Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Grzech Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-06-17 22:09:54 O ile się orientuję pojemność silnika nie powinna mieć wpływu na wskazania obrotomierza. Liczy się tylko ilość cylindrów. |
Piter20 (M) A3 WRC | 2003-06-17 22:10:56 Tutaj chyba nie chodzi o przeskalowanie, ale o sterowanie. O ile się orientuję, to siena jest na wtrysku, a uno 1.4? nie mam bladego pojęcia. Jeśli uno jest na gaźniku i sterowanie obrotomierzem jest z cewki zapłonowej jak w GLE, to bez odpowiedniego układziku się nie obejdzie. Napięcuie sterujące obrotomierzem jest za wysokie i ten ostatni ma prawo wariować. Jeśli jednak uno jest na wtrysku, to już nie wiem jak Ci pomóc. |
![]() Hrumak Polonez C+ 2.0 DOHC ... Łódź | 2003-06-18 07:58:38 Siena ma elektronika , za nowe auto by bylo na gazniku |
![]() kaovietz PF 125p 2.0 KOMBI Bristol UK | 2003-06-18 10:14:13 Jeśli jest to obrotomierz od sieny to na 99% od wersji 1.6DOHC 16V,a tam wsio jest sterowane kompem,także pewnie stąd problem z obrotkiem.
No i jeśli Uno jest na wtrysku to jest to prosty jednopunkt,więc pewnie obrotek bierze sygnał tradycyjnie-z cewki. [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-06-18 10:16:32 ] [ wiadomość edytowana przez: kaovietz dnia 2003-06-18 10:17:52 ] |
![]() OLI_F50 F50 Polonez Środa Wlkp./ Konin | 2003-06-18 10:15:13 Uno ma cewke i to od niej idzie impuls na obrotonież....Siena ma inny ukł. zapłonowy i impuls pojawia się szybciej...Porównaj licznik od caro na wtrysku i gaźnik...niby to samo ale nednak nie...ja tak miałem i mi w obrotach pokazywał x2...nie wiedziałem że wersje te różnią sie od siebie ale potem wyszło na jaw że caro na wtr. ma podwójna cewke....i musiałem zmienić licznikod wersji gaźnikowej.... i mam teraz spok€ój...a czemu nie poszukaliście liczników od Uno 1,5 i.e co miało obrotomież? NIe mielibyście tylu kłóopotów.... |
![]() Mebig Peugeot 307 Poznań | 2003-06-19 14:26:06 A jak wykonać, albo dostać taki układ przerzutnika dwustanowego który podzieli impulsy na dwa bo ja za bardzo nie wiem.
|
![]() Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2003-06-19 22:14:07 Najprościej byłoby podłączyćprzerzutnik typu D. Na Wejście zegarowe C podajemy impulsy wejściowe. Z wyjścia Q podajesz sprzężenie zwrotne na wejście D. Dzięki temu uzyskuemy dzielnik przez 2. Oczywiście wszytko działa tylko jeśli impulsy będą zgodne ze standardem CMOS lub TTL. Najlepiej poproś o to jakiegoś elektronika. |
![]() MaciekW Fiat Doblo Częstochowa | 2003-06-19 22:56:31
Zajebiscie to napisales ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2003-06-19 23:12:19
Każdy elektronik zaqma odrazu ![]() ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK PN Rover Siedlce | 2003-06-20 11:18:37 CMOS może pracować przy 12V tyle że impulsy muszą zmieniać się w przediale 0V-11V bo inaczej może nie zliczać. Tyle że CMOSY są bardzo podatne na wyładowania EM. Chyba faktycznie TTL byłby lepszy. |
![]() Mebig Peugeot 307 Poznań | 2003-06-20 12:23:22 Jeśli byłbyś taki uprzejmy i wykonał mi taki schemacik to już bym sobie poradził. Samo lutowanie to nie problem, ojciec jest z zawodu monterem urządzeń RTV i wykonałby takie coś. Z częściami też nie problem, bo w Poznaniu jest skrzyżowanie elektroników (6 sklepów na jednej krzyżówce).
PS. Prosiłbym o doznania po obejrzeniu filmu 2F2F (tylko nie streszczenie) [ wiadomość edytowana przez: Mebig dnia 2003-06-20 12:29:47 ] |
polonezcaro . | 2003-06-20 22:24:33
film z deka za mało techniczny ja pierwsza część, fabuła wreszczie jako tako się klei, no nawet jest fajna, samochody...... to już nie to co w jedynce..... takie odpicowane, kartonowe modeliki..... nic szczególnego, o silniku było chyba ze 2 zdanie: "- zdejmij mi GPS - ale on jest podłączony do wszystkiego, nawet jak pasóe nie zapniesz to już o tym wiedzą" i drugi kawałek.... "- ale on ma 500 (coś) koni HEMI, amerykańska szkoła samochodów"- aler film godny obejżenia....... nawet 2 razy tak jak ja, ppod żad.... nawet nie wychodziłem ![]() ale mógł być leprzy... jak by połączyli to z techniką 1, to by był fajny film.... a tak, taka telenowela w szybkich samochodach.... ale i to dobre..... szczególnie fajna scena jak wszystkie tuingowane samochody wyjeżdzają na parking... z jakiego hangaru, czy magazynu.... to jest jedna z leprzysz scen..... ![]() |