| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-06-02 02:44:18 Własnie przedwczoraj przelroczyłem magiczne 200 000 km.
Na co warto zwrocic uwage a na co szczegolna uwage? Co do wymiany a co do regulacji. Wiem ze jest ksiazka WKŁ - ale ona nie jest "doskonałą". Wszelkie sudestie itd mile widziane. Z ogledzin komory silnika: - jakis olej wycieka z rurki pod kolektorem ssacym. Moze byl pozion "przegiety". |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-02 10:53:19 a po co cokolwiek zmieniać/wymieniać skoro jeździ
oczywiscie mozesz skontrolować tarcze, klocki płyny , rozrząd kiedy wymieniany był ?? zawieszenie itp.
|
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-06-02 21:21:09 Hmm rozrzadu nie wymienialem. Był wymieniany przy 142000 jak do Polski przyjechał razem z klockami i tarczami.
Niedawno wymienialem łaczniki stabilizatora i klocki z przodu. Tył w zasadzie nie ruszany poza jednym cylinderkiem. Linke recznego mam nową, termostat, płyn hamulcowy i letni spryskiwacz
- Do tych co maja TD - co ti za rurka od kol. ssacego (z napisem TURBO) idaca gdzies w dol? Wypluwa mi ona olej - na skrzynie chyba. |
remas MAZDA 6 wrocław | 2007-06-02 21:23:07 A dokładnie gdzie ona jest i czy jest coś na niej zamątowane
|
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-06-02 21:42:11 Na dole dolotowego tyz ptzy 1 cylindrze. Prosto w dół. |