Problemy z nawigacją GPS

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Wpadła mi w ręce taka nawigacja. Niestety nie mam do niej nic poza ładowarką, 2 GB katą pamięci, przyssawką i ładowarką samochodową. Brak jest oprogramowania co powoduje ją bezużyteczną. Zadzwoniłem do Navigo (Copernicus) ale oni powiedzieli że ich urządzenie jest możliwe do użytkowania tylko przy zakupie kompletu, czyli i nawigacji i oprogramowania. Oczywiście ciężko mi w to uwierzyć. Po włączeniu nawigacji pojawia się komunikat że brak jest pliku o rozszerzeniu (chyba) prfd. Jestem kompletnie zielony w tej materii. Będę wdzięczny za pomoc w uruchomieniu tego cholerstwa. Jakie oprogramowanie do windowsa CE 4.2 Core? Ogólnie co mam z tym fantem zrobić?

Nie bardzo rozumiem, jak to Ci wpadło w ręce - kupiłeś na allegro czy coś takiego. Jeśli do tego sprzętu jest dedykowane Navigo, to powinno być zainstalowane i działać odrazu po podłączeniu.

Jeśli to Windows CE to raczej będziesz mógł zmienić oprogramowanie. Poczytaj sobie na pdaclub.pl jest tam specjalny dział poświecony Windows CE - zresztą niczego sobie system, wiele osób bardziej go chwiali niż Windows Mobile 5.0

Cytat:
2007-06-12 21:34:22, elChopin pisze:
Nie bardzo rozumiem, jak to Ci wpadło w ręce

No niektórzy mają takie szczęście. Ja swego czasu wiele przedmiotów tak zdobyłem. Ot... idę sobie ulicą... patrzę... komórka leży, a 10m dalej 29 calowy TV

Cytat:
2007-06-12 21:46:51, piotr_ek pisze:
No niektórzy mają takie szczęście. Ja swego czasu wiele przedmiotów tak zdobyłem. Ot... idę sobie ulicą... patrzę... komórka leży, a 10m dalej 29 calowy TV

cd.
A dalej esperko z kluczykami w środku , tylko żonę musiałem sam położyć,bo leżeć gadzina nie chciała

Cytat:
2007-06-12 21:54:12, JaRabbit pisze:
cd. A dalej esperko z kluczykami w środku , tylko żonę musiałem sam położyć,bo leżeć gadzina nie chciała

A co ja na to poradzę, że takie szczęście miałem. Nawet policja się dziwiła niezmiernie.