Choinka na EDISie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mecze sie szukajac iskry aby go odpalic i dupa. zalazlem napiecie na cewce (czarny kabel) i nic. na kostce na EDISie nie ma pradu na tym czarnym, robi mi sie choinka jakas, te dwa przewody co ida od cewki zielony w czerwony pasek i zielony w zolty pasek to przy kostce od EDISa one maja prad (+) a czarny nie
Choinka sie robi tylko wtedy jak kostka jest podpieta do cewki, jak odpinam dwa wyzej wymienione kable nie sa juz pradowe ;| nie wiem co robic. Mowa o 1.8 DOHC 105KM szukam iskry
  
 
No właśnie dlatego, że na EDISie nie masz na czarnym napięcia Jeśli na kostce od cewek jest na środkowym zasilanie, a EDIS go nie ma, mogą dziać się cyrki.
  
 
gdzie mam szukac tego napiecia na EDISie?? motor mam na glebie i napewno nie mam takiej masy jakby byl zalapany na lapy, ale to nie to. I nie mam jeszcze takiej jednej kostki. idzie ona z komputera w podszybie na 8 pinow.Czerony kabel z tej kosci idzie jako pradowy do kompa. Nie mam tez przelozonego tego przekaznika zaplonowego R26 chyba, taki czarny z tego co mi zeberko pisal. moze to byc przyczyna? Pradowy na cewke wzialem po starej cewce z CVH. chyba po cewce, prad jest po przekreceniu stacyjki taki czarny z zielonym paskiem


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-05-29 17:29:06 ]
  
 
Cytat:
2007-05-29 17:25:55, ZieleTDH pisze:
gdzie mam szukac tego napiecia na EDISie?? motor mam na glebie i napewno nie mam takiej masy jakby byl zalapany na lapy, ale to nie to. I nie mam jeszcze takiej jednej kostki. idzie ona z komputera w podszybie na 8 pinow.Czerony kabel z tej kosci idzie jako pradowy do kompa. Nie mam tez przelozonego tego przekaznika zaplonowego R26 chyba, taki czarny z tego co mi zeberko pisal. moze to byc przyczyna? Pradowy na cewke wzialem po starej cewce z CVH. chyba po cewce, prad jest po przekreceniu stacyjki taki czarny z zielonym paskiem [ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2007-05-29 17:29:06 ]


z tego co mi wiadomo to jeszcze pozostałe kable z tej wtyczki też musisz podłączyć. bo do kompa też idzie + po zaplonie, impuls właśnie z edisa(cewek)
więć raczej to powinieneś podłączyć???
a czujnik poło.żenia wału????

Jeżeli coś źle powiedziałem to nasz klubowy technik powinien mnie poprawić
  
 
Cytat:
2007-05-29 18:31:33, djtados pisze:
z tego co mi wiadomo to jeszcze pozostałe kable z tej wtyczki też musisz podłączyć. bo do kompa też idzie + po zaplonie, impuls właśnie z edisa(cewek) więć raczej to powinieneś podłączyć??? a czujnik poło.żenia wału???? Jeżeli coś źle powiedziałem to nasz klubowy technik powinien mnie poprawić


No ja wiem ze ta wtyczke mam do podlaczenia ale ja nie wiem jak kable ida, jakby ktos mi pomogl to bylbym wdzieczny. Gdzie jest wlasnie ten czujnik pololzenia walu?? Zeberko tez mi cos wspominal
  
 
Kiedyś takie coś podesłał mi Miro i powiem ze dzieki temu schematowi udało sie bez problemów odpalic Rsa
  
 
Dzieki Irek napewno sie przyda ;D dzisiaj bede walczyl z tym schematem. Wymiana rozrzodu jeszcze dzis, ciekawe czy sie silnik za-łapie
  
 
Kto mi wytlumaczy gdzie jest ten kondensator 6, i droge z EDISa kabla nr 8(czarny) przez ten przekaznik R8, i droge z plusa cewki przez ten przekaznik. nie wiem jak to podlaczyc. Znalazlem przewod ktory wchodzi do przekaznika R8 pin 87(czarny z zielonym paskiem) stoje w miejscu jesli chodzi o iskre. znazlem tylko ten przewod czarny z zielonym paskiem, znajduje sie w tej kosci na 8 pinow co zostalo na podszybiu mk5 ;/