MotoNews.pl
  

Pomocy zamiana pompy paliwa polonez Atu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam problem z pompą paliwa w zbiorniku padła bo nie działa nawet na krótko chcę wstawić zewnętrzną od traka mam 1 punktowy wtrysk bosch a o ile wiem to zanurzone mają ciśnienie około 1 bara
zewnętrzne ok 3-4bar
1czy to wtrysk wytrzyma
2 czy można go wyregulować?
nie da się wymontować starej korozja brak dostępu hak butla w kole
  
 
Jak to się nie da? Hak się odkręca, bak opuszcza, a butla nie przeszkadza bo i tak od góry nie ma dostępu do pompy i trzeba zbiornik zdejmować.
  
 
oczywiście próbowałem skończyło się na urwaniu nakrętki mimo wd-40 to 96 i nie chce mieć baku do wymiany
  
 
Lepiej go odkręcić w sposób kontrolowany teraz niż musieć to robić gdzieś na drodze gdy np Ci się urwie jeden z pasów mocujacych, lub rozszczelni i sparcieje rurka którą benzyna leci z baku. Czemu miałbyś mieć od razu bak do wymiany? Którą to śrubę urwałeś? Sorki, że się tak upieram, ale nie ma co kombinować z inną pompą - z tego co wiem to one nie mają żadnej regulacji ciśnienia podawanej benzyny.

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-06-10 14:34:06 ]
  
 
witam mam trochę problemów z moim poldkiem ten nie był najważniejszy ale ostatnio zaczyna być choćby dla sprawdzenia czy pada LPG czy reszta
śruba mocująca kołnierz pompy te śrubki to tylko ok 4 mm jest kilka bez jednej przejdzie ale przy kilku nie będzie trzymała uszczelka a nie widzę sposobu zamocowania pompy bez tych śrubek nawet myślałem o spawaniu nowych ale to paliwo może być BUM!!! a suszenie zalewanie wodą przed spawaniem itd jeszcze kogoś kto pospawa to trochę za wiele
wiem że polonez Trak ma taką pompę zewnętrzną pytanie czy są traki z pompą zewnętrzną i wtryskiem bosch lub czy jest jakaś regulacja na wtryskiwaczach by wytrzymały 3 -4 bary ciśnienia nie wiem czy jest jakaś samoregulacja i ile wytrzyma fizycznie wtrysk bosch
  
 
Czytałem gdzieś, że te śrubki można zwyczajnie wywalić, po czym od spodu zamiast nich włożyć zwyczajne w otwory przyklejając by się trzymały i nie wpadały np Poxipolem. Jak się na nie nałoży pompę i dokręci nakrętki to i tak się będa trzymać, a Poxipol ma sprawić by nie wleciały do środka przed przykręceniem
  
 
witam co prawda nie jest to odpowiedź na pytanie i o ile nie będę miał innego wyjścia pewnie tak będzie tylko do tej operacji trzeba całkowicie zdjąć zbiornik otwory są w kołnierzu zbiornik ma śruby spawane lub zgrzewane potrzebne wiercenie raczej niewykonalne z tylko odchylonym zbiornikiem potrzebna siła by docisnąć miejsce na wiertarkę i dokładność by pasowały otwory z kołnierza co z opiłkami które wpadną do środka itd. prościej i szybciej załatwić coś na szrocie ewentualnie nawet z działającą pompą mi chodzi raczej o zastosowane rozwiązanie z poloneza traka łatwy dostęp na przyszłość i nowa z gwarancją pompa zewnętrzna tylko dalej pytanie co z ciśnieniem
  
 
witam wiadomość z ostatniej chwili jest regulacja sreżynowa przy wtryskach więc nadmiar wraca do zbobiornika kupuje pompe zewnętrzną o rezultatach zabiegu poinformuje (o ile bedzie działać ) i zostawie bak w spokoju a pompke będe miał pod ręką przy silniku