| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
radekbox Sympatyk FEFK escort ??? 16V ok. Zielona Góra | 2007-06-30 15:31:04 a jak sprawa stoi z katem?? |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-06-30 15:44:03 nie ma, poprzedni użytkownik wycioł |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-30 16:12:02 a jak potencjometr przepustnicy sprawdzałeś ?? wymieniałes na nowy?? |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-06-30 18:21:14 Szczytałem dzisiaj błedy na nie pracującym 17,37 ( czyli coś z mapem lub jego układem) a w trybie diagnostycznym na pracującym silniku wyszło mi 42( znowu map) i 43( czujnik położenia przepustnicy).
TPS Macku sprawdziłem tak pobieżnie odłączając go na chwile i pojezdziłem tak trochę i inaczej sie zachowywał. Ale widać po kodach muszę go miernikiem sprawdzić, ale z tym mapem to już nie wiem, instalacja do niego była naprawiana bo nie było w ogóle napięcia do mapa i samego mapa wczoraj wymieniałem i to samo jest, no chyba że oba nie sprawne. [ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-06-30 18:23:02 ] |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-06-30 23:39:44 najlepiej byłoby zamienić potencjometr a nie sprawadzac miernikiem , a może coś w skrzynce bezp. masz skoro pisałes że napięcie do MAP-a nie dochodziło |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2007-06-30 23:39:49 Oj ci tu wymyślają rzeczy niestworzone...ja zacząłbym od sprawdzenia cewek. Nie daje iskry i daje ją nieregularnie przez co nie przepala(zbyt bogata mieszanka- gaśnie na wolnych obrotach i szarpie go bo nie zawsze ma wszystkie zapłony a i przy przyspieszaniu dlawi sie i pracuje nierównomiernie.
Sprawdź terz czy nie łapie ci lewego powietrza przy uszczelce silniczka krokowego na obudowie filtra. |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-07-01 09:08:58 Maciek do skrzynki nie zaglądałem bo nie miałem takiej potrzeby, instalacja elektryczna ta pod podszybiem była po palona i elektryk mi ją naprawiał, bo tak jak pisałem map nie miał zasilania, teraz jest.
Remarq cewki były na samym początku wymieniane na używki od janka-rs, mierzyłem je tylko miernikiem. A co do uszczelki krokowego to teraz mam stożek założony i krokowy jest zamontowany tak jak w kicie k57i, tzn zamontowany obok abesu. Wczesniej kiedy był normalny dolot silnik pracował tak samo. |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-07-01 12:16:03 a świece też peweni wymieniałeś?? |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-07-01 12:34:00 Jasne na ngk i przewody motorcrafta ![]() |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2007-07-01 12:45:20 A sparawdziles to lewe powetrze jak juz gdzies Ci pisalem?? Okolice kolektora ssacego z glowica i osadzenia wtryskiwaczy. |
borys KOMBIca Konin | 2007-07-01 13:18:31 a spróbuj podmienić potencjometr przepustnicy...... ja już z tym walczyłem 2 razy i za każdym razem miałem całkiem inne objawy -raz podobne do twoich |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-07-01 20:20:55
Tak Seba sprawdzałem, polewałem wodą po wtryskach i nie nie chlipało a TPS musze podmienić. Narazie odkryłem dzieki pomocy Zeberka że są dwa rodzaje map sensorów, i kupiłem nie taki jaki potrzebuje. |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2007-07-02 00:00:14 hmm... a zlaczki masz wszystkie czyste ? sprawdzales polaczenia przy mapie ? tam gdzies po drodze jest zlaczka na kablach... a moze elektryk cos pomieszal ?? ----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-07-02 05:26:15 Ja tam nie wiem, mój chodzi cacy, a nic nie dłubałem ![]() |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-07-02 07:05:42
a tak poważnie wcześniej map w ogóle nie miał zasilania a teraz ma ale posprawdzam jeszcze wtyczki. |
mativ8 Mustang GT 5.0 Mińsk Mazowiecki | 2007-07-04 21:07:32 Zmierzyłem dzisiaj miernikiem TPS
wyszło mi tak 26-47 przepustnica zamknięta 157 omów 46-47 zamknięta 4380 omów 26-46 4380 omów 46-47 otwarta 50 omów Z tego co kiedyś podawał Wilk w elaboradzie o rs2000 niezgodności są spore. Sprawdzając TPS znalazłem jakaś plastikową rurkę nie podłączoną do niczego. Rurka jest za kolektorem ssącym, i idzie to czegoś co jest zamocowane do prawej podłużnicy, patrząc od góry na klaksonem. Udało mi sie zrobić 3 fotki, 2 fotki rurki i jedna tego czegoś do czego idzie ten kabel.
![]() |
mss Sympatyk FEFK Augustów | 2007-07-04 23:07:44 to chyba filtr węglowy czy jak on tam się nazywa |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-07-04 23:10:41 A ta rurka powinna byc podłączona kawałkiem gumego węzyka do kolektora ssącego |