MotoNews.pl
  

Wypróżniony katalizator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Mam pytanie : Rozsypał mi się katalizator, musiałem wyrzucić jego środek i teraz puszka katalizatora jest pusta. Przy ruszaniu, przyśpieszaniu, siłą rzeczy obecnie katalizator wydaje taki metaliczny dźwięk (gdyż jest pusty) i ten dźwięk mi nie odpowiada. Chciałem zapytać czy ktoś praktykował następującą rzecz- wspawał dodatkowo w katalizator rurkę odpowiedniej średnicy wtedy spaliny nie rozchodziły by sie w tej pustej puszce tylko przechodziły przez rurkę i może ten dźwięk nie byłby taki uporczywy- byłoby ciszej.
Proszę bardzo o odpowiedź - z góry dziękuję i Pozdrawiam
  
 
sporo osob tak robilo
Jest to jedna z metod by zostawic katalizator (wizualnie)
  
 
Rozumiem, ale czy będzie ciszej jak zamontuję rurkę w kata (po opróżnieniu) w porównaniu z katem pustym (po opróżnieniu) bez rurki?
  
 
w porownaniu z pustym katem bedzie ciszej, jednak nie bedzie tak jak z normalnym, pelnym katem.
Ja mam wyjetego kata, wspawana tylko rurke i takze mam ten oddzwiek. Jechalem autami z wspawanymi rurkami w kata i dzwiek byl, aczkolwiek juz mniejszy
  
 
Fajnie dzięki za odpowiedź- reasumując : jeśli wspawam rurkę w pustego kata to może być ciszej niż obecnie, na pewno to nie zaszkodzi?
  
 
Raczej nie zaszkodzi ,w szczególności że teraz jak sie kat rozsypie to w jego mijsce montuje się strumienice ( koszt ok 100zł). Wizualnie to przypomina Kat,a jest po prostu rurą w opakowaniu... Więc przeglądzik przechodzisz bez bólu.
  
 
Cytat:
2007-06-24 12:13:17, andi2005 pisze:
Witam wszystkich Mam pytanie : Rozsypał mi się katalizator, musiałem wyrzucić jego środek i teraz puszka katalizatora jest pusta. Przy ruszaniu, przyśpieszaniu, siłą rzeczy obecnie katalizator wydaje taki metaliczny dźwięk (gdyż jest pusty) i ten dźwięk mi nie odpowiada. Chciałem zapytać czy ktoś praktykował następującą rzecz- wspawał dodatkowo w katalizator rurkę odpowiedniej średnicy wtedy spaliny nie rozchodziły by sie w tej pustej puszce tylko przechodziły przez rurkę i może ten dźwięk nie byłby taki uporczywy- byłoby ciszej. Proszę bardzo o odpowiedź - z góry dziękuję i Pozdrawiam



nie lepiej kupić uniwersalnego metalowego kata za ok. 170zł ?
  
 
Właśnie można by, ale tyle się naczytałem że są zawodne itp, ja mam Forda Escorta 97 1.4, jaki by do niego się nadawał uniwersalny - ale żeby wyglądem przypominał obecny- bardzo proszę możesz mi pomóc?
  
 
Cytat:
2007-06-24 12:50:01, andi2005 pisze:
Właśnie można by, ale tyle się naczytałem że są zawodne itp, ja mam Forda Escorta 97 1.4, jaki by do niego się nadawał uniwersalny - ale żeby wyglądem przypominał obecny- bardzo proszę możesz mi pomóc?



czemu miałbym nie pomóc

wygląd ma tu małe znaczenie, ja mam katalizator firmy TESCH, sprawuje się idealnie, na przeglądzie wszystko wyszło super.

generalnie musisz zwracać uwagę na to, do jakiej pojemności jest kat. na ogół kat uniwersalny pasuje od 1.4 do 2.0

ja mam taki, z tym że kupiony za mniej KLIK! - ale tu jest cena z montażem

zagadaj do klubowicza slawas1
  
 
Dzięki wielkie, właśnie na takim przeglądając allegro się zastanawiałem - mówisz że w miejsce poprzedniego wspawałeś ten i jest ok?, a dużo przeróbek trzeba robić żeby ten wspawać?, czy nie ma problemu
  
 
taki
http://www.allegro.pl/item207295445_katalizator_uniwersalny_tesh_okazja_.html
albo taki
http://www.allegro.pl/item207542473_katalizator_tesch_euro_2_167_zl_szt_wa_wa.html
by się nadały?
  
 
Cytat:
2007-06-24 13:21:24, andi2005 pisze:
taki http://www.allegro.pl/item207295445_katalizator_uniwersalny_tesh_okazja_.html albo taki http://www.allegro.pl/item207542473_katalizator_tesch_euro_2_167_zl_szt_wa_wa.html by się nadały?



jak najbardziej

czy dużo jest roboty?
jedziesz to tłumikarza, 30-40 zł i 20 minut roboty.
migomatem
  
 
Super, już mi się wiele rzeczy wyjaśniło :o). Jestem z Wrocławia czy ktoś wie czy można tu gdzieś kupić takiego kata- gdzie wogóle sprzedają katalizatory we Wrocku lub okolicach- czy zostaje mi allegro