Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2007-06-05 15:05:19 jak już zrobisz te grube mody silnika to się pochwal a tymczasem uważam że nawet przy grubych modach sreyjne sprzegło wystarcza i spełnia swoje zadanie
aha bo bym zapomniał bis podchodzi i podobno jest lepszy ponieważ ma tłumik drgań skrętnych czyli takie sprężynki na tarczy docisk jest taki sam ![]() [ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2007-06-05 15:07:02 ] |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-05 15:12:19 Ja mam z bisa, ma tą wadę że trudniej biegi wchodzą. Jednak mniej szarpie ze względu na tłumik drgań.
CC odpada kręci się w złą stronę. |
![]() mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2007-06-05 15:13:29 jeszcze można stalową tarcze zastosować ![]() |
![]() Mrally fiat 126 S650 Bierun | 2007-06-05 15:19:54
![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-05 15:32:09
Moment bezwładności tarczy jest większy przez co czas synchronizacji (wyhamowanie tarczy do odpowiednich obrotów) jest dłuższy. Dlatego w nowych rozwiązaniach stosuje się tłumik drgań w kole zamachowym. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-06-05 16:52:00 ja caly czas jezdze tylko i wylacznie na starych tarczach do 126p bez zadnych sprezynek i nie ma jak dla mnie lepszej tarczy do sportu. przenosi tyle momentu ile ma przeniesc... albo ma byc sprzeglo do sportu albo dla wygodnych ![]() |
szloser bielsko-biała | 2007-06-05 17:30:01 Jeżeli mówicie że seryjne sprzęgło wystarczy nawet przy mocnym silniku to chyba zostane przy serii.
Zależy mi raczej na szybkiej zmianie biegów więc widze że sprzęgła z tłumikami odpadają... A z ciekawości zapytam czy ma ktoś na zbyciu kompletne metalowe sprzęgło? A jeżeli mówimy o seryjnym sprzęgle i przenoszonej przez niego mocy to pochwalcie się jakie moce przenosi ono w waszych maluchach ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2007-06-05 17:54:29
132,5 km i 300nm... ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-06-05 18:11:58
no sorry ale troche bzdura bo roznica czasow to pewnie setne sekundy . mialem takie i takie i sorry ale 0 roznicy w predkosci. W kazdym razie niewyczuwalnie dla czlowieka. Bo o brak regulacji Cie nie posadzam ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-05 19:34:43 Piszę co zaobserwowałem, może masz lepsze synchronizatory, dłuższy lewarek, cokolwiek i u Ciebie nie występuje. Jeśli uważasz że to bzdura napisz do BMW, Audi i paru innych żeby się nie męczyli z 2 masowymi kołami zamachowymi bo nie czujesz różnicy ![]() |
szloser bielsko-biała | 2007-06-05 22:52:59
Pewnie w rezerwie zostawiasz sobie jeszcze wtrysk N2O jakby co.. ![]() Poważnie chciałbym wiedzieć jakie moce przenosi u was seryjne sprzęgło, wiem że nie wszyscy muszą mieć shamowane furki ale napewno jakoś je porównujecie ![]() |
piot21 mazda 323 Krosno | 2007-06-05 23:43:18 ee tam ja mialem w malcu docisk i tarcze z cc (przy wymianie lozyska oporowego okazalo sie ze docisk i tarcze mam juz w nienajlepszym stanie wiec znajomy mechanik pojechal na szrot i z uszkodzonego cc przywiozl docisk i tarcze), fakt ze bez przerobek sie nieobylo, nie wiem sam co mechanior porobil ze to dzialalo, ale katowka musiala byc uzyta jakies chyba jeszcze podkladki dawal pod docisk.
W kazdym razie pedal sprzegla byl duzo bardziej sprezysty niz w serii, trzeba bylo uzyc wiekszej sily do nacisku pedala sprzegla, jezdzilo sie tym bardzo dobrze, start byl duzo lepszy, nie narzekalem a przejezdzilem tak 3 lata, malucha juz nie mam niestety. |
![]() Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2007-06-05 23:50:22 I po co tyle drutowac ![]() Zalozyc tarcze od bisa, w najgorszym przypadku od 700, z tym, ze jest chyba o kilka mm wiekszej srednicy i chyba z dociskiem trzeba pokombinowac... Kurcze - dawno nie rozbieralem silnika i skrzyni z malucha.... |
piot21 mazda 323 Krosno | 2007-06-06 08:17:18 to wcale nie bylo drutowanie, 3 lata mojej jazdy byly bez zadnych problemow, nowy wlasciciel tez pewnie problemow nie ma i miec nie bedzie, a roznica w stosunku do serii jest bardzo istotna ![]() ![]() |
![]() Karol13 Viper 126p/Megane I ... Poznań | 2007-06-06 09:48:11
Ja mam z bisa i wcale nie zauwazam zeby biegi trudniej wchodził... jedze juz z 2 lata i jest ok ![]() |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-06-06 12:13:27 teoretycznie pavlus ma racje tyle ze do naszych autek moze sie to nie stosowac bo maja strasznie male te sprzegla dziwne skrzynie itp ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-06-06 12:24:49 Prawa fizyki są nieubłagane spróbuj przejść z 2/3 bez puszczania gazu, na normalnej tarczy i na bisowskiej.
Można założyć jak najbardziej, ja jeżdżę i sobie chwale, ale do sportu bym nie założył. |
![]() jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2007-06-06 14:16:46
normalnie az sprawdze ![]() |