KUPIĘ PILNIE PRZEDNI LEWY ZACISK HAMULCOWY DO ESPERO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...używany też może być...
  
 
Łukasz, może z Allegro :

Nowe zaciski

Używane zaciski

Nie wiem tylko jakie typy zacisków mają 1.8 !?
  
 
Esperaki miały koła 14.
Łukasz,pasują zaciski od Lanowoza,ale w tym układzie trzeba kupić 2 szt
  
 
patrzyłem na allegro... i nawet kupił bym tą parę nowych... ale koleś pisze że do kół 13-stek... bez sensu, bo przecież w espero są 14-stki seryjnie...
czy w każdej wersji silnikowej espero są te same zaciski?
czy w każdym espero seryjnie był ABS?

...musze kupić zacisk, bo w swoim starym mam urwany odpowietrznik od płynu hamulcowego.. i nie można odpowietrzyć całego układu...


[ wiadomość edytowana przez: ŁUKASZ_GAJER dnia 2007-06-21 00:16:45 ]
  
 
Cytat:
2007-06-21 00:08:04, ŁUKASZ_GAJER pisze:
patrzyłem na allegro... i nawet kupił bym tą parę nowych... ale koleś pisze że do kół 13-stek... bez sensu, bo przecież w espero są 14-stki seryjnie... czy w każdej wersji silnikowej espero są te same zaciski? czy w każdym espero seryjnie był ABS? ...musze kupić zacisk, bo w swoim starym mam urwany odpowietrznik od płynu hamulcowego.. i nie można odpowietrzyć całego układu...


Kto jak kto ..ale Ty ..."weteran" Esperakowy i Klubowy zadaje takie pytania ??
Nie wiem co z tymi koła 13"...bo mogą to być pewnie takie czary jak leganza na 14-tkach (były przecie takie dziwolągi fabrycznie!)

Czy w każdej wersji silnikowej takie same??...tego chyba nie wie nawet sama fabryka ...wg katalogu było z 12 typów zacisków...ze 4 stosowane najczęściej w 1,5 i niby inne 4 różne typy w 1,8-2.0

Samego siebie przeszedłeś zadając pytanie
... "czy w każdym espero seryjnie był ABS? ".... ...ale odpowiem ...oczywiście że NIE !!...

Jeżeli chcesz z powodu głupiego odpowietrznika wymieniać cały zacisk to ....nie zazdroszczę pomyślunku ....Przecie każdy KONKRETNY mechanik....poradzi sobie z tym "problemem" w godzinkę !!

Zyczę szczęścia...Pozdrawiam z Katowic
  
 
Łukasz.

Masz pewnie typ ATE

Do kupienia za 60 zł / Para

Używki
  
 
Cytat:
Jeżeli chcesz z powodu głupiego odpowietrznika wymieniać cały zacisk to ....nie zazdroszczę pomyślunku ....Przecie każdy KONKRETNY mechanik....poradzi sobie z tym "problemem" w godzinkę!


...no, Pan Sławek powiedział że innej rady nie ma... no bo w jaki niby inny sposób odpowietrzysz część układu od tego przedniego lewego koła?
  
 
chyba można odpoweitrzyć na przewodzie... nie jestem tylko pewien czy w espero, a samego odpoietrznika nie da się roziwercić i dac nowego ??
  
 
Cytat:
2007-06-21 11:06:02, ŁUKASZ_GAJER pisze:
...no, Pan Sławek powiedział że innej rady nie ma... no bo w jaki niby inny sposób odpowietrzysz część układu od tego przedniego lewego koła?


luzując i dokręcając śrubę przewodu hamulcowego.
  
 
Osobiście nie polecam sposobu odpowietrzania układu na przewodzie, ale to tylko drobna dygresja.

Do rzeczy.
Najłatwiej sprawdzić na obudowie zacisku, czy znajdują się tam "inicjały" ATE. Były to podzespoły, które głównie spotykam w Esperach, aczkolwiek naturalnie nie jedyne.

Z drugiej strony odpowietrznik można wymienić, wykręcając uprzedni za pomocą właściwego wykrętaka.
Tu uwaga... większość owych wykrętaków sprzedawanych w sklepach pokroju Castoramy się do tego celu nie nadaje.

Jak tylko znajdę fotkę właściwego ustrojstwa to pozwolę sobie zamieścić na forum.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Cytat:
Osobiście nie polecam sposobu odpowietrzania układu na przewodzie, ale to tylko drobna dygresja


ale dlaczego???


Cytat:
Z drugiej strony odpowietrznik można wymienić, wykręcając uprzedni za pomocą właściwego wykrętaka


no właśnie nie można... bo jest urwany w taki sposób że nie ma szans aby go wykręcić...