No i stalo sie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzisiaj odebralem auto od mechanika, zmienial mi silnik z 1300 na 1500... wszystko w miare ok, poza malymi szczegolami wymienil przy okazji gume na przegubie i teraz cos trze w przednim lewym kole (metal o metal), a na piatym biegu cos sobie piszczy... moze ktos pomoze rozwiazac problemy?? jakies drobne szarpniecia i tym podobne to podejrzewam ze tylko kwestia regulacji gazu i zaplonu wiec z tym nie powinno byc problemu.. no chyba ze sie myle ?:>
  
 
Ile dałes za ten silnik 1,5??

DEx
  
 
300 za silnik ze skrzynia
  
 
Z guma przegubu moze byc tak, ze dali zwykla opaske zaciskowa,ktorej "gwint sruby" wystaje i o cos trze-spotkalem sie z czyms takim w p. napedzie
  
 
tez chce tak zrobic jak mateusz_ino, szukam wlasnie taniego a dobrego silnika 1,5 do samary, zawsze to troche wiecej mocy a laik nie rozpozna różnicy co do tego tarcia to moze to byc objemka z osłony trzec o obudowe skrzyni biegów
  
 
ja w sumie tak czy inaczej musialem wymienic silnik bo stary nadawal sie tylko do kapitalki, a na to mnie nie stac, szukalem jakiegokolwiek a ze trafil sie akurat 1.5 to wzialem ze starego juz wymontowalem co ciekawsze a reszte pomalutku wywoze na zlom i zawsze troche sie zwroci
  
 
i duzą róznica? odczówalna wieksza moc?
  
 
pewnie ze troche czuc, ale glownie przy ruszaniu z miejsca, a na trojce jak wcisne w podloge to wgniata w fotel () chociaz generalnie jest podobnie bo 1.5 ma tylko kilka konikow wiecej niz 1.3;] ale musze jeszcze wyregulowac zaplon i gaz bo szarpie na niskich obrotach i dopiero wtedy bede mogl sie w pelni cieszyc sputnikiem