Co to może być - silnik nagle gaśnie ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
mam taki problem z instalacją, że np. jak stoję na swiatlach , silnik sobie pracuje... i nagle gasnie tak jak by go z kluczyka wylaczyl. Dodam, ze rowniez gasnie mi kiedy jade i zrzucam na luz hamujac. W takiej sytuacji to juz mi prawie zawsze gasnie. Juz podkrecilem na stabilizatorze wolnych obrotow, podkrecilem obroty na maxa i nadal gasnie. A przez 3 lata jezdzuilem i nic sie nie dzialo. Doam, ze wymienilem wszystkie elementy z zestawu naprawczego reduktora i wyczyscilem reduktor samodzielnie. Filterek gazu rowniez wymienilem. Stabilizator wolnych obrotow tez jest nowy. Nie wymienilem foiltra powietrza - moze to jego wina? A moze silniczka krokowego??
  
 
Sprawdź dokładnie połączenia elektryczne elektrozaworów i reszty instalacji. Prawdopodobnie gdzieś jest słaby styk i elektrozawór zamyka dopływ gazu.
  
 
A co z tym gasnieciem kiedy zrzucam na luz (lub wciskam sprzeglo) i hamuje np. przed swiatlami ?? Spadaja tak bardzo obroty, ze stabilizator nie jest w stanie utrzymac pracujacego silnika.

p.s. a moze to wina silniczka krokowego??
  
 
Ja zacznę od podstaw czyli:

Jakie auto, jaki silnik, jaka instalacja ?

pozdrawiam
  
 
Jeśli regenerowałeś reduktor to należało by zrobić regulację. Chyba że robiłeś. U mnie w omedze taż gasł na wolnych obrotach. Przyczyna - zalewało go. Po regulacji jest dobrze. Ale mogę się mylić.
  
 
Ale przed regeneracja reduktora tez gasl. Po regeneracji nie regulowalem reduktora.

Instalacja BRC z elektroniką Bingo S, samochód MB W124 silnik 3.0 12 V.

To gasniecie strasznie dziwnie wyglada, czasami tak jak by komputer nagle go wylacza a czasami faktycznie jak by sie zalewal czy co....?? Myslalem juz o silniczku krokowym??
  
 
Mesio na k_jetroniku, po co tam bingo S ??? nie rozumiem, ale nie ważne......

Na benzynce jako tako jeszcze działa???

Sprawdź bardzo dokładnie szczelność dolotu i kompensacji , wyreguluj parownik, powinno działac.

Deklaruję pomoc

ps. śmigałem kiedyś takim budyniem 2.6, podobało mi się

ps.2 a może klapka spiętrzająca jest po 'strzale i blokuje przepływke przy minimalnym otwarciu i nie może utrzymać rpm???


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-06-28 08:43:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-06-28 08:48:08 ]
  
 
No właśnie też się zastanawiałem po co Bingo na mech. wtrysku.
Mogą występować dwie lub trzy przyczyny jednocześnie. Źle wyregulowana instalacja, problem z połączeniami elektrycznymi wiązki od instalacji LPG (np. "masa" lub sygnał o obrotach) i jak pisał Omegolot lewe powietrze w dolocie.
  
 
mam prosbe niech mi ktos pomoze mam nowy od 2 dni zalozony gaz w hondzie civic i jak puszczam go na luz to mi gasnie przy duzej predkosci
  
 
Niestety na odległość niewiele można zrobić. Przyczyna to prawdopodobnie dolot skierowany w kierunku jazdy. Należy zmodyfikować wlot powietrza do filtra tak by podczas jazdy nie dmuchało bezpośrednio w otwór wlotowy.