MotoNews.pl
  

Vectra C Diesel Mam problem z rannym odpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie Sorki z gory jak gdzies juz to bylo obmawiane ale nie moge nigdzie znalezc a wlasnie sie zrejstrowalem do OPK. Kupilem sobie miesiac temu VECTRE C 2.0 dti z 2004 roku i jest prawie wszystko ok.poza jedna malo sprawka.Jak potoi jeden dzien bez odpalenia to potem trzeba ja meczyc na rozruszniku az podpopuje sobie paliwo i wtedy odpali tak jakby sie cofalo wszystko spowrotem. I przyokazji co trzba zrobic zeby komputer pokazywal spalanie bo podobniez sie da tak zrobic

Dzieki z gory pozdrawiam wszystkich
  
 
Temat byl juz omawiany,kilka postow do tylu.Prawdopodobnie cofa Ci sie paliwo ,(masz nieszczelny uklad paliwowy-dostaje sie powietrze) Moj sasiad mial takie objawy na silniku 2,2 dti Proponuje sprawdzic szczelnosc ukladu paliwowego.
  
 
Szczelnośc układu paliwowego i zawór który odpowiada za trzymanie ciśnienia i nie cofanie się paliwa.
  
 
wielkie dzieki tylko jeszcze jak mozna to usunac w najprostrzy sposob bez jazdy do serwisu

Pozdrowionka
  
 
wg. mnie możesz mieć uszkodzoną pompkę paliwa w baku.

Czy jak masz mało ropy to samochód traci na mocy i czasem gaśnie?
  
 
Cytat:
2007-06-16 12:27:31, GSI pisze:
wg. mnie możesz mieć uszkodzoną pompkę paliwa w baku. Czy jak masz mało ropy to samochód traci na mocy i czasem gaśnie?


Jak narazie nie zdazylo sie zeby mi zgasl ani stracil na mocy wszystko jest super silnik pracuje rowno nawet nie drgna obroty nawet jak jest zimny co do paliwa to raczej nie zdaza sie zeby bylo na rezerwie i jakosc tez nie powinna byc zla bo mieszkam w niemczech tylko jak postoi wiecej niz jedna noc to wtedy paliwo sie cofa spowrotem i musze ja meczyc na rozruszniku a pozatym jest naprawde super i fajnie sie prowadzi.
  
 
Cytat:
2007-06-16 01:44:24, Norbi7576 pisze:
wielkie dzieki tylko jeszcze jak mozna to usunac w najprostrzy sposob bez jazdy do serwisu Pozdrowionka



Mialem bardzo podobny problem - spróbuj odkrecic filtr paliwa, zalac go dokladnie do pelna paliwem i zamontowac z powrotem - u mnie to pomogło (robione juz po pierwszym ciezkim odpaleniu rano)- a długo sie zastanawialem co to jest!!!!

DAj znac jak juz rozwiażesz ten problem - czyto to.

[ wiadomość edytowana przez: Arty dnia 2007-06-19 12:01:38 ]
  
 
Ja mam taki problem,ale jak temperatura w nocy spadnie sobie ponizej ok 10 st. C. Wtedy musze pokrecic rozrusznikiem troszke dluzej i pojawia sie bialy dymek.
Juz ktorys watek sie toczy dotyczacy opdpalania silnikow DTL i DTH, i jeszcze nikt tak naprawde nie dal prawidlowej porady, wiec czekam wciaz na nia zniecierpliwiony
  
 
rozmawialem z paroma kolesiami i mi doradzili zeby zlozycz zwykly zaworek jednokierunkowy przed pompa paliwa i to powinno pomuc ale to dopiero za dwa tygodnie a teraz sprubuje z tym filtrem zalac go do pelna
  
 
Miałem podobny problem w Astrze II 2.0 przy połowie baku paliwa zaczynał się problem nie chciał odpalić jazda z rozrusznikiem az zaskoczył. Broblem był tylko jak w baku było mniej paliwa do połowy w dół. Rozwiązanie problemu wymiana nadmiarowego przewodu paliwa i czyszczenie zbiornika . Problem przestał istnieć . Koszt przewód 2 pln robocizna 20 pln .
  
 
Kolega miał taki sa problem, w takim samym samochodzie, jeśli dobrze pamiętam to na gwarancji wymienili moduł(?) od świec żarowych. Wyłączały się za szybko, albo wogóle nie włączały. Życzę ci, żeby to był ten przewód za 2zł