Źle zsynchronizowany szyberdach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Jakiś czas temu kupiłem Carinę E. Rocznik 1994, 1,6 benzyna.
Posiada ona elektryczny szyberdach, który niestety nie ustawia się w pozycji domknięcia na równi z dachem auta.

Po domknięciu szyberdach wystaje na ok centymetr.

Dostałem się do silniczka szyberdachu i tego pokrętła, jednak nie potrafię go dobrze ustawić, bo po odpaleniu auta szyberdach pracuje tak samo. Jeżeli ustawię go w pozycji na równi z dachem to załącza się "budzik" sygnalizujący niedomknięcie.

Jeżeli dam silniczkowi samemu zamknąć to sygnału nie ma, ale mam szparę i może mi auto zalać.

Czy ktoś próbował już coś takiego robić? Proszę o sugestie, a najlepiej instrukcję jak mam to zsynchronizować )

Dzięki!
  
 
W Corolli wysokosc dachu regulowalo sie podkladkami.
Zobacz sruby mocujace dach,tam miedzy dachem a elementem jezdnym wkladalo sie podkladki
  
 
tylko, że tutaj w grę wchodzi elektryczne ustawienie. Tak przynajmniej mi się wydaje. No coz, będę próbował coś z tym zrobić, a jak nie to pojadę do jakiegoś fachowca.
  
 
W Golfie III trzeba bylo wyjac wieloklin (caly naped) i przestawic o pare zebow w dana strone a potem bylo ok.
  
 
czy jak przytrzymasz caly czas przycisk odsuwania to dach wykona pelny cykl tzn odsunie sie zasunie uchyli i zamknie?
  
 
Więc gdy przytrzymam przycisk otwierania, to w połowie mi się pierwszy raz zatrzymuje. Gdy go jeszcze raz przycisnę to otwiera się do końca, to samo jest w drugą stronę. Tyle, że jak próbuję go zamknąć to się źle ustawia- za daleko jedzie. Pozniej jak przycisne jeszcze raz to sie otwiera uchylnie.
  
 
Czyli jest rozregulowany na krancowym?
  
 
Nie wiem :/