| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Styko Ford Escort Mk7 Lublin | 2007-06-10 11:34:17 Witam!
Wiem, że temat wałkowany wiele razy. Przeglądałem posty, ale jednoznacznej recepty nie znalazłem. Może ktoś już to rozpracował. Silnik 1.8 16v 115 km. Silnik pracuje równo, ale czasami obroty na biegu jałowym nie spadaja i utrzymują się na poziomie 2000-3000. Wyłączenie silnika i ponowne włączenie powoduje spadek obrotów do właściwej wartości. Podobnie dzieje się w przypadku zwiększenia prędkości obrotowej do około 6000, po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszenia obroty wracają do normy. Pozdrawiam! |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-06-10 12:49:06 krokowy. |
Styko Ford Escort Mk7 Lublin | 2007-06-10 15:02:34 Jeśli to silniczek krokowy to gdzie sie znajduje w tym silniku ? To jest ten z plastikowym kolektorem dolotowym. Obejrzałem dokładnie z góry obudowę przepostnicy i nie zlokalizowałem. Może gdzieś od dołu? ![]() |
Styko Ford Escort Mk7 Lublin | 2007-06-10 21:46:31 Nikt się nie wypowie? |
Styko Ford Escort Mk7 Lublin | 2007-06-11 09:39:46 Ja chyba pójde dalej. Wyjmę cała obudowę przepustnicy i obejrze ją dokładnie. Zobacze co w trawie piszczy |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-01-28 12:34:07
ja popsikalem plynem do czyszczenia przepustnicy, zresetowalem kompa i problem zniknal.. jednak wrocil po jakis 2 miesiacach... wlasnie nieraz zawiesza sie na 1100 i dopiero jak wylacze i zapale ponownie silnik to norma wraca... po prostu escort ale na wiosne i ja za krokowego sie wezme chyba |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-28 13:26:53 a ja podpowiem...był problem omawiany nie raz...polecam poszukać... |
adam_aaa Sympatyk FEFK FORD FOCUS MK1 Warszawa | 2008-01-28 13:36:19
szukałem, może nie najlepiej, ale właśnie ten wątek znalazłem - nie rozpocząłem go teraz...., tylko sie pod niego podpialem, ale dzięki za podpowiedź dla innych |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-28 14:32:18
ja szukałem wielokrotnie i znalazłem nie raz...owszem trochę to zajmuje...ale nikt nie obiecywał, że będzie łatwo. Nie będę wklejał po raz enty fotek, instrukcji, schematów itp... bo właśnie nie jestem masochistą. A szukanie i myślenie nie boli, najlepiej mieć od razu na tacy podane...ech...trochę wysiłku...są podobne problemy, można coś wywnioskować, dowiedzieć się też i innych rzeczy...wymienić doświadczeniami...ale nie...idźmy na łatwiznę....ech...lenistwo |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-28 14:35:46
spróbuj zresetować porządnie kompa. Często to pomaga. |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-01-28 14:38:54
reset kompa pomaga tylko na jakis czas... u mnie problem wystepuje tylko i wylacznie na zimnym silniku po pierwszym odpaleniu... wiec w kompie jest jakis blad ktore wraca...trzeba bedzie sprobowac zbudowac tester z diody |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2008-01-28 14:43:30
albo wydać 50pln na diognostykę kompa
Zbiorę to, o czym kiedyś pisałem: 1. lewe powietrze za przepustnicą (często także przy uszczelce krokowca i wtryskach) 2. Czujnik VSS-uszkodzony 3. czujnik temp do kompa-uszkodzony 4. krokowiec-zacina się 5. Zapchane filtry powietrza-lub dolot 6. Zapchana-zabrudzona przepustnica. 7. Potencjometr przepustnicy. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2008-01-28 14:45:37 ] |
adam_aaa Sympatyk FEFK FORD FOCUS MK1 Warszawa | 2008-01-29 09:50:54
dzieki Ci serdecznie - i wlasnie tego potrzebowalem, abym mogl teraz zaglebic sie w poszukiwania w wyszukarce, dzieki |
Styko Ford Escort Mk7 Lublin | 2008-02-25 23:23:50 Witam ponownie!
Skończyły się mrozy, a obroty w moim Essim znowu zaczęły wariować. Same rosną do 2000-3000 tys., w czasie jazdy po wyłączeniu na chwilę zapłonu spadają do właściwej wartości. Po zatrzymaniu samochodu również. Mam ochotę zabrać się za czujnik prędkości VSS. Może ktoś wie gdzie on się znajduje? Chyba że macie lepszy pomysł. Zaczyna mnie to wkurzac. Pozdrawiam! |