[OGÓLNE]1,8 105 a 115 jakie różnice i który lepszy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Poproszę o opinie na temat wyżej wymienionych silników pod względem funkcjonalności, zużycia paliwa, montażu lpg, osiągów, żywotności.
Z góry dziękuje.


[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2010-02-06 15:35:52 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tytułu do regulaminu działu ]
  
 
105 ma aluminiowy a 115 km plastikowy kolektor dolotowy

wg wkil 115 km ma zmieniony program sterowania katem wyprzedzenia zaplonu a pozatym to to samo co 105 km (chyba)
  
 
a mocowania (łapy) mają te same?
  
 
pewnie tak bo zetecki w escorcie z zewnatrz to raczej to samo, sa chyba tylko roznice w montazu czegos tam z osprzetu przy silniku(?)
  
 
Czyli w budowie różnią się tylko kolektorem i sterownikiem?
  
 
105 a 115 i ty niewiesz który lepszy?????????????????
najlepiej wez 1,1 kup hihihi
  
 
Cytat:
2007-05-31 21:24:06, kainek pisze:
105 ma aluminiowy a 115 km plastikowy kolektor dolotowy



A nie odwrotnie?
  
 
Cytat:
2007-05-31 21:50:14, Tcharkovsky pisze:
A nie odwrotnie?



nie?
  
 
115 pali tyle samo co 1.6 90 KM - tj mniej niz 1.8 105 KM
  
 
No dobra, czyli jak mam plastikowy dolot i pali 11 l/100 km (miasto), to jaką mam moc silnika: 105, czy 115 KM?
  
 
oto zdjęcie 115ps
  
 
LINK
  
 
Cytat:
2007-06-01 12:18:00, Tcharkovsky pisze:
No dobra, czyli jak mam plastikowy dolot i pali 11 l/100 km (miasto), to jaką mam moc silnika: 105, czy 115 KM?


W mk6 nie bylo 1.8 115 km
  
 
Aaaa, to wszystko wyjaśnia.
Poza tym mam dolot prostopadle do silnika i rurą połączony z przepływką i filtrem. Tu jest jakby bezpośrednio rura.
Niemniej jednak mój dolot jet plastikowy.
  
 
Cytat:
2007-06-01 18:27:52, Tcharkovsky pisze:
Niemniej jednak mój dolot jet plastikowy.


Coś kręcisz. Weź wrzuć foty silnika, to się przekonamy, czy masz plastik.
  
 
Cytat:
2007-06-01 12:55:16, mativ8 pisze:
W mk6 nie bylo 1.8 115 km

Nie?? A bylem swiecie przekonany ze 1,8 zetec mial 115KM a EFI 105KM i to dokladnie w mkVI
  
 
A Zetec to nie EFI?

Może Zetec i Zeta, choć rożnica nikła.

Tcharovsky, chyba myślisz o rurze dolotowej a nie o kolektorze. Rurę każdy ma plastikową. Istotny jest kolektor.
  
 
Cytat:
2007-06-01 18:27:52, Tcharkovsky pisze:
Aaaa, to wszystko wyjaśnia. Poza tym mam dolot prostopadle do silnika i rurą połączony z przepływką i filtrem. Tu jest jakby bezpośrednio rura. Niemniej jednak mój dolot jet plastikowy.



mowisz o rurze laczacej kolektor dolotwy z filtrem powietrza -
to zawsze jest plastikowe
natomiast chodzi o to cos w co ta plastikowa rura wchodzi (w Twoim przypadku z napisem EFI) i to masz wykonane z aluminium
slaba jakosc fotki ale czego sie spodziewac po Remiku

na focie zamieszczonej przez Roberto126 jest fota silnika 115KM w ktorym to plastikowy kolektor dolotowy jest bardziej schowany za silnikiem i na focie w zasadzie go nie widac



[ wiadomość edytowana przez: kainek dnia 2007-06-02 09:42:53 ]
  
 
Wojo
no wlasnie ludziom sie mieszaja pojecia i wyglada ze co niektorzy uzywaja ich nie wiedzac co znacza
  
 
Cytat:
2007-06-02 09:25:11, Wojo pisze:
Tcharovsky, chyba myślisz o rurze dolotowej a nie o kolektorze. Rurę każdy ma plastikową. Istotny jest kolektor.



Tak, teraz kapuję. Ja myślałem, że mowa jest o dolocie. Ten zaś, mam na 100% plastikowy i poprzedniemu właścicielowi na gazie 2 razy wystrzelił. Jest teraz cały poklejony .
Oczywiście rura pomiędzy nim, a obudową filtra też jest plastikowa .