Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pioter2647 HF MEMBER FORD ESCORT MK7 1.4 ... środa wielkopolska | 2007-06-11 17:42:30 wydaje mi sie ze powinna pracować w chwili przekręcenia kluczyka. powinno wystarczyć tylko dojście prądu do pompy. jezeli pompa pracuje dopiero w chwili zapalania to chyba troszke za późno ( mówie oczywiście o autku na wtrysku). |
![]() karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-06-11 18:03:35 u mnie w sonacie pompa zalacza sie w momencie gdy rozrusznik zaczyna krecic i pali na dotyk. fakt w nowych autach np ktore mam w firmie pompka zalacza sie po przekreceniu zaplonu i jak osiagnie swoje cisnienie to sie wylacza.
Ja mialem podobny problem winna byla pompa ktora byla zasyfiona i strasznie dlugo pompowala do nominalnego cisnienia i zaworki chyba w niej nie trzymaly bo cisnienie Pb po zgaszeniu silnika w listwie malalo prawie do zera a paliwo powoli spieprzalo spowrotem do zbiornika. im dluzej stal tym gorzej go bylo zapalic. Zrob test. pod maka masz gdzies gniazdo(kostke) do podlaczenia pompy paliwa na krutko. podlacz niech chodzi i po krotkiej pracy pomki zapal auto i zobacz jak zaskakuje. [ wiadomość edytowana przez: karol208 dnia 2007-06-11 18:07:11 ] |
![]() karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-06-11 18:18:51 A jak sprawdziles listwe wtryskowa to paliwo sikalo odrazu po przekreceniu rozrusznika czy z opuznieniem??
Zaworki (lub zaworek nie wiem dokladnie) z tego co wiem to sa w pompie paliwa i raczej nie wymienne |
![]() karol208 HF MEMBER HYUNDAI SONATA Biała Podlaska | 2007-06-11 18:25:51 u mnie wtyczka do pompy ma przewod koloru bialo-czarny
a druga kostka to pewnie do ustawiania zaplonu u mnie przewod koloru zielono-czarny |
![]() Vex HF MEMBER Hyundai Accent Warszawa | 2007-06-11 19:32:25 Hm... u mnie w Pony na 100% pompa paliwa chodzila po przekreceniu kluczyka. W Accencie ze srodka w ogole jej nie slysze. |
![]() wlad HF MEMBER elantra, atoz andover | 2007-06-11 19:58:08 u mnie pompa chodzi po wlaczeniu zaplonu i wylancza sie automatycznie. |
![]() swap HF MEMBER hyundai accent Olkusz | 2007-06-11 20:02:45 Aha ale Ty masz "troszke" nowszego... ![]() ![]() |
![]() Cobra_JM HF MEMBER Hyundai Accent Chorzów | 2007-06-11 22:51:13 U mnie pompa rusza po przekreceniu kluczyka na zaplon. ACC 1.5 95r. Wyprowadzilem sobie drucik aby w razie czego "recznie" uruchomic pompe. Gdy tak zrobie to ja slychac. Styki przeczysciles ale sproboj jeszcze "dogiac" blaszki w gniazdach bo czasem brak styku. Mialem juz taki przypadek ale nie w tym autku. |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2007-06-12 10:33:46 Za problemy z rozruchem są dwa odpowiedzalne czujniki temp powietrza w filtrze i temp. silnika. Je bym sprawdził w pierwszej kolejności.
Z tego co napisałeś są lekki trudności na zimnym czyli jakoś zaskakuje a na gorącym komp mysli ze jest zimny stąd problemy. Mam takze problem z opaleniem na gorącym musze chwilke pokrecic i gaz do dechy. Na zimnym pali na dotyk - a na zabawe w wymiane czujników sie nie zabieram bo pólowe tego mozna wymienić....i efektu 0. Tyle ze u mnie to lekkie niedomaganie. |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2007-06-12 22:15:18 A masz stożek tak wogole? Czesto takie modyfikacje tym się konczą co opisujesz ![]() A tak z ciekawości moze ktoś sie scigał accent 1.3-1.5 wezmie calibre 2.0 ? Czy raczej nie ma szans ![]() Tu ktos ma podobny problem i jest jakaś konkretna odpowiedz ale o co chodzi to nie mam pojecia. Nie wiem co tam w coroli jest... https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=187278&f=1 [ wiadomość edytowana przez: accent1 dnia 2007-06-12 22:18:30 ] |
![]() swap HF MEMBER hyundai accent Olkusz | 2007-06-12 23:30:55 Nie mam stożka, dziwnym zbiegiem okoliczności kłopoty zaczęły się po wymianie filtr powietrza i oleju ![]() Swoją drogą to nie wiem o jaki silnik Ci chodzi w Calibrze-bo to co ze mną zrobiła ostatnio 2.0 16V 150KM to szkoda pisać...(liczyłem na to ,że to jednak 8V 115KM) ![]() [ wiadomość edytowana przez: swap dnia 2007-06-12 23:32:30 ] |
![]() accent1 HF MEMBER Hyundai accent Legnica, Lubin | 2007-06-13 10:23:51 Hehe własnie ja się ostatnio też brałem z 2.0i tylko nie wiem jaką ale też mnie sponiwierała ![]() Jeżeli kłopoty się zaczeły po wymianie oleju cz filtra to sprawdził bym banały - czy filtr powietrza jest dobry bo jezeli silnik zasysa lewe powietrze bądz powietrza dostaje sie za duzo silnik moze miec problemy z odpaleniem.... defakto np w komarku aby szybciej odpalić mozna było zatkać dolot ręką, tak samo jest w autach szybciej wtedy odpalą. Wsadz stary filtr pewnie zapyziały i sam zobacz... Tylko uważaj zeby podczas testów niczego nie zassać do silnika bo on lubi zassysać dużo ![]() Nigdy o takich nie słyszałem ale ten 1 raz jest zawsze ![]() Co do oleju to gorzej zapala jak jest go wiecej a lepiej jak jest go mało. A i inaczej silnik odpala na syntetyku a inaczej na mineralu. |
![]() Muczki HF MEMBER Hyundai Accent,Lantr ... Wroclaw | 2007-06-13 22:09:57 Na Cali lepiej uwazac ![]() ![]() |