MotoNews.pl
10 Awaryjne otwieranie samochodu - HELP :) (188208/45)
  

Awaryjne otwieranie samochodu - HELP :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Mam taki problem... Rozladował mi sie aku i nie działa mi centralka. A niestety jakis czas temu zmienialem stacyjke i nie pasuja mi kluczyki do zamokow, wiec nie moge sie dostac do srodka.

Moze ktos mi pomoze?

Kombinowalem standardowym sposobem (pret miedzy drzwi a szybe) ale nie udało mi sie - chyba dlatego ze Escort nie ma kołków w drzwiach (wczesniejsze samochody gdzie taki patent stosowałem miały).

Pomyślałem jeszcze o tym, że może jakoś przednią maskę otworzyć? Pewnie trzeba by było połamać gril, ale wtedy dostane sie do akumulatora i go troche podladuje, wtedy centralny zadziała.

Czekam w takim razie na jakies podpowiedzi (jesli bardzo fachowe to najlepiej na priva, lub maila z wiadomych przyczyn)
Ewentualnie na kom 888-118-187 - jak cos to sms - moge oddzwonic.

PS Ewentualnie jesli ktoś z Escortem MK VII w okolicach Pruszkowa (pod wawą) dysponuje dzisiaj czasem, to chetnie bym zerknął jak jest zbudowany zamek (trzeba zdjąć boczek czego w tym momencie w moim nie zrobie) to pewnie by mi się udało otworzyć.
Pozdrawiam i dzieki z gory za wszelką pomoc!!

  
 
A uszczelka w tylnich trójkątach ?? wduś szybe do środka i otwórz tylnie drzwi
  
 
Drut sztywny w kształcie litery L i wkładasz między uszczelkę a szybę.
L trochę bardziej wyprostowane tak ok. 100-110 stopni.
Przyjrzyj sie dokładnie ruszając kluczykiem jak to wygląda. dasz rade, mi zajęło ok 5 min. samego grzebania.
  
 
nieznam sie dokladnie jak tam jest w MKVII ale napewno da rade wrzucajac sie pod samochod odnalesc z podspodu rozrusznik lub altek ewentualniejeszcze cos tam co ma na stale połaczenie z + aku podpinasz prostowik czy drugi aku masa do masy auta i otwierasz normalnie centralnym ot i tak bez zadnej ingerencji specjalistycznej
  
 
Dobrze mówi. Podłącz "+" z innego aku do alternatora a "-" na masę. Następnie pilotem otwórz samochód.

Ja miałem inną historię, bo kluczyk i pilot zostały zatrzaśnięte w samochodzie. Musiałem odginać całe drzwi i sztywnym drutem zakończonym oczkiem łapałem za klamkę.
  
 
Dzieki Wszystkim za odpowiedzi!
Co do pierwszej, to nie mam trójkątów, ale jak by były to pewnie by zdalo egzamin

Pokombinuje jeszcze z tym drutem - ale to chyba musze ciagnac ten pręt który idzie od klamki do zamka, tak ????

Jak nie dam rady, to chyba zostaje ta opcja z alternatorem - wydaje mi sie najlepsza, tylko musze skolowac inne aku, ale to raczej do zalatwienia.

Pozdro i dzieki !!!
Czekam oczywiscie jeszcze na inne sposoby
  
 
phi
w ostatecznosci szyba na szrocie bedzie kosztowala 30 z, ale lepiej kup najpierw
  
 
Z rozrusznikiem najlepszy pomysł, oraz drutem którego sam spraktykowałem. Ale ten Rozrusznik teraz mnie powalił, bo to jest według mnie bardzo dobre spostrzezenie oraz najlepszy pomysł w twoim przypadku.
  
 
ok ale mam MKVI....
mieszkam pod pruszkowem
podepnij prostownik
pozdro
  
 
Podepnij nawet niewielkie zasilanie, nie musi być akumulator, prostownik wystarczy pod przewód aku - rozrusznik lub śrubę prądową alternatora. jakbyś zostawił auto na światłach, to jeszcze zbicie klosza i podłączenie się w żarówkę też by cię ratowało.
PS. W sumie to byłby niegłupi pomysł wyprowadzić sobie taki awaryjny zacisk zasilający w miejsce, gdzie to tylko montujący wie.
  
 
witam...

a przez kratke na ta pod szyba sie nieda przylozyc do aku zasilania? czy to ja mam tylko tak wspaniale zrobione?

u mnie jest tak ze wystarczy wziasc dwa np. dluzsze srobokrety i przylozyc do klem i juz mamy wyprowadzone styki aku... i bardzo mnie zastanawia czy to w kazdy MK7 tak jest?


zastanawialem sie czy robiac zwarcie na aku mozna uwalic alarm w samochodzie (o ile ten nie posiada wlasnego zasilania).
  
 
jesli dobrze pamietam to chyba MK6 mozna bylo otwierac kluczykiem z innego Essa?? moze w mk7 jest tak samo?
  
 
No to byś musiał porządnego druta wziąć aby zrobić takie zwarcie. Bo wtedy popłyną przez niego setki amper. Teoretycznie przy zwarciu akumulatora alarm powinien zachować się tak samo, jak przy jego odłączeniu, bo całkowite zwarcie = spadek napięcia do zera. Teoretycznie alarm powinien mieć pamięć nieulotną i nie tracić swoich ustawień, ale różnie to bywa. Szczególnie w towarach z allegro...
  
 
Ja moje mk7 otwarłem drutem, ale nie pod szybę. Górny róg prawych drzwi trzeba delikatnie odgiąć. Palcami da radę, tylko z wyczuciem. Ktoś Ci tak drzwi potrzyma, a ty między drzwi a uszczelkę wkładasz zagięty drut i pociągasz nim klameczkę.
Proste...
  
 
Dzięki wszystkim za pomoc, ale wkońcu poradziłem sobie inaczej (tylko dopiero mi się przypomniało żeby to opisać).

Nie chce z wiadomych względów tutaj podawać szczegółów (bo zaczną nam ginąć akumulatory itp rzeczy spod maski), ale maske w essim otwieram w 3 sekundy

Otworzyłem maskę podlaczyłem przewodami napiecie z innego aku i sprawa załatwiona

Gdyby ktoś maił podobny problem to niech się do mnie odezwie.
Tyle że nie wszyscy są tacy głupi jak ja żeby mieć niepasujące kluczyki do zamków No ale człowiek uczy się na błędach.