Swap 1.3>1.8 115km da się?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam zamiar kupić sprowadzone kombi z 1.8 silnikiem a mam 1.3 hb da sie wsadzić? Jeśli nie to da się sanki zabrać od 1.8?
  
 
poczytaj post remika... on z 1,4 przerzucil na 1,8... opisywal tam dosc duzo wiec cos wyszukasz dla siebie
  
 
da sie
  
 
wszystko da rade wsadzić tylko pytanie czy masz tyle $$$$
  
 
hmm okazało się że to 1.8 105 KM a kolega z forum odradził mi bo więcej pali i gorsze osiągi od 115KM
  
 
Cytat:
2007-06-12 00:10:57, sawmaster pisze:
hmm okazało się że to 1.8 105 KM a kolega z forum odradził mi bo więcej pali i gorsze osiągi od 115KM



no to chyba normalne , osiągi ma gorsze
  
 
poszukaj starego xr-a 1.8 16 v 130 koników zrobisz remonta i masz kozak silnik , ktos kiedys zreszta pisal ze 105, 115 a 130 różnią sie tylko walkami ? , pompa itd pasuje plug & play ?
  
 
Ja robiłem swapa u Pawła_AMG z 1.3 na 1.8 115 jak chcesz to chętnie pomoge.
  
 
Cytat:
2007-06-12 01:14:53, agent_lol pisze:
poszukaj starego xr-a 1.8 16 v 130 koników zrobisz remonta i masz kozak silnik , ktos kiedys zreszta pisal ze 105, 115 a 130 różnią sie tylko walkami ? , pompa itd pasuje plug & play ?


nie sadze ze tylko tym, 1.8 zetec 130KM sie troszku rozni, jest napewno inna skrzynia, rozrusznik masz z tylu silnika. Odrazu sobie hamowniki od RS czy tam XRa Swapni.
Ja sam teraz wsadzilem dwa walki do mk4 i troche mnie straszycie z tym spalaniem 105KM;/ ciekae ile bedzie mi palil
  
 
Cytat:
2007-06-13 06:30:33, zeberko pisze:
Ja robiłem swapa u Pawła_AMG z 1.3 na 1.8 115 jak chcesz to chętnie pomoge.


ile to Ciebie kosztowało?
  
 
Cytat:
2007-06-13 09:26:59, sawmaster pisze:
ile to Ciebie kosztowało?



nie pawel_AMG robil swapa zeberku, tylko zeberko pomagał Pawłowi
  
 
Cytat:
2007-06-13 09:31:27, Asior pisze:
nie pawel_AMG robil swapa zeberku, tylko zeberko pomagał Pawłowi


Ty jak sie ni eodezwiesz z jakims ale to chyba uwazasz ze dzien starcony
  
 
Cytat:
2007-06-13 09:26:59, sawmaster pisze:
ile to Ciebie kosztowało?


jak robisz we wlasnym zakresie to napewno nie jest kosmicznie drogie, wiadomo trzeba wydac na motor, jak masz wiadome pochodzenie to i Ci rorzad odchodzi.
ja dalem 1300zl za cale auto(bez immo) przelozylem motor z wiaska.
Jakbym mial auto wiadomoego pochodzenia ile ma rozrzad to by mnie to kosztowalo 1300zl + paliwo zeby dojechac sobie na dzialke. a ze nie wiedzialem to wymienilem caly rozrzad bez pompy, przy okazji wahacze i zimering na wale,1800zl cos kolo tego.
  
 
Cytat:
2007-06-13 09:40:04, ZieleTDH pisze:
jak robisz we wlasnym zakresie to napewno nie jest kosmicznie drogie, wiadomo trzeba wydac na motor, jak masz wiadome pochodzenie to i Ci rorzad odchodzi. ja dalem 1300zl za cale auto(bez immo) przelozylem motor z wiaska. Jakbym mial auto wiadomoego pochodzenia ile ma rozrzad to by mnie to kosztowalo 1300zl + paliwo zeby dojechac sobie na dzialke. a ze nie wiedzialem to wymienilem caly rozrzad bez pompy, przy okazji wahacze i zimering na wale,1800zl cos kolo tego.



tak ale z 1.3 to wszystko trzeba wymieniać, masa rzeczy a silniki są zbyt drogi wg mnie, bo jak za granicy auto za 3tys a za silnik śpiewają sam 1500
  
 
jakie mase rzeczy, a co ja mam powiedziec, w MKIV nie wychodzily silniki DOHC, lape musialem kombinowac. Lepiej kupic auto bez papierow, jak sam silnik
  
 
A moze silnik z mondeo 2,0 wygl jak w escorcie zetec
  
 
da się na pewno
ja zrobiłem tylko na troszkę większy motor