| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-06-17 15:48:29 Kant standardowo ma dwa pióra resoru,a nie trzy!Także jak masz trzy to po prostu już masz dołozone pióro,ew.zamontowane resory od kombi.Ewentualnie mozna kombinowac z długościami piór,jeśli jeszcze chcesz go utwardzić.Tylko po co?Ma być komfort taczki?
Pozdrawiam! |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-17 16:25:05 DFy standardowo miały po 2 pióra - 130 i 60 cm.
Widocznie masz jakieś przekładane/ przerabiane. Co do zdjęcia w książce - mam sporo ksiązek do Fiata - i niektóre zdjęcia są conajmniej podejrzane Jeżeli jeszcze chcesz utwardzać te swoje - spróbuj zamienić te najkrótsze pióra na inne (grubsze) lub pokombinuj z zamianą długich - nie dawno był wałkowany ten temat - Koniu coś pisał o piórach z Żuka |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-17 16:44:55 Patent z Zukiem tez czytałem, dziwna sprawa moze pokrostu ktos sie juz z tum bawił, chyba poprostu utwardze tylko amory zeby sie na boki nie bujał |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-17 16:59:05 B. dziwne,że przy 3-piórowych resorach masz jeszcze miękki tył U mnie przy takiej konfiguracji jest twardy jak taczka. Jak masz suwmiarkę,to zmierz z ciekawości grubość tych piór |
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-17 17:37:11 a moze masz po prostu pióra z klasyka ? do 72r. byly wrzucane 3 pióra...z tego co pamiętam. Yaro ma tak u siebie w kancie, ale wydaje sie twardszy niz mój.
Same amortyzatory nie rozwiążą twojego problemu....tył masz dość wysoko i jest strasznie miękki. Patent z piórem od żuka poddał mi Mrożek, ja tego nie testowałem, ale chyba jak bede utwardzał to dam 3 pióro, bo mam 2 komplety resorów i z jednego kompletu przerzuce pióro głowne ( odpowiednio skrócone ) do drugiego jako 3, a pozniej do hartowania i klepania ( podobno zmienia charakterystyke piór i zdarzaja sie przypadki ze pekaja ). Ale zeby o tym pomyslec to trzeba miec pieniazki, a narazie u mnie ich brak |
Remias Fiat 125, Ford F-150 Poznań | 2003-06-17 20:29:52 Według książki pióra mają po 7,8mm (w normalnych 2-piórowych).
Czyli pewnie masz 2 standardowe + jedno cieńsze - tak jak u mnie. W takim razie ja też nie rozumiem |
Bratek Megan Cabrio Ostrow Wielkopolski | 2003-06-17 20:32:50 tez chcialem modyfikowac cale zawieszenie na nizsze i twardsze ale kaski zbraklo , musze skolowac jakies 300zl to bede sie bral za to |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-17 23:13:07 A tak jeszcze wracając do tematu, to które pióro sie dodaje? dluzsze czy ktutsze?, czy jest to kwestia wboru? |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-06-18 11:01:04 sprawdzalem w ksiazce... powinny byc 2... ja mam 3 i nie wiem czemu.... nie byly razej wymieniane |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2003-06-18 12:47:02 to sie staje coraz dziwniejsze |
goorek F&F MEMBER był/jest Łęki City / Kraków | 2003-06-18 13:30:03 chlopaki! ja mam dwa. wiec co jest grane |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-06-18 14:50:28
|
Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-06-18 15:11:35 kaovietz..nie jestem pewny tego co teraz pisze Moze Yaro pamieta tą strone...zeby pokazac te dane. pozdrawiam |
Drag-On F&F Sympatyk Fiat 125p 1971 Kraków | 2003-06-18 16:30:49 Z tego co własnie wypatrzyłem w mojej książce to klasyk ma 4 pióra a nie 3, ale może poprostu słabo widze |
kaovietz F&F Sympatyk PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-06-18 19:25:54 Koniu!Moje dane o czterech piórkach w klasyku pochodzą z własnych,nie zawsze trzeźwych |
misieq F&F Sympatyk 300C SRT8, Firebird ... Kraków | 2003-06-20 17:19:24 no ja mam 3 piora ale sztywny to on nie jest ... wiec o so hozi ?? |