Błąd 135 - MIL za niskie napięcie ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przejrzałem chyba wszystko odnośnie tego błedu ,ale dalej nic nie wiem
Na kompie pokazało dokładnie w takiej formie:
Kwota kłopotów:002
Kod kłopotu001:
135 MIL za niskie napięcie
Kod kłopotu002:
31 Czujnik obrotów silnika. Brak sygnału.


Błedy wyświetlane były na wyłączonym lub włączonym silniku ,nie pamietam z tego wszystkiego wiec czujnik wałka odpuszczam. Ale co to jest to 135 ??Znalazłem tylko "nieprawidłowa praca silnika ) Check sie nie pali ,nawet sie nie zaswiecił wiec na czym jest to "niskie napięcie" ??? Mam już mały mętlik .
  
 
135- Zaburzenie pracy silnika - zbyt niskie napięcie

tylko to doczytałem , może ktoś ma jeszcze jakieś dodatkowe info na temat 135 ??
  
 
Zwarcie do masy na lampce czik/mil. Przy włączeniu zapłonu Swieci się???
ps.samodiagnoza wykrywa cały czas 0V, więc przetarcie przewodu i zwarcie do masy lub przerwany obwód.


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-06-05 20:24:43 ]
  
 
Cytat:
2007-06-05 20:04:27, omegolotC30NE pisze:
Zwarcie do masy na lampce czik/mil. ??? [ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-06-05 20:24:43 ]



Co to takiego??
Wszystko wskazywało mi na skrzynie a tu zonk. Wrzucając na luz ewidentnie silnik sie gubi (że wcześniej nie wpadłem na to ,ale są lepsi jak widac ). Gwałtownie wchodząc na obroty tak jak by nie palił na któryś/któreś cylindry tylko szarpie. Delikatnie natomiast jest ok ale bez mocy wiec skrzynia też wariuje bo nie wie co ma robic.
  
 
135 - kontrolka diagnostyczna, niskie napięcie. to tajemnicze sformułowanie określa rodzaj defektu w obwodzie określonym kodem, Tutaj lampka czik endzin (mil , w systemie EOBD), niskie napięcie to możliwe dwie usterki: albo przerwanie obwodu, lub zwarcie do masy. do Ceee jest schemat w TISie i wiązki w 3D


hmmm...., dziwna sprawa, Autoseba pisze o zaburzeniach w pracy silnika, a Ty je potwierdzasz w opisie...... innych błędów brak....


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-06-05 21:02:01 ]