuce rysunki obiegu oleju w 126p





[ wiadomość edytowana przez: Karcio86 dnia 2007-05-29 22:13:20 ]
  
 
Odgrzewam kotleta mojego
Jak rozpoznać nadmierne zużycie tych pierścieni gołym okiem ?
  
 
Mozesz wyjac go z pierscienia oporowego, wlozyc do obudowy panewki i zobaczyc czy jest tam szczelina
  
 
tak też zrobiłem i byłą, wymieniłem pierścień rozprężny i nadal to samo ;/ pewnie blok do tulejowania i wał do szlifu SHIT
  
 
Szczelina pmiędzy krańcami pierścienia musi być.