200 000 km TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Własnie przedwczoraj przelroczyłem magiczne 200 000 km.
Na co warto zwrocic uwage a na co szczegolna uwage?
Co do wymiany a co do regulacji.
Wiem ze jest ksiazka WKŁ - ale ona nie jest "doskonałą".
Wszelkie sudestie itd mile widziane.
Z ogledzin komory silnika:
- jakis olej wycieka z rurki pod kolektorem ssacym.
Moze byl pozion "przegiety".
  
 
Ja przekroczylem ta granice zaraz po kupnie

Oczywiscie rozrzad masz zmieniony?

Generalnie jak nie bierze oleju to wymieniac go tak jak zwykle i jezdzic dalej, bez specjalnych extrasow.

Szerokosci!
  
 
a po co cokolwiek zmieniać/wymieniać skoro jeździ
oczywiscie mozesz skontrolować tarcze, klocki płyny , rozrząd kiedy wymieniany był ?? zawieszenie itp.


  
 
Hmm rozrzadu nie wymienialem. Był wymieniany przy 142000 jak do Polski przyjechał razem z klockami i tarczami.
Niedawno wymienialem łaczniki stabilizatora i klocki z przodu. Tył w zasadzie nie ruszany poza jednym cylinderkiem. Linke recznego mam nową, termostat, płyn hamulcowy i letni spryskiwacz
- Do tych co maja TD - co ti za rurka od kol. ssacego (z napisem TURBO) idaca gdzies w dol? Wypluwa mi ona olej - na skrzynie chyba.
  
 
A dokładnie gdzie ona jest i czy jest coś na niej zamątowane
  
 
Na dole dolotowego tyz ptzy 1 cylindrze. Prosto w dół.