Po regulacji zaworów w silniku 1.3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

byłem dziś na regulacji zaworów w silniku 1.3 ( mój jest z lutego 95r.). Mechanik ustawił mi je na 0.2/0.5 podobno kontaktował się z serwisem wtej sprawie. Natomiast w książce jest 0.2/0.3.

Stąd moje pytanie czy takie ustawienie jak jest terez może spowodować jakiesz uszkodzenia, bo jeśli jest za mały to na pewno może uszkodzić gniazda zaworów??

pzdr.
Czester
  
 
^^up
  
 
na pokrywie zaworów powinno byc napisane jakie luzy maja byc, ale chyba od 97 ma byc 0,2/0,5 a wczesniejsze miały 0,2/0,3
  
 
a ja mam do ciebie prośbę. Napisz czy ta regulacja pomogła w czymś w ogóle? czy silnik chodzi ciszej etc., bo u mnie po regulacji (również 1.3) silnik chodził ciszej, ale po 1-2 tygodniach wróciło do normy, czyli znowu klekocze jak diesel
  
 
no to witak też 1.3
przebieg 212.000
luzy są 1.0... mechanik ustawia tak by grało 0.2, inaczej, wałek do wymiany, jeżeli chcę, grzechotać grzechoce bo jest łańcuch,
i dobrze
przy tym przebiegu .......nie spodziewam się cudów
serwisowany w aso
  
 
ten silnik ma to do siebie ze luzy sie kontroluje co 10 tys ale regulacja pomaga i rzeczywiscie ciszej chodzi.
  
 
mechanik powiedział, że miałem za mało bo własnie 0.2/0.3 i ustawił na 0.2/0.5 i chodzi ciszej niż na poprzednich ustawieniach. Byłem jeszcze u innego i powiedział, że lepiej mieć nawet troche więcej niż mniej zwłaszcza że jeżdże na lpg, którego spalanie przebiega w większych temp, a znajac prawa fizyki, metale rozszerzaja się wraz z jej wzrostem - tak się uspokajam.

Chodzi mi tylko czy nic sie nie stanie i spokojnie przejade ok 2kkm??

pzdr.
Czester


[ wiadomość edytowana przez: czester dnia 2007-06-21 18:06:33 ]