Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-15 18:23:45 no więc tak: ostatnio mam niefart co do wahaczy... na targach pokrzywiłem lewy (tak wnioskuję, bo koło się przestawiło-zbieżność- i coś stuka przy prędkościach ok 60-70, aż budą trzęsie). jutro zamierzam to zrobić, koleś w sklepie nie miał fabrycznych wahaczy, więc zamierzam kupić rzemiosło - cena jakoś 65 złotych ![]() ![]() |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-06-15 18:48:26 ja wymienialem u siebie cale zawieszenie ze srarego typu na nowy (98mmx4)
u mnie tesz cos na zakretach dziwne odglosy sydawalo i kumpel mowi "ciagnij lape" i tyle wahacza widzialem wiec do do tylniej zawieszki to najwazniejszy jest stan srub mocujacych zawias do elemantu regulujacego zbiezność (nie odkrecaj go, pozwoli ci to zachowac dotychczasowa zbieżność) (wiec potrzebne jakies plyny penetrujace ![]() zacznij od prawego bo z lewym zawiasem moze byc klopot - jest tam blisko bak i trzeba kombinowac z kuczami (ja wyginalem odpowiednio na imadle zeby tam poodkrecac jak nalezy) no i jeszcze amorki zostaly ktore wystarczy ze odkrecisz od spodu no musisz jeszcze pobawic sie z przewodem hamulcowym - co sie da powymienaj na nowe bo to nie ma żartow i uwazaj na odpowiednia ilość podkladek regulujacych luz w wachaczu, nasmaruj odpowienio lozyska a co bedzie budzilo choc odrobine watpliwości - wymień no i nie wiem co jeszcze chyba wystarczy zyczyc milej pracy ps. ja robilem 2 dni - ale jak wszystko gladko pójdzie to i w jeden sie uwiniesz najfajniej sie w 2 osoby robi bo i czlwiek ma sie do kogo odezwac i na kogo powkur**** ![]() ![]() ![]() jak cos pomylilem lub zapomnialem to piszcie |
![]() NAZIK F&F Sympatyk Clio 16s Kraków | 2003-06-15 18:50:38 acha i spusc wczesniej plyn hamulcowy bo bedzie cieknał |
![]() widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-06-15 22:42:35 ok, dzięki. ![]() ![]() |
![]() Przemol 126p Poznań | 2003-08-19 19:20:16 Jeśli wymieniasz wachacz to skożystaj z rady nie odkręcaj rurek hamulc,(bo skończysz przy pompie)
1. najpierw odkręć amortyzator od dołu, 2Podnieś samochód lewarkiem tek by nie spadł na ciebie, wyjmij spręzynę 3.Posiadająć 2klucze 19 odkręć 2x śruby z dwoma nakrętkami 4odetnij uchwyt starego węzyka na wachaczu 5odkręć kielich i przegub Klucz 13 i 32 6 zdejmij bęben hamulca , i odkręć łożysko 4x klucz 17 w użyciu 7.odegnij tarcze kotwiczną od wachacz razem z szczenami i wszystkim 8Załóż nowy wachacz - przykręć 2 śruby i nakrety na klucz19 9Natnij w nowym wchaczu kółko i włóż tam stary wężyk hamulcowy a potem zagnij je( wężyk się nie ruszy) 10 Przykręć łożysko 11a reszte złóż w odwrotnej kolejność , pamiętaj o ustawieniu łożyska na tylnym kole po przez jego wyregulowanie kluczem 32 narx powodzenia ![]() |
Putin Kraków | 2003-08-19 22:11:19
dzis tak mi ktos doradził ![]() |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-08-20 00:37:19 mam 2 wachacze uzywane jesli kogos interesuje...fabryczne cena 50 zł za dwa |
![]() sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2004-08-19 13:12:47 musze wymienić prawy tylny wahacz,
chcę podciąć sprzęzyny o 3/4 zwoju, załozyc seryjne amory, ponieważ jeżdze zwykle sam ale w dłuższe trasy nie widze konieczności zakładania twardszych amortyzatoró, Krosno powinno wystarczyć, na przód chcę wrzucić też tylne z krosna i lekko podciac podstawki resora... bardzo zbładziłem?? i teraz pytanie: 1) czy ktoś kasowął negatyw jesli tak to jak - pomyśąłem zeby wstawic dystans pod dwie górne śruby i po zabawie, 2) jakeiść niebezpieczeństwa?? 3) jak s[prawdzic czy nie jest krzywy, czy bawić sie w szrot czy raczej sklep/fabryka?? pozdrawiam |
![]() simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-08-19 15:10:25 Jeśli sprężyna jest seryjna nie cięta to podcięcie o 3/4 zwoju prawie nie obniży autka bo obcinasz w takim układzie zwój dogięty czyli różnica wyniesie grubość "drutu" czyli około 1cm. Polecam jeden zwój spokojnie. Dopiero potem podcięcie każdej 1/4 zwoju powoduje spore obniżenie auta ![]() |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2004-08-19 17:39:27 Kup sprężynę od Trucka diesla i przetnij na pół potem skróc o 1/4 zwoja. Satsfakcja gwarantowana. Jak lubisz hardcore to kup od Zuka i analogicznie. |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2009-05-20 19:08:59 tak tam sa wspawane nakretki, do dwoch od przodu masz dostep tez od góry jak tylko zdejmiesz wykladzine. Ta bliżej tyłu jest w profilu zamknietym. Nie wiem ktora sie ukrecila bo nie napisales...
moze przewierc to co zostalo na wylot i reszte wydłub gwintownikiem? |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-05-21 00:51:28
blad - bez ciecia budy widac tylko jedna nakretke |