Jaki przebieg do rozrządu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co ile w naszych esperach trzeba zmieniać rozrząd. W mądrych książkach piszą co 60 tys, wymieniał ktoś po innym?
  
 
ty misiek nie przeginaj
masz 1,5 wiec zmien co te 60 tysi albo troche wczesniej lepiej zapobiegac za te kilka stowek niz pozniej dokonywac naprawy za kilkadziesiat

a i jak co polecam wymiane w ASO Daewoo na Kotsisa za 130 zl


[ wiadomość edytowana przez: Jabuszko dnia 2007-06-22 10:30:53 ]

[ wiadomość edytowana przez: Jabuszko dnia 2007-06-22 10:43:21 ]
  
 
podobno ople 16v maja takie same rozrzady i tam zalecenia sa co 90 tys., z tym ze daewoo skraca
  
 
Ważne jest też, ile lat ma pasek- ja kupiłem espero z niskim przebiegiem i przy pierwszej wymianie rozrządu (60 tkm) był już tak sparciały, że cudem chyba się tylko trzymał. Pasek miał bodajże 5 czy 6 lat wtedy.
Pozdr. P.
  
 
Cytat:
2007-06-22 10:59:09, pyrekcb pisze:
Ważne jest też, ile lat ma pasek- ja kupiłem espero z niskim przebiegiem i przy pierwszej wymianie rozrządu (60 tkm) był już tak sparciały, że cudem chyba się tylko trzymał. Pasek miał bodajże 5 czy 6 lat wtedy. Pozdr. P.



i już był mocno sparciały, cholibka ja wymieniałem ostatnio w 2002 r. i wg. przebiegu to jeszcze daleko do wymiany ale poprzedni po 6 latach nie wyglądał tak źle i nawet mechanik powiedział że pewnie spokojnie wytrzymałby jeszcze ze 20-30 tys. przebiegu ale nie wiadomo ichyba dużo zależy od jakości samego paska.
  
 
Cytat:
2007-06-22 11:57:41, rudi pisze:
i już był mocno sparciały, cholibka ja wymieniałem ostatnio w 2002 r. i wg. przebiegu to jeszcze daleko do wymiany ale poprzedni po 6 latach nie wyglądał tak źle i nawet mechanik powiedział że pewnie spokojnie wytrzymałby jeszcze ze 20-30 tys. przebiegu ale nie wiadomo ichyba dużo zależy od jakości samego paska.



W moim ówczesnym był jeszcze fabryczny...
  
 
Cytat:
2007-06-22 10:47:06, misiekwwa pisze:
podobno ople 16v maja takie same rozrzady i tam zalecenia sa co 90 tys., z tym ze daewoo skraca



Oplowskie rozrządy nawet jeśli wyglądają bardzo podobnie, nie muszą być takie same.
Poza tym kilka osób już doświadczyło przyjemności remontu po awarii paska w 1,5

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Brać ????
  
 
Cytat:
Brać ????



ja kupowalem u nich we wrześniu tylko do 1,5 16v wowczas kosztowalo to 145 zł - 15 kkm przeleciało i żadnych zastrzeżen nie mam
  
 
Sławek zadzwoń i zapytaj po ile mają w Kimoto na Łopuszańskiej.
Telefony do firmy :
+48 22 886 10 80
+48 22 886 10 81
+48 22 886 10 82
+48 22 886 52 66
+48 22 868 13 10
+48 22 868 39 12


Ja kupowałem u mnich już 3 rozrządy i zawsze mieli bardzo dobre ceny.
Jak do tej pory wszystko OK, ja w swoim mam już 2 lata
W sobotę zmieniałem rozrząd znajomemu w Lanosie i też kupowałem komplet u nich o taki jak na tej aukcji
  
 
Zadzwoniłem do Kimoto : pasek gates 75 , napinacz 95.
Napinacza nie mają w tej chwili na stanie.

Wezmę w takim razie z tego allegro.
  
 
p. Sławek twierdzi ,że przy wymianie rozrządu , powinienem przy okazji wymienić tez pasek klinowy.... prawda to?
  
 
Cytat:
2007-06-29 13:38:53, slawekk pisze:
p. Sławek twierdzi ,że przy wymianie rozrządu , powinienem przy okazji wymienić tez pasek klinowy.... prawda to?



MOże po prostu masz zużyty...?
  
 
Cytat:
2007-06-29 13:38:53, slawekk pisze:
p. Sławek twierdzi ,że przy wymianie rozrządu , powinienem przy okazji wymienić tez pasek klinowy.... prawda to?


Można zmienić, ale nie jest to koniecznością.
Mój pasek ma juz 148 kkm
  
 
Cytat:
2007-06-29 13:41:14, pyrekcb pisze:
MOże po prostu masz zużyty...?



Przez telefon miałby problem ,żeby to ocenić

Cytat:
2007-06-29 13:44:02, kisztan pisze:
Można zmienić, ale nie jest to koniecznością. Mój pasek ma juz 148 kkm



Mój ma niecałe 62 tys (przebieg samochodu)
Jego zerwanie się, może mieć jakieś przykre konsekwencje?
  
 
Racja racja, lepiej zapobiegać niż leczyć... wymień wszystko wcześniej będzie pewniej, poza tym chyba to nie taki straszny koszt w porównaniu do remontu głowicy... a pasek klinowy fakt można przy okazji wymienić jak już rozbierać to raz... a porządnie, ja wymieniłem oba... i śmiga... i też GATES...
  
 
Cytat:
2007-06-29 14:32:04, slawekk pisze:
Mój ma niecałe 62 tys (przebieg samochodu) Jego zerwanie się, może mieć jakieś przykre konsekwencje?


Przynajmniej nie tak przykre jak w 1,5, ale może lepiej też nie przeginać.
  
 
Cytat:
2007-07-24 16:41:36, Esperynek pisze:
Przynajmniej nie tak przykre jak w 1,5, ale może lepiej też nie przeginać.


Ale Sławek pytał o klinowy ten co napędza alternator.
On się od tak nie zrywa.
A jeśli by nawet, to popprostu pozbędziesz się ładowania do chwili założenia nowego paska
  
 
Cytat:
2007-07-25 07:38:44, kisztan pisze:
Ale Sławek pytał o klinowy ten co napędza alternator. On się od tak nie zrywa. A jeśli by nawet, to popprostu pozbędziesz się ładowania do chwili założenia nowego paska



Właśnie o tą odpowiedź mi chodziło
Dzięki
  
 
Cytat:
2007-07-25 08:11:36, slawekk pisze:
Właśnie o tą odpowiedź mi chodziło
Dzięki


Tylko, żeby nie było Sławek, że Ci napisałem, że bez ładowania możesz jechać w góry

Pasek nie jest drogi, można go w każdej chwili samemu zmienić. Jednak samo jego zerwanie nic nam nie uszkodzi, spokojnie możemy przejechać jeszcze niewielki odcinek drogi i zaprakować smochód w bezpiecznym miejscu.